Al doilea magazin Ikea din București se va deschide în august sau septembrie 2018. Lucrările de construcție au început oficial, iar investițiile se ridică la 86 de milioane de euro. Grupul suedez Ikea vrea să-și extindă rețeaua de magazine în Timișoara și în Brașov, însă nu mai repede de 2020 sau 2021.
Ikea vrea să investească două miliarde de lei în România până în 2025, când numărul de magazine din țara noastră ar trebui să ajungă la nouă, notează HotNews.ro.
„Prioritatea noastră este să deschidem magazinul din Theodor Pallady și apoi în Timișoara și Brașov. Pe termen mediu și lung avem în plan orașele mari ale țării: Iași, Cluj, Constanța, Craiova”, a explicat pentru sursa citată, Vladislav Lalic, manager pentru extindere la Ikea South East Europe.
Magazinele din Timișoara și din Brașov ar putea fi gata în 2020. Acum, grupul suedez Ikea este pe cale să finalizeze cumpărarea terenului, iar mai apoi urmează să obțină mai multe autorizații.
„Noi sperăm ca în 2020 să deschidem magazinul din Timisoara, dar totul depinde de cât de bine merge proiectul și de ce lucruri apar”, a precizat Lalic.
Compania suedeză a început lucrările de construcție la magazinul Ikea de pe Bulevardul Theodor Pallady din București, situat în apropierea stației de metrou Anghel Saligny. Magazinul va fi cu 40 la sută mai mare decât cel din Baneasa, va avea 350 de angajați și o parcare cu peste 1.000 de locuri, notează sursa citată.
Compania suedeză a avut vânzări de 586 de milioane de lei (fără TVA) la magazinul din Băneasa în anul fiscal încheiat la 31 august 2017. Asta înseamnă o creștere de 14 la sută față de anul anterior.
Citește și:
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024
Florin Drăgan, rectorul UPT, militează pentru dezvoltarea conurbației Arad-Timișoara
Dacă în anii 2000 Aradul și Timișoara au însemnat o importantă poartă de intrare a investițiilor străine în…
19 aprilie 2024
Chimcomplex își susține angajații
Grupurile CRC și SCR își ajută în primul rând angajații (peste 2.000) și apoi, pe cei din zonă.…
18 aprilie 2024