Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Concluziile ,,CEO Conference – Shaping the future’’

Stabilitatea și Predictibilitatea – elementele de care au nevoie liderii celor mai mari companii din Romania prezenți la ,,CEO Conference – Shaping the future’’, evenimentul anual de referință pentru elitele mediului de afaceri românesc
Peste 200 de top executivi, antreprenori și oameni de afaceri au participat vineri, 17 noiembrie 2017 la CEO Conference – Shaping the future – întâlnirea anuală a liderilor celor mai mari companii din Romania, organizată de Doingbusiness.ro împreună cu EY Romania.
,,CEO Conference reprezintă o platformă deschisă pentru dezbateri și relaționare de afaceri, în care participanții se întâlnesc și discută despre factorii care conturează mediul de afaceri acum, tendințele din economia locală și globală, motoarele creșterii economice și oportunitățile din perspectiva experienței și identificării de noi piețe’’ a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,Anul acesta ne-am concentrat pe provocările managementului strategic, pe rolul șefilor de companii ca lideri în promovarea inovării dar și pe provocările cotidiene într-un mediu economic volatil din punct de vedere legislativ sau fiscal în care a devenit normalitate ca foarte improbabilul să se întâmple’’, a adăugat acesta.
,,Stabilitatea și predictibilitatea’’ a răspuns Mariana Gheorghe – CEO OMV Petrom la întrebarea adresată în cadrul Conferinței – care este cea mai mare provocare a mediului economic pentru anul 2018. Opinia CEO-ului este împărtășită și de antreprenorul Florin Talpeș – fondator și CEO al BitDefender:
,,Cred că principala vreme rea pe care o vedem e legată de lipsa de predictibilitate. De faptul că nu vedem ce se va întampla și mai mult, suntem ingrijorați că aceasta furtună de schimbari fiscale care au un impact, un cost asupra noastră si ne obliga ori sa revizuim salarii, ori investitii, ori echipe intregi, nu s-a terminat. Nu vedem care sunt rațiunile din spate, nu vedem comunicare cu noi. Normal pentru noi înseamnă un sistem de taxe stabil. Noi nu vrem taxe mai mici, noi vrem un sistem de taxe stabil, preferăm să știm ce se va întampla’’, a declarat Florin Talpeș.
,,În momentul de față, bugetul pe anul 2018 nu este închis pe deficit de 3%. Practic vor mai fi surprize și cred că trebuie să ne așteptăm la surprize din păcate probabil neplăcute. Ecuația bugetului este foarte complicată și cred că efectele vor fi importante și pentru mediul de afaceri’’, a declarat Ionuț Dumitru – Chief Economist, Raiffeisen Bank.
Prima sesiune a CEO Conference a fost axată pe identificarea tendințelor majore și a impactului lor asupra celor mai mari companii din economie. Sesiunea a fost moderată de Bogdan Ion – Country Managing Partner EY Romania și a pus în dezbatere provocările managementului strategic avându-i ca panelisti pe Mariana Gheorghe – CEO OMV Petrom, Ionuț Dumitru – Chief Economist Raiffeisen Bank, Omer Tetik – CEO Banca Transilvania, Florin Talpeș – fondator și CEO Bitdefender, Virgil Șoncutean – CEO Allianz Țiriac Asigurări și Fady Chreih – CEO Regina Maria.
,,Ca provocare pentru managementul strategic identific predictibilitatea mediului economic – aceasta este o constantă’’, a declarat Virgil Șoncutean – CEO Allianz Țiriac Asigurări. ,,Mai mult decât atât, știm că frecvența crizelor este în creștere, deci știm că ciclurile economice se scurtează, iar din perspectiva companiilor, reziliența este capacitatea esențială de supraviețuire, pentru că aceasta arată cât de mult putem absorbi șocuri externe și să dezvoltăm business-ul mai departe’’, a mai declarat Șoncutean.
,,Managementul strategic se referă la cum navighezi în impredictibilitatea atât fiscală cât și legislativă, și în acelasi timp cum te bucuri de creșterea economică din Romania care este o creștere economică puternică. Să nu ignoram această creștere și cred ca trebuie să ne bucurăm de ea.’’, a susținut Fady Creih – CEO Regina Maria.
Cea de-a doua sesiune a CEO Conference a fost moderată de jurnalistul Radu Soviani și s-a concentrat pe regândirea modelelor de afaceri și reinventarea avantajelor competitive ale companiilor în contextul noii realități, avându-i ca invitați pe Bogdan Popescu – Director Operațiuni Microsoft Romania, Marius Perșinaru – CEO Schneider Electric, Gabriel Andronescu – Country General Manager CHEP Romania, Carmen Niță – Managing Director TMF Group, Răzvan Ionescu – Director Marketing Segment Business Telekom și Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro & Kompass Romania.
,,Cel mai important lucru pentru cei care ocupă poziția de CEO este să stea alerți în raport cu inovația. Să fie deschiși că lucrurile se pot face altfel azi, există tehnologie peste tot și tehnologia a devenit foarte accesibilă. Oportunitățile există, trebuie să fim foarte atenți la ele’’, a declarat Răzvan Ionescu – Telekom Romania.
,,Primul mesaj pe care vreau să îl transmit este că lumea e din ce in ce mai mică – și mă refer aici la accesul la informație’’, a susținut Marius Perșinaru – Country President Romania&Moldova Schneider Electric. ,,Orice se întamplă, oriunde pe glob în ceea ce privește orice aspect al vieții economice și sociale ajunge în alta parte pe glob foarte rapid. Gândiți-vă ce înseamnă acest lucru pentru competitivitate’’, a adăugat Perșinaru. ,,Gândiți-vă la inovare nu numai din punct de vedere al produselor, dar mai ales din punctul de vedere al culturii de organizație’’, a transmis Președintele Schneider Electric participanților la eveniment.
În cea de-a treia sesiune, Mihai Stănescu – Executive Coach, RoCoach, a răspuns la întrebarea de ce consiliile de administrație competente pot eșua și a identificat 10 surse ale eșecului, prezentând și strategiile pentru ca membrii Consiliilor de Administrație să devină mai performanți.
În cadrul CEO Conference a fost lansata si publicatia ,,Major Companies of Romania 2017’’ – cel mai complet instrument disponibil pe piața din România pentru evaluarea mediului de afaceri național atât ca întreg cât și sectorial. Publicatia include interviuri cu manageri și antreprenori care au dovedit excelență prin modul în care au inițiat, au derulat și fac afaceri în România.
Doingbusiness.ro este o companie care oferă servicii premium integrate de business strategy, comunicare, marketing și business development.
Serviciile Doingbusiness.ro includ: publicații premium – Romanian Business Digest și Major Companies in Romania în variante print și online, portaluri de afaceri, servicii de agenție de evenimente, servicii de comunicare și direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piață, consultanță strategică de comunicare și extindere pe noi piețe, acces la tool-uri inovative de business development și business intelligence. Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference – Shaping the Future, Business rEvolution – Digitalizarea, trend sau tsunami?, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit și Emerging Europe Investment Summit.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Primul monitor cardiac miniaturizat din Transilvania, implantat la Clinicco Brașov

Articolul următor

Claudia Tudor, Executive Director The Concept: “Am învățat că totul este despre client”

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share