Numărul clienților rezidențiali care au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia pe piața concurențială de energie electrică s-a dublat comparativ cu luna noiembrie a anului trecut. Enel a atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali ca urmare abordării orientate către client și eforturilor constante de a moderniza și de a digitaliza serviciile și interacțiunea cu clienții, cu scopul de a oferi acestora o experiență simplificată în relația cu furnizorul.
“Suntem mândri că am atins pragul de 200.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială, ținând cont de faptul că această piață este din ce în ce mai competitivă și mai dinamică. Această realizare este confirmarea că Enel se diferențiază pe piață prin plasarea inovației și a clienților în centrul preocupărilor sale. Prin ofertele personalizate în funcție de nevoile clienților nostri și prin digitalizarea principalelor căi de interacțiune cu aceștia, am adus inovația mai aproape de consumatori, făcându-le viața mai ușoară”, a declarat Michele Grassi, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Enel a premiat astăzi clientul numărul 200.000 activat pe piața liberă. Acesta locuiește în Furculești, județul Teleorman, și va beneficia de energie electrică gratuită timp de un an.*
Digitalizarea este un element-cheie al strategiei Enel, una dintre primele companii de utilități care a lansat pe piața din România factura electronică, o aplicație mobilă pentru suport clienți și un portal de self-service. Compania a făcut pași importanti în procesul de transformare digitală și comunicare pe mai multe canale, cu obiectivul asumat de a asculta mai bine clienții, pentru a putea satisface mai bine cerințele lor și pentru a aduce valoare adăugată prin serviciile furnizate.
În luna februarie 2017, Enel a lansat o nouă campanie pentru promovarea celui mai nou serviciu – abonamentul Enel Fix Online – rezultatul eforturilor companiei de a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor de astăzi, care își doresc să aibă o interacțiune simplă cu furnizorul de energie, pentru reducerea timpului alocat acestor activități. Clienții pot încheia acest abonament în orice moment și pentru orice zonă din România și pot efectua în mediul online toate operațiunile, de la încheierea contractului și până la plata facturii, pe site-ul www.enel.ro .
Astfel, Enel pune la dispoziția clienților rezidențiali o gamă variată de produse personalizate, oferind predictibilitate prin prețuri fixe și o comunicare facilă cu clienții prin intermediul aplicației MyEnel disponibilă atât online, cât și pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual și Enel Fix Online. Mai multe detalii despre portofoliul de produse găsiți la https://www.enel.ro/enel-muntenia/ro.html pentru clienții Enel Energie Muntenia și la http://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html pentru Enel Energie.
Un adevărat promotor al transformării digitale pe piața de energie electrică, Enel a implementat anterior și alte inovații, pentru a asigura clienților accesul la servicii mai ușor și mai rapid. Printre acestea, se numără aplicația pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clienții pot gestiona singuri relația cu furnizorul de energie electrică, având posibilitatea să transmită indexul, să vizualizeze plățile, să acceseze istoricul facturilor, să plătească factura direct de pe telefonul mobil, să trimită sesizări furnizorului sau să obțină informații utile online și MyEnel Card – care permite plata simplă a utilităților. Mai mult decât atât, încă din 2014, compania a lansat și oferte speciale pentru servicii cu valoare adăugată: Enel Asistență și Enel Asistență+, punând la dispoziția clienților pachete de asistență pentru instalația lor electrică interioară, servicii de lăcătușerie, reparații la instalațiile de apă și sanitare, printr-o rețea specializată de companii, realizată cu ajutorul partenerului Europ Assistance.
Citește și:
Asocierea Precon Transilvania – Citadina 98 va construit Parcul Industrial Ștei
Vineri, 19 aprilie, a fost desemnat constructorul pentru execuția lucrărilor la Parcul de Specializare Inteligentă din Ștei. După…
20 aprilie 2024
Mediciniștii clujeni scot proiecte europene la foc automat
Modernizarea și reabilitarea clădirii Anatomia pe fonduri nerambursabile presupune o investiție de 11 milioane de euro. “Clădirea Anatomia…
19 aprilie 2024
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Universitatea Babeș-Bolyai va sprijini tehnologiile promițătoare
Proiectul CapTTict vizează creșterea capacităților tehnologice în domeniul IT&C în țările europene. Universitatea Babeș-Bolyai (UBB) Cluj-Napoca a început…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024