Conf. Dr. Diana Păun, Consilier de Stat Departamentul Sănătate Publică Administrația Prezidențială și Laszlo ATTILA, Președinte al Comisiei pentru Sănătate din Senatul României, participă la conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity, eveniment organizat de PRIAevents în data de 15 februarie 2017, începând cu ora 10, la Hotel Caro Bucuresti, eveniment în cadrul căruia vor fi dezbătute teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, alături de toți cei implicați, precum: legea publicității la medicamente și dispozitive medicale, codurile de conduită respectate de industria farmaceutică, codul etic pentru marketingul în industria medicamentelor, rolul reglementatorilor, rolul societăților profesionale, rolul lanțurilor farmaceutice, reglementarea publicității suplimentelor alimentare. De asemenea, rolul mass mediei, dar și al rețelelor sociale vor fi analizate la eveniment.
La conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity alături de Conf. Dr. Diana Păun, Consilier de Stat Departamentul Sănătate Publică Administrația Prezidențială și Laszlo ATTILA, Președinte al Comisiei pentru Sănătate din Senatul României, lectori invitați sunt:
Lorand DUROS – Vicepresedinte, Comisia pentru Cultură, Senatul României; Radu Gheorghe Țibichi – Președinte, Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS); Reprezentant al CNA; Reprezentant al Colegiului Farmaciștilor; DAN ZAHARESCU – Director Executiv, ARPIM; Laurențiu MIHAI – Director Executiv, APMGR; Oana COCIAȘU – Președinte, RAC; Diana MEREU – Director Executiv, RASCI; Dr. Gerald FLINTOACĂ-FILIP, Secretar General, PRISA; Victor DOBRE – Director Executiv, IAA și Radu GĂNESCU – Președinte, COPAC.
Publicitatea medicamentelor în secolul XXI este guvernată de directive, legi, regulamente, ghiduri şi coduri de etică diferite în fiecare țară, dar guvernate de aceleași principii. Publicitatea medicamentelor include publicitatea destinată publicului larg, profesioniștilor din domeniul sănătății, vizitele reprezentanților medicali la prescriptori, furnizarea de mostre, sponsorizarea de întâlniri promoționale pentru profesioniștii din domeniu etc., precum și orice formă de promovare destinată să stimuleze prescrierea, distribuirea, vânzarea sau consumul de medicamente.
Publicitatea medicamentelor este o realitate a pieței de astăzi, însă trebuie să ne asigurăm că promovarea medicamentelor: este reglementată în mod adecvat; zonele cu probleme sunt identificate și abordate rapid; influența potențială asupra deciziei de tratament, asupra rezultatelor și costurilor este bine înțeleasă; este echilibrată și susținută în mod corespunzător de surse de informații complete și validate științific. Scopul din spatele reglementărilor din publicitatea medicamentelor este: să încurajeze utilizarea rațională a medicamentelor, prin prezentarea obiectivă a acestora și fără a le exagera proprietățile; de a asigura că acestea sunt promovate corect în ceea ce privește beneficiile lor, fiind în acord cu informațiile enumerate în rezumatul caracteristicilor produsului; de a asigura că publicitatea medicamentelor nu este înșelătoare.
Reglementarea marketingului în industria farmaceutică și a relațiilor cu profesioniștii din sănătate, dar și relațiile dintre industria pharma și asociațiile de pacienți, precum și informațiile transmise către specialiști și organizațiile acestora sunt subiecte tratate cu maxim interes și în România.
Conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity reprezintă un important eveniment dedicat sistemului de sănătate şi reunește reprezentanți ai autorităților, ai companiilor care produc sau distribuie medicamente și dispozitive medicale, ai lanțurilor farmaceutice, medici, pacienți și reprezentanți mass-media, constituind un prilej excelent de a dezbate cu toți actorii implicați aspecte importante despre legea publicității la medicamente și dispozitive medicale, OTC și suplimente alimentare.
Prin intermediul acestei conferințe se creează prilejul cel mai bun pentru stabilirea unui dialog constructiv între autorități și companii, pacienți și mass-media. Publicitatea la medicamente este un subiect extrem de important și de actualitate, care ne interesează pe noi toți.
Ce trebuie să schimbăm la legea actuală? Ce anume poate să comunice o companie care lansează un produs inovativ pe piață? Ce modalități de promovare există în plus la suplimente față de medicamente? Care sunt particularitățile comunicării științifice? Ce rol joacă mediul online: site-uri internet, bloguri, forum-uri și rețele sociale – Facebook și Youtube?
Sănătatea a fost şi va rămâne una dintre preocupările principale ale omenirii. Tocmai de aceea, PRIAevents îşi concentrează atenţia asupra organizării evenimentelor, în care o arie largă de subiecte de interes, atât pentru medici, cât şi pentru pacienţi, și pentru industria de sănătate în general, sunt obiectiv şi detaliat prezentate.
Medicamentele și publicitatea acestora a fost foarte importantă de-a lungul timpului, cu ajutorul lor și al cercetărilor medicale fiind salvate foarte multe vieți. Au avut un rol important în îngrijirea sănătății, pentru durata vieții şi în plus au redus povara adusă de boli şi dizabilități. Tocmai de aceea, accesul tuturor pacienţilor la medicamente reprezintă o prioritate în întreaga lume.
Participă la conferința PRIA Drugs and Medicine Publicity sa analizăm împreuna noutățile, inovațiile, modificările legislative despre publicitatea medicamentelor cu impact asupra comunităților noastre, strategii și politici, precum și despre industria medicamentelor din România, despre codurile etice ale companiilor, ale medicilor și ale celorlalți actori implicați în sănătate.
Mai multe detalii, agenda evenimentului PRIA Competition şi înscrierile pentru participare pe website-ul: http://priaevents.ro/pria-drugs-and-medicine-publicity/.
Citește și:
Promelek va miza pe soluțiile de energie regenerabilă în 2024
În contextul unui interes global crescut pentru soluții de sustenabilitate, compania Promelek XXI Cluj, unul dintre principalii jucători…
24 aprilie 2024
Edilul Becleanului, inclus între managerii de succes ai României
Nicolae Moldovan a fost premiat în cadrul Galei Capital Excelență în Management, ediția 2024. “Anul 2023 a fost…
24 aprilie 2024
Get to know the 50 most influential people in Romanian real estate
Property Forum is excited to announce the fourth edition of its annual listing of the 50 most influential people in…
24 aprilie 2024
Dr. Adriana Cioca, managing director Artemis România, a fost aleasă președinte al Camerei de Comerț Elveția-România
Antreprenorii și investitorii români și elvețieni, membri ai Camerei de Comerț Elveția-România (CCE-R), au ales un nou Consiliu…
24 aprilie 2024
Companiile PPC din România își dezvăluie noua identitate de brand
Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la…
24 aprilie 2024
Chic Bijoux și Apidava, liderii Ardealului din BVB Arena
Regiunea Transilvaniei are două companii reprezentate în catalogul pe 2023 al afacerilor antreprenoriale de succes: Chic Bijoux și…
24 aprilie 2024
Varianta Ocolitoare Sibiu Sud bifează etapa despăgubirilor
Varianta Ocolitoare Sibiu Sud a îndeplinit încă o etapă din foaia de parcurs. ♦ Inelul de autostradă din…
23 aprilie 2024
Institutul de Cercetare în Inteligența Artificială, piatra de încercare a politehniștilor clujeni
Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca (UTCN) și-a prezentat proiectele majore pe care le vrea pe finanțare europeană. Printre clădirile…
23 aprilie 2024