de Ec. Elena Kovacs, Manager General Auto Schunn România
Mercedes-Benz este brandul auto care impresionează și confirmă pe deplin că “timpul este măsura tuturor lucrurilor”. Un adevăr pentru a cărui aprofundare avem nevoie de… timp. În viața unei companii timpul înseamnă bani, timpul se măsoară în indicatori de eficiență, timpul înseamnă calitatea proceselor. Dar cine dă valoare timpului? Nimeni altcineva decât omul!
Lansată în piața din România ca partener autorizat al producătorului german Mercedes-Benz, compania Auto Schunn, cu sediul central în Arad, a împlinit recent, mai precis în 15 octombrie a.c., 23 de ani de când a deschis porțile primului client al firmei, în condițiile în care clientela Mercedes-Benz în acea perioadă era absolut rarisimă în România. Astăzi, firma are mii de clienți și peste 150 de angajaţi care, ca într-un stup de albine, produc “mierea” de calitate pe care clientela firmei o așteaptă permanent.
Una dintre surprizele foarte plăcute oferite clientelei, care intră în oricare dintre locațiile de vânzări și service din Arad, Deva, Sibiu sau Suceava, sunt tinerețea oamenilor firmei și atmosfera prietenoasă.
Echipa Auto Schunn și-a asumat pe deplin misiunea de a răspunde cu DA la standarde profesionale foarte înalte, standarde exprimate succint în deviza lui Gotlieb Daimler: The Best or Nothing.
Suntem în România anului 2016, peste 3,5 milioane de români tineri sau maturi își împlinesc visurile pe alte meridiane, cu toții căutând o viață mai bună decât în propria lor țară.
În acest răstimp, compania germano-română Auto Schunn își exercită rolul de pion activ în piața auto din România. Printr-un management iscusit, stabil și dedicat, compania Auto Schunn iese în mod fericit în evidență în abordarea temeinică a funcțiunii generic definite ca “resurse umane“. În fond, este vorba de oamenii companiei, a angajaților, indiferent de poziția profesională pe care o ocupă. Oferta prin care sunt invitați să se alăture, să se acomodeze și să își desăvârșească profesiile tinerii ucenici sau proaspeții absolvenți ai facultăților tehnice sau economice este extrem de generoasă. Atracția stelei Mercedes-Benz, atracția unei lumi dinamice și mereu provocatoare prin noile tehnologii de avangardă se adaugă șanselor de învățare continuă prin care tinerii își perfecționează cunostințele profesionale tehnice, economice, financiare.
Auto Schunn oferă tinerei generații condiții excelente de dezvoltare profesională alături de brandul german Mercedes-Benz, brandul care de peste 100 de ani cucerește prin originalitate, prin siguranță și confortul unic, valori constant recunoscute pe întreg mapamondul.
Costurile formării și specializării forței de muncă tinere sunt cu adevărat importante în compania Auto Schunn, iar integrarea este graduală. Durează minim 2-3 ani pentru formarea specialiștilor din departamentele operative, inclusiv prin cursuri organizate de către producătorul mărcii Mercedes-Benz. Pornind de la colaborări cu școlile de specialitate tehnice din domeniul auto și până la colaborarea cu școlile superioare din domeniul tehnic, economic, integrarea și specializarea reprezintă temele de referință din agenda noastră.
Stabilitatea forţei de muncă asigură în timp un răspuns favorabil în ceea ce privește compentența pe care piața o așteaptă de la noi. Suntem constienți că investiția în oameni tineri asigură viitorul companiei, acesta fiind și motivul pentru care media de vârstă este sub 30 de ani.
Încurajăm cunoașterea și interesul tinerilor prin burse acordate tinerilor elevi și studenți, prin organizarea de vizite ale studenților și elevilor, prin practica elevilor și studenților în cadrul locațiilor noastre.
Citește și:
Un pod pietonal și ciclist va traversa Crișul Repede în zona Hotelului Hilton
În ultimii 13 ani în Oradea au fost construite patru poduri peste Crișul Repede destinate circulației auto: Podul…
25 aprilie 2024
Co-fondatorul Shazam, Dhiraj Mukherjee, speaker principal la Bucharest Tech Week
Pionier al industriei tech, Mukherjee va prezenta noi perspective despre reinventarea afacerilor în cadrul Bucharest Tech Week 2024, care…
25 aprilie 2024
Cinci echipe studențești, calificate în finala Digital AgriChallenge
Concursul național destinat studenților a ajuns la final, iar după etapa de selecție, jurizarea va avea loc la…
25 aprilie 2024
Clujul se asociază cu opt localități pentru trenul metropolitan
10 milioane de euro urmează să fie alocați din bugetul județului pentru materializarea obiectivului de investiții. Consiliul Județean…
25 aprilie 2024
Ambasadorul Finlandei în România laudă Oradea pentru dezvoltare
Primarul Oradiei, Florin Birta, și președintele Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan, au primit joi, 25 aprilie 2024, vizita…
25 aprilie 2024
DEER predă energetica viitoarelor generații
3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
25 aprilie 2024
Brandberry a creionat identitatea Țării Silvaniei
Consiliul Județean (CJ) Sălaj și consultantul de dezvoltare strategică Brandberry au organizat o dezbatere publică pentru prezentarea, în…
25 aprilie 2024
Electroputere VFU Pașcani, a finalizat revizia capitală la 17 „Săgeți Albastre”
Electroputere VFU Pașcani SA, companie din cadrul GRAMPET Group, a finalizat cu succes reparația capitală de tip R9…
25 aprilie 2024