Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fonduri de peste 17 mil. lei pentru o parcare supraetajată în Oradea

Intr-o sedinta a Consiliului Local Oradea, au fost aprobate masuri cu privire la realizarea obiectivului de investitii „Construire cladire parcaje supraetajate pe strada Brasovului, Oradea”. Societatea Administratia Domeniului Public SA a fost mandatata in vederea realizarii acestui obiectiv de investitii, Municipiul Oradea punand la dispozitia societatii un teren in suprafata totala de 2176 mp pe strada Brasovului, in baza unui acord de colaborare.

Parcarea supraetajata de pe strada Brasovului va avea aproximativ 400 de locuri de parcare si va deservi perimetrul din jurul magazinului Crisul, o zona centrala aglomerata. Parcarea urmeaza sa aiba 5 nivele supraterane, ultimul fiind o terasa, si un seminivel demisol (Ds+P+3E+Tr) si este gandita folosind solutia palierelor decalate interconectate prin trei rampe, doua amplasate la extremitati cu un sens de circulatie si una centrala cu dublu sens. Circulatiile interioare se vor desfasura cu sens unic. Intrarea si iesirea din parcare se vor face din strada Brasovului, prin amenajarea a doua benzi suplimentare la intrarea si iesirea din parcare.

In constructia parcarii sunt prevazute si locuri de parcare pentru persoane cu dizabilitati dar si parcare pentru biciclete. In zona barierelor de la intrare vor fi amplasate avertizoare de gabarit maxim si panou electric cu numarul locurilor de parcare disponibile.

Accesul pietonal la parcaj se va face prin intermediul celor doua circulatii verticale orientate spre strada Brasovului, ambele dotate cu cate un ascensor cu capacitate de 8 persoane/630 kg. La nivelul etajului 2, circulatia verticala a parcarii va fi conectata printr-o pasarela de legatura peste strada Brasovului de cladirea centrului comercial Crisul Shopping Center. Costurile pentru constructia acestei pasarele vor fi suportate de firma care administreaza centrul comercial.

Valoarea estimata a investitiei este de 17,2 milioane de lei fara TVA, iar durata de realizare este de 11 luni. Plata lucrarilor se va face esalonat, pe o perioada de 5 ani, de la receptia la terminarea lucrarilor. Pentru plata situatiilor de lucrari societatea Administratia Domeniului Public va emite bilete de ordin cu sume egale si scadente semestrial pe perioada de 5 ani. Au fost aprobate creditele de angajament pentru perioada 2021-2025 in valoare de 3.440 mii lei pe an, pentru realizarea obiectivului de investitii. Dupa finalizare constructia va fi integrata in domeniul public al Municipiului Oradea.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Antreprenori din diaspora şi din ţară, reuniți la Alba Iulia, la summitut RePatriot

Articolul următor

Familia Bîcu din Alba, afaceri de 5 mil. euro cu brandul de lactate De la Ferma

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share