Compania Terran, unul dintre principalii jucători de pe piața sistemelor de învelitori pentru acoperiș din Europa de Est, a inaugurat în Câmpia Turzii o fabrică de țigle din beton, în urma unei investiții de circa 5 milioane de euro.
Fabrica din Câmpia Turzii este a patra unitate de producţie deţinută de Terran, alături de cele din Ungaria şi Slovacia.
Prima fabrică Terran din România, construită pe un teren din cadrul fostei fabrici Industria Sârmei Câmpia Turzii, este complet automatizată şi foloseşte cele mai moderne tehnologii de fabricaţie. Modelele de ţigle din beton realizate aici sunt destinate pieţei interne, în primă fază.
Cu o suprafaţă de aproximativ 2.500 metri pătraţi şi o platformă de depozitare de 1.5 hectare, fabrica are o capacitate de producţie de 70 ţigle/minut, cu o capacitate anuală de 10 milioane de bucăţi.
Unitatea de producţie are un proces tehnologic închis, prin care materiile prime ecologice sunt revalorificate în urma unui proces de reciclare.
„Suntem în România din 2005, iar vânzările foarte bune înregistrate, precum şi mărimea pieţei de aici au reprezentat factori decisivi pentru a construi o fabrică în România. Investiţia a demarat în 2016, prin achiziţionarea terenului, iar anul acesta în primăvară am început probele de producţie. Anul viitor continuăm investiţiile pentru a extinde capacitatea de producţie, pentru două game în plus. Această investiţie este un argument foarte serios pentru clienţii Terran din România, că au făcut o alegere bună, iar garanţia de 50 de ani acordată la ţiglă este o garanţie scrisă, asumată şi verificată”, a declarat Gódi Attila, directorul general al Terran.
Terran a intrat pe piaţa din România în 2005 şi comercializează ţigle din beton, respectiv toate accesoriile necesare pentru sistemul de învelitori pentru acoperiş.
Înfiinţată în 1920, Terran se află de 90 de ani, de-a lungul a trei generaţii, în proprietatea familiei Dr. Mészáros Vilmos. Cu sediul central în Bóly, Ungaria, Terran are 4 unităţi de producţie în Ungaria, Slovacia şi România. Produsele sale sunt distribuite în nouă ţări din Europa, cu vânzări de peste 55 de milioane de bucăţi anual. Inovaţia continuă şi calitatea durabilă sunt valorile companiei, atât în privinţa produselor cât şi la nivelul relaţiilor cu partenerii.
Citește și:
Vinuri românești de înaltă calitate la Ro Wine Cluj-Napoca 2024
Festivalul Ro Wine a adus la Cluj-Napoca, în perioada 20-21 aprilie 2024, vinuri premiate și premiabile, selecționate de…
23 aprilie 2024
Varianta Ocolitoare Sibiu Sud, bifează etapa despăgubirilor
Varianta Ocolitoare Sibiu Sud a îndeplinit încă o etapă din foaia de parcurs. ♦ Inelul de autostradă din…
23 aprilie 2024
Institutul de Cercetare în Inteligența Artificială, piatra de încercare a politehniștilor clujeni
Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca (UTCN) și-a prezentat proiectele majore pe care le vrea pe finanțare europeană. Printre clădirile…
23 aprilie 2024
Cum arată noua clădire de birouri Bosch de la Cluj
Investiția totală în Centrul de Inginerie Bosch Cluj (CIBC) se ridică la 50 de milioane de euro, dintre…
23 aprilie 2024
Restaurantul Kibuț din Gărâna, Banatul Montan, candidează la Destinația anului
Viața la țară în cel mai frumos sătuc din România, Gărâna, cu cea mai firească poetică a spațiului.…
23 aprilie 2024
Urbis și-a cumpărat 11 autobuze electrice
Băimărenii vor avea posibilitatea de a circula cu mijloace de transport în comun noi, eficiente și ecologice. Primarul…
23 aprilie 2024
Carbochim aniversează 75 de ani de la înființare. Planurile de viitor vizează o creștere de 20% a producA PRODUCȚIEI
CARBOCHIM S.A., cel mai mare producător de abrazive profesionale din România, aniversează la începutul lunii mai 75 de…
23 aprilie 2024
Farmec a intrat pe piața produselor pentru copii
Producătorul de cosmetice contabilizează afaceri de 71 milioane euro în 2023, un record în istoria companiei. Farmec Cluj…
23 aprilie 2024