Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Anca Moldovan, Product Marketing Manager NTT DATA Romania: „Clarvision susține dorința de diferențiere a companiilor și va contribui în continuare la reușita și creșterea lor”

Cu 16 ani vechime pe piața românească de software, Clarvision ERP este soluția dezvoltată de NTT DATA Romania, cu focus pe industriile de producție, dar nu numai. “Peste 200 de clienți au ales produsul nostru Clarvision, o parte dintre ei crescând alături de noi încă de la început. Mai mult, 9 din 10 se declară mulțumiți și ne recomandă altor clienți”, a subliniat Anca Moldovan, Product Marketing Manager NTT DATA Romania, în interviul pe care ni l-a acordat.

 

NTT DATA Romania celebrează, anul acesta, 5 ani de la lansarea soluției SAP Success Factors, considerată una dintre cele mai mari inovații în domeniul resurselor umane. Ce avantaje v-au oferit dezvoltarea și implementarea acestei soluții în cadrul companiei? Care a fost impactul asupra afacerilor clienților al acestei soluții? Cum se “updatează” o asemenea soluție pentru a ține pasul cu evoluția pieței IT și a clienților acestei soluții?
Decizia de a implementa soluția Success Factors a pornit de la un obiectiv foarte clar de business, și anume acela de creștere accelerată pe parcursul următorilor ani, simultan cu optimizarea performanței angajaților dar și a engagement-ului în contextul milenial în care ne aflăm. Numărul de angajați s-a dublat de atunci și la fel și provocările, atât din punct de vedere al ordinului de mărime, cât și al schimbării culturii organizaționale. Cuvântul cheie al acestei transformări este: VITEZA!
Velocitatea la care evoluează atât piața de software, cât și cea de resurse umane, precum și dorința noastră de a seta trendurile în această piață ne-au făcut să dorim o soluție care satisface toate aceste cerințe: performanță, agilitate și viteză.
Success Factors, cea mai bună soluție SaaS, premiată de Gartner Magic Quadrant, anual în ultimii 5 ani, este și pentru noi soluția care răspunde la provocările specifice unei firme de IT.

 

SAP DBM – Dealer Business Management este o soluție de industrie pentru dealerii auto pentru care NTT DATA Romania în parteneriat cu EVW Holding au implementat această soluție. Care sunt avantajele implementării unei asemenea soluții pentru client și ce a presupus din partea companiei NTT DATA implementarea sa?
Atât pe piața locală cât și pe cea internațională, expertiza NTT DATA Romania în domeniul Automotive determină o mare parte din cifra de afaceri. Referințele din industria auto, implementările cu succes ale soluțiilor SAP, împreună cu disponibilitatea unui pool de resurse semnificativ în 6 orașe din România, au constituit premisele pentru parteneriatul cu EVW Holding, dar și pentru avangarda în piața din România în acest domeniu prin soluția DBM.
SAP DBM, modul SAP 4/HANA, susține procesele de vânzare și de servisare specifice atât industriei de distribuție auto, cât și importatorilor de autoturisme noi sau rulate, dealeri autorizați și vendorilor OEM (Original Equipment Manufacturer). Diferențiatorii acestei soluții sunt reprezentate de posibilitatea gestionării multi-brand, multi-lingv și multi-locație, incluzând modificările de curs valutar și transferurile inter-company, adresându-se astfel în egală măsură companiilor locale sau internaționale. SAP DBM se integrează cu modulele de costing și logistică, optimizând astfel eficiența financiară a proceselor.
Soluția adresează în mod integrat diferite funcțiuni ale business-ului, cum ar fi evidența clienților, vehiculelelor, materiilor și materialelor, estimarea manoperei, managementul comenzilor și garanției. Prin implementarea acestei soluții, EVW Holding optimizează colaborarea cu DAF, partenerul său principal, iar noi suntem mândri că suntem parte din acest proces.

 

Care sunt, în prezent, celelalte soluții SAP pe care NTT DATA Romania le oferă pieței locale. Cum se integrează acestea în platformele tehnologice SAP și ce servicii de suport asigură compania prin echipele sale de specialiști?
Cu peste 280 de specialiști SAP și cu cea mai mare echipă de implementare SAP din România, NTT DATA Romania se poziționează ca lider și pionier în implementarea celor mai inovative soluții SAP SE: S4/HANA, soluția enterprise și SAP Success Factors.
Paleta de servicii și soluții pe care le implementăm, acoperă module cum ar fi Cash Management, Warehouse Management, soluțiile de Business Inteligence, SAP Cloud Platform: IoT și SAP Leonardo.
În ceea ce privește serviciile de suport și managementul aplicațiilor, pentru clienții care au deja implementate soluțiile SAP, asigurăm toate cele 3 niveluri de suport pentru cele mai importante module: Financiar, Gestiune, Planificare Producție, Calitate, Gestiunea Depozitelor, Resurse Umane cât și pentru soluții specifice cum ar fi DBM – dealer business management și altele, în funcție de sectorul de industrie vizat.

 

Clarvision reprezintă, de asemenea, o soluție importantă pentru industria românească, mai ales pentru companiile de talie mijlocie, un produs propriu dezvoltat de NTT DATA Romania. Ce avantaje prezintă aceasta în competiția cu alte soluții asemănătoare și care este gradul de satisfacție a clienților care îl utilizează?
Cu 16 ani vechime pe piața românească de software, Clarvision ERP este soluția ce adresează industriile de producție și nu numai. Peste 200 de clienți au ales Clarvision, o parte dintre ei crescând alături de noi încă de la început, și, mai mult, 9 din 10 se declară mulțumiți și ne recomandă mai departe.
Din punct de vedere al diferențiatorilor, cuvântul de ordine este ÎNCREDEREA. Un argument emoțional și 100 % adevărat, susținut de continua adaptabilitate a softului la nevoile pieței, update-urile legislative prompte, suportul disponibil zilnic, modulele adaptate proceselor de producție, securitatea informației atât on-premise, cât și în Cloud, precum și update-urile automate ale bazei de date.
Mai mult, oferim consultanță privind optimizarea proceselor manufacturiere, dar și în ceea ce privește auditarea calității și implementarea normelor de confidențialitate a datelor.
Clarvision este în continuă îmbunătățire, iar anul acesta ne dorim să îl ducem la un nivel fără precedent în ceea ce privește performanța și experiența utilizatorului. Toate aceste schimbări se vor anunța pe site-ul nostru: www.clarvision.ro.

 

NTT DATA Romania a modelat și remodelat soluția Clarvision în permamență în funcție de specificul și cerințele clienților, ținând pasul și cu evoluția pieței proprii, spre ce se îndreaptă astăzi aceasta?
Segmentul de piață care va avea cea mai mare rată de creștere în următorii 2 ani este, cu siguranță, cel de R&D & new technologies, în toate industriile.
În această idee, clienții au o nevoie stringentă să crească la o viteză mai mare, să inoveze mai eficient, au o nevoie incredibilă de a se diferenția în segmentele lor de piață. Din păcate, investițiile în know-how specific, care să le creeze avantaje competitive de segment nu mai sunt suficiente.
Aici intervenim noi: inovația tehnologică este cea care va fi diferențiatorul companiilor din ramurile industriale, datorită optimizării productivității și scurtării ciclului de viață al produselor lor, crescând astfel ROI-ul și recuperarea mult mai rapidă a investițiilor.
Clarvision susține dorința de diferențiere a companiilor și, considerând planurile de viitor ale NTT DATA Romania, va contribui în continuare la reușita și creșterea lor.
Ne propunem un focus pe digitalizare în direcția inter-conectivității industriale, agregarea de date și prelucrarea lor, ajungând până la nivelul de previziune a „comportamentului industrial” susținut de platforma noastră de Industrial Internet of Things.

 

Cum se construiește o strategie de produs din portofoliul NTT DATA Romania și cum este susținută acesta prin campanii de promovare?
Strategia de produs în NTT DATA este aliniată comunicării globale: Trusted Global Innovator și se bazează pe cele 3 valori intrinseci: Clients First, Foresight & Teamwork.
Strategia de produs pornește de la piață, de la nevoile clienților. Echipa de product marketing împreună cu cea de vânzări efectuează cercetarea de piață, adună feedback de la clienți, dar și de la potențiali clienți, analizează și definește potențialul de inovație sau optimizare de produs. La nivel global, NTT DATA este un hub cu o tradiție de peste 30 de ani în definirea trendurilor de piață pe următorii 5 ani, atât la nivel de tehnologie, cât și la nivelul evoluției societății și al relației acesteia cu tehnologia. Toate acestea contribuie la crearea unei viziuni (Foresight) ce urmează a fi implementată în piața din România sau de la nivel internațional.
Ultimul ingredient, și cel mai important, este ECHIPA; și aici mă refer la toți colegii care participă la derularea unui proiect, indiferent că este vorba de zona comercială, de proiect sau de implementare.

 

Care sunt provocările din piață la care trebuie să răspundeți în această perioadă?
Piața software, atât la nivel local, cât și global, este pur și simplu fascinantă. Lucrurile se schimbă, evoluează, interferează cu toate industriile și cu viața de zi cu zi. În ultimii 10 ani, piața a crescut cu cel puțin 15 % de la an la an și se așteaptă ca în următorii 2 ani să se păstreze acest trend. Creșterea provine parțial din dorința companiilor de a-și crea portofolii de produse proprii, cu valoare adăugată, relevante pentru clienți și pentru clienții acestora. În această idee, NTT DATA Romania a creat un departament de R&D și, mai mult, suntem pionieri în a deschide porțile și a invita clienți în noul nostru laborator, pentru a putea să ia contact cu tehnologiile și inovațiile la care lucrăm în prezent.
Provocările sunt multiple, generate de velocitatea și nevoia de agilitate cu care trebuie să se întâmple lucrurile, atât din punct de vedere operațional, cât și investițional și al recrutării.
Nevoia cea mai mare în piață, în momentul de față este de integrare, un concept de turn-key solution, în care furnizorii ca NTT DATA să ofere soluții integrate și adaptate 100 % nevoilor de business. Am început această călătorie acum 4 ani, dar anul acesta dorim să ducem acest concept la un cu totul alt nivel de proiecte și clienți.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

O investiție de 2,5 milioane de euro: Seniorenresidenz Maria Theresia, căminul – acasă de la Șura Mică

Articolul următor

CBRE: 80% din spațiile de retail livrate în prima jumătate din 2018, se află în orașe secundare și terțiare

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share