Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lucrări spectaculoase la nodul Gilău, pe Autostrada Transilvania. ”Monstrul” adus de Tirrena Scavi montează grinzi de 165 de tone

Lucrări de amploare au loc în aceste zile la nodul de la Gilău al Autostrăzii Transilvania. Pe șantier a fost adusă o macara-gigant pentru montarea grinzilor de 165 de tone.
Este vorba despre ciotul de 800 de metri din autostrada A3 care va conecta cei 8,7 km ai tronsonului Gilău-Nădășelu, porţiune gata încă din noiembrie 2017, de restul autostrăzii spre Câmpia Turzii. Instalarea grinzilor va dura aproximativ de 30 de zile. Conform proiectului, șoferii ar trebui să circule pe acest pod în toamna acestui an.
După ce râul Someș a fost secat pentru realizarea pilonilor de susținere, pe șantierul podului de la Gilău al Autostrăzii Transilvania a început montarea grinzilor. Constructorul folosește un utilaj impresionant.
Poreclită Monstrul, macaraua care poate ridica până la 600 de tone a fost deja amplasată pe șantierul nodului de la Gilău al Autostrăzii Transilvania. Cu ajutorul acesteia muncitorii de la Tirrena Scavi vor ridica grinzile grele de 165 de tone și le vor amplasa pe cei 10 pilonii ai viitorului pod.
„Opt deschideri și opt grinzi per deschidere adică patru pe pilă cum ar veni, că sunt două sensuri de autostradă. După ce se pun grinzile, trebuie să se mobilizeze puternic să facă armarea, betonarea”, a explicat Ionuț Ciurea, managerul Asociației Pro Infrastructura, citat de digi24.ro.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Indicatorii record ai Bosch in Romania

Articolul următor

Jumătate din suprafața agricolă a României a fost cultivată cu porumb și floarea soarelui

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share