Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Arabesque a inaugurat magazinul de retail MatHaus

Arabesque a inaugurat astăzi, la Iași, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienților persoane fizice. Investiția, în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, creează peste 100 de noi locuri de muncă.
Magazinul are o suprafață de 9.000 metri pătrați în magazin și 14.000 de metri pătrați de platformă exterioară, cu o ofertă de circa 25.000 de produse.
Înființat în 1994, Arabesque este unul dintre principalii distribuitori de materiale de constructii și finisaje.
Potrivit unui studiu comandat de Arabesque, cifra de afaceri din sectorul construcțiilor din Regiunea Nord-Est a depășit anul trecut nivelul de 8 miliarde de lei (cifre provizorii), cu aproximativ un miliard de lei peste nivelul din 2015 (7,18 mld. lei) și cu mai mult de 2,4 miliarde lei față de 2014 (5,57 mld.lei).
Arabesque deține centre comerciale în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Constanța, Iași, Craiova, Ploiești, Pitești, Galați, Piatra Neamț, Bacău, Focșani, Târgu Mureș, Oradea și Baia Mare.
Pe plan extern, Arabesque a deschis un prim centru în Chișinău, Republica Moldova, în 2005. A urmat Ucraina, unde are o rețea alcătuită din 20 de filiale în principalele orașe din Ucraina, care operează sub numele Budmax. În luna septembrie 2007, compania a inaugurat o filială la Sofia, în Bulgaria, iar la sfârșitul aceluiași an a deschis un centru și în Serbia.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Google, două programe pentru start-up-urile din România

Articolul următor

Oierit la standarde europene pentru șase stâne din România

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share