Transilvania la London Destinations Show
Judeţul Sibiu a participat în premieră anul acesta la târgul de turism London Destinations Show (04-07 februarie), destinat marelui public, în standul României, decorat cu fotografii din Sibiu şi cu personajele simpatice din filmul de animaţie Hotel Transilvania.
Prezenţa unui public numeros, entuziast şi interesat, ne-a confirmat poziţionarea extraordinară de care beneficiază regiunea noastră în Marea Britanie. Publicitatea făcută de renumitul ghid Lonely Planet, filmul Hotel Transilvania, proiectele şi vizitele prinţului Charles în regiune, cursa aeriană directă contribuie cu certitudine la creşterea încrederii în destinaţie şi la incitarea britanicilor de a o vizita.
Marea majoritate a vizitatorilor au fost seniori activi, interesaţi de circuite culturale organizate, cu înnoptări în structuri de cazare de calitate şi vizite ghidate în oraşe istorice. Bucătăria zonei, participarea la sărbători şi festivaluri locale, drumeţii scurte, arta tradiţională şi interacţiunea cu localnicii au fost temele de interes cel mai des evocate.
Tinerii britanici au căutat sejururi de observare a florei şi faunei (ursul brun), tururi pe bicicicletă şi trasee de drumeţie în Carpaţi. Preferă să călătorească cu trenul şi cu mijloace de transport în comun, să descopere autenticitatea culturală şi locuri inedite precum hotelul de gheaţă de la Bâlea Lac.
Standul a fost vizitat de reprezentantul Lonely Planet şi de co-autorul ghidului Rough Guide Romania 2016, Tim Burford. Acesta din urmă a apreciat eforturile de animare a satelor, de conservare a ecosistemelor şi a salutat interzicerea fumatului în spaţiile publice.
Este de remarcat numărul mare de vizitori care au rezervat deja vacanţa în regiune şi care au primit cu bucurie voucherele oferite de Arka Park Păltiniş şi sejurul de trei zile la Bassen Pension.
Biroul de promovare al României la Londra continuă campania de promovare a Transilvaniei în Marea Britanie în parteneriat cu 40 de restaurante din lanţul Harry Ramsden’s, apreciate de britanici pentru meniul „fish and chips”. Căştigătorul concursului va beneficia de un sejur în Transilvania oferit de agenţia sibiană Carpathian Travel Center.
Promovarea judeţului Sibiu continuă pe piaţa internă.
În perioada 25-28 februarie, Consiliul Judeţean Sibiu, Asociaţia Judeţeană de Turism, Primăria Municipiului Sibiu, alături de Aeroportul Internaţional Sibiu, Centrul de informare turistică Avrig, operatori turistici şi culturali vor promova oferta turistică a judeţului la Târgul de Turism al României de la Bucureşti.
Standul Sibiului are o suprafaţă de 49 mp şi va fi amplasat în hala C4 a Centrului expoziţional Romexpo.
Târgul de turism al României este o platformă eficientă de întâlnire cu specialiştii din turism şi cu parteneri instituţionali, şi o foarte bună ocazie de a interacţiona direct cu consumatorii de servicii turistice. Pe lângă destinaţiile şi atracţiile consacrate, echipa sibiană va promova noutăţile privind agenda evenimentelor culturale, sportive şi gastronomice, noile trasee de drumeţie şi de bicicletă, centrele de agrement, circuitele tematice, pachetele şi ofertele operatorilor.
În prima zi a târgului, Asociaţia Judeţeană de Turism şi partenerii din Federaţia Asociaţiilor de Promovare din România, vor avea întâlniri de lucru cu reprezentanţii birourilor de promovare a României din Beijing, Berlin, Londra, Moscova, Paris, Roma, Varşovia şi Viena.
Operatorii turistici şi culturali sunt invitaţi să transmită ofertele de servicii destinate agenţiilor de turism şi/sau turiştilor individuali în format electronic la adresa promovare@sibiu-turism.ro, sau să le depună la sediul Consiliului Judeţean, str. G-ral Magheru nr. 14, Sibiu, camera M03, până în data de 23.02.2016 la ora 15.00.
Citește și:
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024
Florin Drăgan, rectorul UPT, militează pentru dezvoltarea conurbației Arad-Timișoara
Dacă în anii 2000 Aradul și Timișoara au însemnat o importantă poartă de intrare a investițiilor străine în…
19 aprilie 2024
Chimcomplex își susține angajații
Grupurile CRC și SCR își ajută în primul rând angajații (peste 2.000) și apoi, pe cei din zonă.…
18 aprilie 2024
Trimișii Ardealului vor să schimbe statutul urșilor și lupilor în UE
Reprezentanții Transilvaniei la Bruxelles susțin modificarea stării de protecție a carnivorelor mari din strict protejat în protejat. Comitetul…
18 aprilie 2024
Grădină botanică și lac artificial în Cartierul Nufărul din Oradea
Primăria Oradea vrea să realizeze o Grădina Urbană în Cartierul Nufărul. În acest sens, a fost lansat în…
18 aprilie 2024
Antreprenorii clujeni, așteptați de marile corporații în Japonia
Giganții tehnologici japonezi vor avea întâlniri directe cu antreprenorii locali după succesul Forumului de Inovare România-Japonia (FIRJ) de…
17 aprilie 2024
„Ne-am triplat numărul de angajați și am crescut cifra de afaceri cu 50% față de 2022”
OPTGroup, una dintre companiile clujene pe zona de proiectare și construcții de infrastructură, civile și electrice, a avut…
17 aprilie 2024
Transplantul hepatic intră în portofoliul medical de la Cluj-Napoca
Începând cu luna mai 2024 vor putea fi efectuate transplanturi hepatice la Cluj-Napoca, în urma includerii Institutului de…
17 aprilie 2024