Fenomenul automatizării vânzărilor online și creșterea volumului investițiilor în media digitală au dus la creșterea importanței datelor despre consumatorii de media digitală și reluarea discuțiilor legate de modul de utilizare al acestora. Tehnologia preia treptat locul cercetării clasice în domeniul media. În noul context siguranța, transparența, eficienta investițiilor în publicitate vor fi redefinite. Despre aceste teme se va disuta in cadrul “Zilei Cercetării Media” , eveniment organizat de BRAT.
În premieră pentru industria din România, BRAT va prezenta modul în care Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI 2.0) a fost dezvoltat și integrat cu platforma SATI DMP – proiect revoluționar ce deschide noi oportunități pentru publicitatea online din România.
Noutatea și creativitatea soluției propuse de industria online din România reunite în cadrul BRAT, în care o parte semnificativă a siteurilor românești au dezvoltat SATI 2.0 și au construit platforma SATI DMP, va crea premisele necesare evoluției modului de tranzacționare a publicității online și creșterii investițiilor online în rândul publisherilor autohtoni. Evaluarea în timp real a performanțelor și profilului vizitatorilor siteurilor și facilitățile utilizării unei platforme de tip DMP creează oportunități și provocări pentru toți actorii implicați. În cadrul conferinței vorbitorii vor anticipa schimbările ce vor surveni în modul de tranzacționare a publicității online ca urmare a lansării SATI 2.0 și SATI DMP, precum și a modului în care actorii implicați pot beneficia de acestea.
Printre vorbitori se numără Anne Roland, GM EMEA Cxense, Petteri Vainikka, CMO Ardoq, Ričardas Baltaduonis, CEO Adnet Media Țările Baltice, Silviu Ispas și Arina Ureche, din partea BRAT, precum și lideri ai industriei locale de media, reprezentanți ai unor mari agenții de media și clienți.
Evenimentul va avea loc în data de 20 februarie 2018, de la ora 15:30, în sala “Le Diplomate” a hotelului “Athenee Hilton” și este organizat de BRAT. Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile, dar înregistrarea este obligatorie.
Citește și:
Carbochim aniversează 75 de ani de la înființare. Planurile de viitor vizează o creștere de 20% a producA PRODUCȚIEI
CARBOCHIM S.A., cel mai mare producător de abrazive profesionale din România, aniversează la începutul lunii mai 75 de…
23 aprilie 2024
Farmec a intrat pe piața produselor pentru copii
Producătorul de cosmetice contabilizează afaceri de 71 milioane euro în 2023, un record în istoria companiei. Farmec Cluj…
23 aprilie 2024
STIHL, ce va deschide o fabrică la Oradea, și-a prezentat bilanțul pe 2023 și strategia de viitor
Grupul STIHL, unul dintre cei mai mari producători de ferăstraie cu lanț și echipamente electrice pentru exterior, și-a…
23 aprilie 2024
Conferința Business Evolution ajunge, pentru prima dată, la Suceava
Road show-ul de conferințe Business Evolution cu tema ”Finanțare. Digitalizare. Management eficient”, ajunge pentru prima dată la Suceava…
23 aprilie 2024
Soluții de transport pentru maximizarea oportunităților pe rutele internaționale
Pentru a își susține creșterea comercială, România, ca membru al Uniunii Europene, trebuie să se racordeze cât mai…
22 aprilie 2024
Asocierea Precon Transilvania – Citadina 98 va construi Parcul Industrial Ștei
Vineri, 19 aprilie, a fost desemnat constructorul pentru execuția lucrărilor la Parcul de Specializare Inteligentă din Ștei. După…
20 aprilie 2024
Florin Drăgan, rectorul UPT, militează pentru dezvoltarea conurbației Arad-Timișoara
Dacă în anii 2000 Aradul și Timișoara au însemnat o importantă poartă de intrare a investițiilor străine în…
19 aprilie 2024
Frații Pavăl mai vor o bucățică din Cemacon
Acționarii majoritari ai fabricilor de materiale de construcții cu producție în județele Sălaj și Bihor au lansat oferta…
17 aprilie 2024