Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Eximtur: Cererea pentru litoralul românesc, în creştere faţă de anul trecut

Cererea pentru litoralul românesc, staţiunile balneare, montane şi Delta Dunării este în creştere faţă de anul trecut, acestea fiind, alături de Spania, Grecia şi Turcia, destinaţii preferate de turişti ai Eximtur pentru sezonul 2017.
Cererea creştere cu cel puţin o treime pentru fiecare destinaţie în parte, în comparaţie cu primele cinci luni ale anului trecut.
„Noutatea anului în cazul vacanţelor interne sunt zborurile incluse în pachetele de vacanţă pe litoral, din Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Oradea, de la Bucureşti către aceste oraşe şi spre Satu Mare şi Suceava, precum şi între aceste oraşe, pentru cei care vor vacanţe în staţiuni balneare, în Bucovina, Maramureş sau să participe la evenimentele organizate în ţară”, declară Lucia Nora Morariu, General Manager Eximtur.
Dintre destinaţile externe, pentru vara 2017 sunt preferate Spania (+47%), Grecia (+44%), Turcia (+10%), dar şi Cipru (+420%), datorită celor şase zboruri săptămânale din Cluj-Napoca, şi Statele Unite (+135%), datorită circuitelor interne. Pachetul mediu în cazul destinaţiilor externe este de 1.642 de lei/turist.
În cazul vacanţelor, top cinci staţiuni de pe litoral preferate pentru sezonul 2017 este dat de Mamaia, Venus, Eforie Nord, Jupiter şi Saturn, la un pachet mediu de 776 de lei/turist.
Vânzările pentru litoral sunt mai mari cu 29% în primele cinci luni ale anului, care au cuprins şi perioada de Early Booking, în comparaţie cu anul trecut.
Vânzările pentru staţiunile balneare preferate (Băile Felix, Sovata, Geoagiu Băi, Covasna), pentru cele de pe Valea Prahovei şi din Braşov (Predeal, Poiana Braşov, Buşteni, Sinaia), de pe Valea Oltului (Călimăneşti-Căciulata, Băile Olăneşti) şi pentru Delta Dunării au crescut cu 76% faţă de 2016, la un pachet mediu de 696 de lei/turist.
Străinii vin prin vouchere de vacanţă România este preferată şi de turiştii străini, în special de sloveni şi nordici, care îşi petrec la noi vacanţele primite bonus din partea angajatorilor, arată datele de incoming ale companiei Eximtur.
România a devenit destinaţia preferată pentru programe de companie, prin care angajaţii străini petrec câteva zile vizitând castele, mănăstiri, muzee, dar şi crame. Turiştii străini provin, în majoritatea lor, din Slovenia şi ţările nordice.
Statisticile Eximtur arată vânzări în creştere pe vouchere de vacanţă, valoarea înregistrată în primele cinci luni ale anului fiind cu aproximativ 76% mai mare faţă de perioda similară din 2016, an în care compania a vândut sejururi pe vouchere de vacanţă de peste un million de euro.
Eximtur a ajuns la vânzări de 26,4 milioane de euro în primele cinci luni ale anului, în creştere cu 22% faţă de perioada similară din 2016. Compania a înregistrat în 2016 o cifră de vânzări de 47 de milioane de euro.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Clever Taxi, cea mai folosită aplicație de comandă de taxi din România, cumpărată de Daimler

Articolul următor

Imobiliare.ro: Topul celor mai scumpe apartamente din ţară

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share