Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Oferta restaurantelor și o experiență de cumpărături relaxantă vor modela viitorul industriei outlet

• FASHION HOUSE Group a fost unul dintre inițiatorii și sposorul oficial al ediției inaugurale a International Outlet Summit, organizat de MAPIC.
• Summit-ul a luat loc cu o zi înaintea deschiderii oficiale a târgului imobiliar MAPIC în Cannes (Franța) pe 14 noiembrie, adunând peste 150 de profesioniști din industria outlet.
• Brendon O’Reilly, managing director al FASHION HOUSE Group, accentuează  faptul că mâncarea este noua modă pentru centrele comerciale existente. De asemenea, există o creștere în creștere din partea clienților pentru o experiență de shopping cât mai relaxantă.
• FASHION HOUSE Group estimează că industria outlet din România are motive de optimism pentru viitorul ei.
International Outlet Summit, organizat de către MAPIC în Cannes (Franța) pe 14 noiembrie, a fost un eveniment dedicat pieței centrelor comerciale de tip outlet. Peste 150 de profesioniști ai pieței au discutat despre evoluția industriei, despre noile trenduri dar și caracteristici cheie care îmbunătățesc experiența clientului în outlet.
FASHION HOUSE Group a fost unul dintre inițiatorii summit-ului. Brendon O’Reilly, managing director al companiei, a împărtășit din vasta sa experiență pe piața europeană de a centrelor comerciale de tip outlet. De asemenea, acesta a prezentat cele mai mari proiecte ale grupului, incluzând FASHION HOUSE Outlet Centre București, care obține anual creșteri de două cifre pentru indicatorilor cheie de performanță.
Pe baza numeroaselor analize de piață și concluziile de la International Outlet Summit, Brendon O’Reilly accentuează: “Opțiunile culinare reprezintă noua modă pentru proprietățile retail de azi. Am observat o preferință în creștere din partea clientului spre centrele outlet ce pot oferi o experiență de shopping cât mai relaxantă și este absolut obligatoriu ca aceste preferințe să fie satisfăcute. Jucătorii de pe piața outlet au posibilitatea de a implementa idei noi, inovatoare, în cadrul FASHION HOUSE și sunt sigur că suntem perfect pregătiți pentru acest moment”
Managerul a evaluat și situația industriei outlet din România: “Economia românească va continua să crească, menținând una din cele mai mari creșteri anuale din toată Uniunea Europeană, lucru facilitat și de scăderea TVA-ului, dar și de creșterea semnificativă a veniturilor. Acești factori au o influență pozitivă asupra puterii de cumpărare a clientului iar segmentul outlet din România poate fi optimist în privința viitorului”, afirmă Brendon O’Reilly.
FASHION HOUSE Outlet Centre București, cu o suprafață închiriabilă de 16.000 de metri pătrați, se adaptează noilor tendințe, îmbunătățind astfel experiența de cumpărături a clienților. Arhitectura exterioară a proiectului exprimă istoria și tradițiile locale, tema fiind “Centrul Vechi al Bucureștilor”, o rețea de străduțe și curți interioare formând structura urbană a proiectului. De asemenea, schema proiectului oferă mai multe zone dedicate restaurantelor și cafenelelor, în zone diferite ale outlet-ului iar noi concepte de food și leisure vor fi implementate în viitor.
FASHION HOUSE Outlet Centre București completează perfect oferta West Park Retail – unul dintre cele mai populare parcuri de retail din București, cunoscut pentru varietatea de articole pentru casă pe care o oferă.
FASHION HOUSE Outlet Centre București
Deschis în 2008, FASHION HOUSE Outlet Centre București este primul centru outlet din România, localizat strategic lângă centura Bucureștiului, cu acces direct de pe autostrada A1, captând 2.77 milioane de locuitori pe o raza de 90 de minute de mers cu mașina. Cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 mp, este casa a aproximativ 70 de magazine, un foodcourt și o parcare pentru 2,150 de mașini. FASHION HOUSE Outlet Centre București este dezvoltat de FASHION HOUSE Group.
FASHION HOUSE Group (FHGR) este una dintre cele mai importante companii din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator/operator de outlet-uri din ECE și Rusia. FHGR a dezvoltat  și gestionează cu succes 5 outlet-uri sub brand-ul FASHION HOUSE Outlet Centre în Polonia, România și Rusia – având o suprafață închiriabilă totală de circa 100,000 m2. Compania dezvoltă în prezent un nou outlet în St. Petersburg, Rusia.
FASHION HOUSE Group este specializată în dezvoltarea și administrarea centrelor de tip outlet. Compania beneficiază de o echipă dedicată, cu experiență dovedită în design-ul, dezvoltarea, închirierea, administarea și gestionarea operațiunilor financiare pentru centrele de tip outlet. În consecință, FHGR a reușit să atragă și să fidelizeze o rețea impresionantă de retailer și branduri cu renume mondial.
FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară. De peste 25 de ani, Liebrecht & wood Group activează pe cele mai mari piețe din regiunea Europei Centrale și de Est – Polonia, România și Rusia, unde a dezvoltat proiecte office și retail cu o suprafață totală de peste 500.000 m2.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Conductă de gaze între România şi Serbia, pe relaţia Arad – Mokrin, investiţie de 43 milioane euro

Articolul următor

Trei asocieri de firme, interesate de amenajarea Stațiunii balneo-climaterice de la Ocna Mureș, contract de peste 6 mil. de euro

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share