În cadrul ședinței Adunării Generale BRAT a fost ales noul Consiliul Director și Președintele BRAT pentru mandatul 2018-2020.
În cadrul Adunarării Generale a BRAT au fost prezentate principalele repere ale activității BRAT din ultimul an, situația studiilor și auditului realizat de asociație precum și inițiative și proiecte viitoare.
Dragoș Stanca a fost desemnat Președinte BRAT pentru mandatul 2018 – 2020, reprezentant al mediului digital. De asemenea, membrii asociației au ales componența Consiliului Director care va coordona activitatea BRAT pentru următorii doi ani, după cum urmează:
Companie Reprezentant Departament
ThinkDigital- Dragoș Stanca – PREȘEDINTE BRAT și
Vicepreședinte BRAT, Online
Best Advertising- Silviu Ispas- Vicepreședinte BRAT, Presă Scrisă
Universal Solution – Elvira Munteanu- Vicepreședinte BRAT, OOH
BV McCann-Erickson – Mihai Trandafir- Vicepreședinte BRAT, Radio
Publicis Groupe Media Bucharest – Ștefan Iordache
Media Investment Communication – Marius Gheorghe
MediaCom România – Oana Petroff
Antena TV Group -Augustin Roman
PRO TV -Alina Cazacu
Societatea Română de Radiodifuziune -Maria Țoghină
BRD – Groupe Societe Generale -Loredana Iacob
Vodafone România -Liliana Martin
OLX Online Services -Ana Vișian
Burda România -Sandrin Apostoloiu
Ringier România – Claudiu Ilioiu
Defi România -Raluca Pop
Euromedia Group -Horațiu Gîrbea
Cu această ocazie a fost decisă înființarea pozițiilor de Vicepreședinte BRAT pentru fiecare dintre mediile pentru care asociația realizează studii, standarde sau alte măsurători: presă scrisă, online, panotaj, radio. Vicepreședinții BRAT vor avea atribuții sporite în cadrul Departamentului pe care îl reprezintă.
În aceeași întâlnire, Silviu Ispas, Președinte BRAT în ultimii 11 ani, a fost desemnat Președinte Onorific al asociației, pentru întreaga sa activitate din cadrul BRAT din ultimii 20 de ani: ca angajat în primii ani ai existenței BRAT, membru al Consiliului Director BRAT sau Președinte BRAT.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.
BRAT pune la dispoziția pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.
Citește și:
Grădină botanică și lac artificial în Cartierul Nufărul din Oradea
Primăria Oradea vrea să realizeze o Grădina Urbană în Cartierul Nufărul. În acest sens, a fost lansat în…
18 aprilie 2024
Antreprenorii clujeni, așteptați de marile corporații în Japonia
Giganții tehnologici japonezi vor avea întâlniri directe cu antreprenorii locali după succesul Forumului de Inovare România-Japonia (FIRJ) de…
17 aprilie 2024
Start Conferinței Tehnologia & iHealth în medicina secolului XXI
UMFST „G.E. Palade” Târgu Mureș și Academia de Științe Medicale, sub egida Academiei Române, organizează, în perioada 17-19…
17 aprilie 2024
Un deceniu de excelență. Povestea Transilvania Executive Education în România
Anul acesta, Transilvania Executive Education (TEE) sărbătorește 10 ani de activitate. Asociația a fost fondată în 2014, sub…
17 aprilie 2024
Fitch Ratings reconfirmă Oradea în grupa orașelor cu cea mai ridicată credibilitate
Agenția Internațională Fitch Ratings a reconfirmat calificativele de rating pentru Municipiul Oradea, după cum urmează: – pentru…
17 aprilie 2024
Aeroportul Oradea scoate la licitație spațiile comerciale din noul terminal
Aeroportul Internațional Oradea a lansat procedura de licitație pentru ocuparea spațiilor comerciale destinate activităților de tip bar bistro…
17 aprilie 2024
Turn Eiffel de 1,5 m din piese Lego, expus în Iulius Mall Cluj
Weekend pentru iubitorii Lego: o replică de 1,5 m înălțime a Turnului Eiffel, din peste 10.000 de piese,…
17 aprilie 2024
Școlile din România pot accesa gratuit 55 de materii în limba engleză, acreditate Cambridge, oferite de Spark Generation
Spark Generation, liceu internațional online, dezvoltat la Cluj-Napoca, invită școlile gimnaziale și liceele din România interesate de metode…
17 aprilie 2024