Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Creștere de peste 50% a profitului pentru AGROSEL în 2015

AGROSEL, cea mai activă  companie privată din sectorul legumicol de cercetare-dezvoltare din România,  a înregistrat  o creștere a profitului de peste 50 % în 2015 față de anul 2014.
 
Această evoluție este rezultatul investițiilor în modernizare, retehnologizare și informatizare dar și a unei evoluții  bune  în segmentul de semințe profesionale, după o activitate de ameliorare de circa 12 ani.   
 
„Ultimii doi ani au fost  dificili din punct de vedere operațional,” explică  Levente Szell – director general al AGROSEL – „ ani în care, în pofida unor presiuni uriașe pe organizație datorate profesionalizarii afacerii, am reușit să ne creștem cota de piață în segmentul de seminte  home gardening, am câștigat teren în segmentul de semințe profesionale iar profitabilitatea și  productivitatea au crescut simțitor”.

Valoarea investițiilor în cercetare, dotări cu aparatură modernă și implementarea de sisteme informatice integrate  (ERP- CRM – BI), în ultimii 3 ani, depășește 1 milion de euro.
 
Veniturile companiei s-au menținut la nivelul anului 2014,la 6,6 milioane euro, în condițiile în care piața de home gardening este în scădere, existând fenomenul migrației din rural în urban și de la folosirea de semințe la folosirea de răsaduri, în special la flori.

Cu toate acestea AGROSEL a reușit să câștige cotă de piață de la competitori.  Performanța bună în ceea ce privește creșterea profitului a rezultat atât din eficientizare, informatizare,  din raționalizarea portofoliului de produse dar și dintr-un mix mai bun în vânzări, înregistrându-se o creștere de 12% a vânzărilor în  segmentul de produse profesionale.
 
„Rezultatele obţinute confirmă că noua direcție strategică pe care ne-am propus-o încă din 2013 este corectă pentru AGROSEL- atât în ceea ce privește portofoliul de produse, poziționarea în piață – cât și segmentarea, prioritizarea și consolidarea canalelor de vânzare și a echipei de vânzari. Vom continua să investim în cercetare, în produsele cu valoare adăugată, care ne diferențiază”, adăuga Levente Szell.

Conform estimărilor interne, AGROSEL deține o cotă de piață de 38% din piața de semințe microambalate, destinată  segmentului de home gardening.

Despre AGROSEL
AGROSEL este o afacere de familie, un antreprenoriat de mare de succes, înființat în anul 1998 , fiind  unul dintre cei mai importanți  producatori dar și amelioratori de semințe de legume din sectorul privat din România. Înca de la început, compania și-a propus să contribuie la redresarea sectorului legumicol din România.

AGROSEL este lider de piață al segmentului de seminte home gardening și este un jucător activ pe segmentul profesional deservind cu soiuri și hibrizi tradiționali cultivatori din toata țara.

Compania are 80 de angajați, deține cea mai mare și automatizată platformă de prelucrare din industrie și cea mai modernă platformă de cercetare legumicolă din România, ambele situate în Câmpia Turzii .  

In prezent  AGROSEL derulează  9 programe de cercetare din resurse proprii. Astfel, de la an la an sunt lansate noi produse profesionale care sunt promovate și comercializate pe piața autohtonă.

Astăzi compania AGROSEL are omologate în Catalogul oficial al soiurilor de plante de cultură din România, dar și brevetate, peste 100 de soiuri și hibrizi de înaltă performanță.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Inventure lanseaza francizele Meli Melo – Paris si Hansen Ergonomics Studio

Articolul următor

Conferința Națională “BUSINESS to more BUSINESS” ajunge la Ploiești

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share