În ultimele săptămâni au fost publicate pe site-ul Direcției Generale a Vămilor peste 20 de proiecte de ordine de implementare a noului Cod Vamal al Uniunii Europene și a legislației secundare aferente în legislația națională. Pe baza acestora, operatorii economici se vor pregăti pentru derularea operațiunilor în noile condiții începând cu 1 mai 2016.
Deloitte Romania si BusinessMark Event Management, anunță organizarea seriei de seminarii cu tema “Normele Noului Cod Vamal, explicate. În practică”. Seminariile vor avea loc astfel:
CLUJ-NAPOCA: 7 IUNIE 2016
BUCUREȘTI: 14 IUNIE 2016
TIMIȘOARA: 16 IUNIE 2016
Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul seminarului se vor afla:
Noua procedură privind respingerea declarațiilor în sistemul RCDPS
Constituirea garanțiilor pentru toate taxele, inclusiv TVA
Ce se întâmplă cu operațiunile vamale aflate în derulare la data de 1 mai 2016
Ce se întâmplă cu autorizațiile deținute în prezent
Operator Economic Autorizat – obligație sau necesitate
Procedura de export în cazul persoanelor nestabilite în Uniune
Instrumente de securizare a valorii în vamă – Informații Obligatorii și metode de ajustare
Redevențele și valoarea în vamă
Informații despre modificarea procedurilor speciale: depozitare, prelucrare, utilizări specifice
Modificările aduse procedurilor simplificate
Temele vor fi analizate de specilişti în domeniu printre care se numără:
MIHAI PETRE – Senior Manager Servicii Fiscale, Deloitte România
DANIELA NEAGOE – Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România
COSMIN DINCA – Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România
ANCA LUPUȘORU – Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.