Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Imoteca, the residential experts: cum sa inovezi în imobiliare în 2018

Revolutia tehnologica din ultimii ani a schimbat complet piata imobiliara. Conform studiilor Imoteca The Residential Experts, investitiile in segmentul tehnologic sunt cele care pozitioneaza o companie imobiliara si cele care cresc awarenessul cu pana la 80%. In ultimii ani, Imoteca a investit intr-o biblioteca virtuala, intr-o platforma de inchirieri unica in Romania, precum si in alte unelte de e-residential, toate ajutand vizibil la pozitionarea de astazi a companiei, ca cea mai mare din Romania pe segmentul sau.

Imoteca, the residential experts continua dezvoltarea unor programe noi in domeniul imobiliar – workshop-uri in cadrul companiilor, primul tool e-residential din Romania, biblioteca virtuala Imoteca de unde se pot downloada reviste si brosuri cu informatii utile despre piata locala si internationala de real-estate, programele Fine&Country unde clientii pot gasi proprietati upper-quarter selectate, platforma we-rent.ro destinata celor care cauta sa inchirierez pe termen lung sau scurt, proprietari si chiriasi. .

“Anul acesta am resimtit atat succesul programelor pornite in 2017, cat si al proiectului Fine&Country Fine Living,. Am pornit pe exploatarea segmentelor de nisa pentru ca ne-am dat seama ca avem o piata matura, si ca odata cu evolutia tehnologica si a mentalitatilor, abordarea clasica pentru consultanta si vanzari trebuie si ea imbunatatita. Este un moment in care, pentru a putea continua trebuie sa inovezi constant. : sa generezi programme noi, sa fii cat mai aproape de schimbarile mediului online, sa gasesti oportunitatile potrivite pentru dezvoltatorii si investitorii imobiliari, sa valorifici international imobile de lux cu un bagaj istoric impresionant sunt dar cateva din lucrurile pe care echipa Imoteca a ales sa-si concentreze atentia in ultimul an, iar rezultatele nu au intarziat sa apara.” (Rafaela Nebreda, Imoteca)

Marketingul in imobiliare este despre client

Conform studiilor Imoteca, astazi nu mai functioneaza marketingul imobiliar care pleaca de la produs. Intr-o piata matura, sanatoasa, clientii au nevoi reale si bine conturate iar aceste nevoi sunt cele de la care trebuie sa plece orice plan de marketing. « Doar cercetand cu atentie nevoile si dorintele clientului final putem ajunge, pe de o parte, la o dezvoltare imobiliara sanatoasa si sustenabila pe termen lung, si pe de alta parte la marketing eficient. Marketingul are nevoie sa inteleaga ca nu mai poate vinde visuri. Este momentul sa ofere solutii la dorintele si nevoile clientului. « (Rafaela Nebreda, Imoteca)

Exemple concrete

In proiectul GranVia, dupa o analiza atenta a pietei, s-a pus accentul pe spatiile de depozitare. « Spatiile de depozitare sunt o cerinta specifica, pe care am intalnit-o de-a lungul timpului la majoritatea clientilor. GranVia a intlees aceasta nevoie si a lasat spatii speciale pentru depozitare in fiecarre apartament. A fost doar unul dintre motivele pentru care acest ansamblu s-a vandut rapid. » (Rafaela Nebreda).

In proiectul Aviatiei Apartments, au fost prevazute prize pentru masini electrice.

Imoteca are 16 ani de experiență pe piața românească, coordonând și adminstrând cel mai mare portofoliu de ansambluri rezidentiale noi din România. Compania pune accentul pe conceptul de „Human to Human”, oferind servicii one stop shop clienților și partenerilor si detine cel mai mare portofoliu de proiecte boutique din Bucuresti. În prezent, Imoteca este agentul exclusiv de marketing și vânzări pentru unele dintre cele mai reprezentative proiecte rezidențiale din România și singura companie românească care a reușit să obțină licența pentru brandul internațional Fine&Country.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Târgul de Cariere Cluj revine cu o ediție specială

Articolul următor

Zboruri suplimentare pe ruta Timişoara - Bucureşti introduse de două companii aeriene

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
În februarie 2024, sosirile înregistrate în structurile de primire turistică (SPT) au însumat 41.450, potrivit Direcției Județene de Statistică.
Citeste mai mult

Turismul face pași înapoi la Cluj

Sosirile turiștilor în județ, în luna februarie, s-au diminuat față de aceeași perioadă a anului trecut. În februarie…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share