Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Normele Codului Vamal explicate. În practică

În ultimele săptămâni au fost publicate pe site-ul Direcției Generale a Vămilor peste 20 de proiecte de ordine de implementare a noului Cod Vamal al Uniunii Europene și a legislației secundare aferente în legislația națională. Pe baza acestora, operatorii economici se vor pregăti pentru derularea operațiunilor în noile condiții începând cu 1 mai 2016.

Deloitte Romania si BusinessMark Event Management, anunță organizarea seriei de seminarii cu tema “Normele Noului Cod Vamal, explicate. În practică”. Seminariile vor avea loc astfel:

CLUJ-NAPOCA: 7 IUNIE 2016

BUCUREȘTI: 14 IUNIE 2016

TIMIȘOARA: 16 IUNIE 2016

Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul seminarului se vor afla:

Noua procedură privind respingerea declarațiilor în sistemul RCDPS

Constituirea garanțiilor pentru toate taxele, inclusiv TVA

Ce se întâmplă cu operațiunile vamale aflate în derulare la data de 1 mai 2016

Ce se întâmplă cu autorizațiile deținute în prezent

Operator Economic Autorizat – obligație sau necesitate

Procedura de export în cazul persoanelor nestabilite în Uniune

Instrumente de securizare a valorii în vamă – Informații Obligatorii și metode de ajustare

Redevențele și valoarea în vamă

Informații despre modificarea procedurilor speciale: depozitare, prelucrare, utilizări specifice

Modificările aduse procedurilor simplificate

Temele vor fi analizate de specilişti în domeniu printre care se numără:

MIHAI PETRE – Senior Manager Servicii Fiscale, Deloitte România
DANIELA NEAGOE – Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România
COSMIN DINCA – Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România
ANCA LUPUȘORU – Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business  matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Punct și de la capăt: de la adversitate spre conformitate

Articolul următor

Şcoala profesională trebuie să funcționeze ca o întreprindere

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share