Ediția aniversară a Feeric Fashion Week va avea loc în 2017 între 15 și 23 iulie, la Alba Iulia și Sibiu. Timp de 8 zile, peste 50 de prezentări de modă, individuale sau în Galele Feeric de la Sibiu și Alba Iulia, vor încânta miile de spectatori, bloggeri sau influenceri din domeniul modei.
La cea de-a zecea ediție, Feeric Fashion Week merită cu prisosință cea mai mare notă în „catalogul” săptămânilor modei din Europa de Est.
Acum 10 ani, la Sibiu, Mitichi iniția un proiect menit să scoată în lumina reflectoarelor un domeniu puțin exploatat într-un oraș asaltat de evenimente culturale și sportive, moda. A început ca un proiect mic dar de la an la an s-a dezvoltat din ce în ce mai tare. Pasarela suspendată paralelă cu Podul Minciunilor a creat un cadru extrem de spectaculos, devenit rapid sinonim cu excelența în prezentările de modă din România. Pornit cu 3 designeri și 3 prezentări de modă în prima ediție, Feeric Fashion Week a ajuns cea mai importantă săptămână a modei, un loc de întâlnire pentru designeri de pe trei continente, jurnaliști de la publicații prestigioase din întreaga lume, tineri designeri români în ascensiune și personalități marcante ale modei din țară și din străinătate. „În cei 10 ani de zile, Feeric Fashion Week s-a transformat dintr-un eveniment de modă într-un adevărat fenomen. #FeelFeeric e pe buzele tuturor, s-a creat un adevărat val de entuziasm în social media pentru că, pe lângă aspectele tehnice, să le zicem, ale festivalului, Feeric e o mare familie, un eveniment deschis networking-ului, care leagă în fiecare an relații de colaborare în întreaga lume, pentru toți cei implicați în acest eveniment”, spune Mitichi.
Ediția aniversară a Feeric Fashion Week va avea loc în 2017 între 15 și 23 iulie, la Alba Iulia și Sibiu. Timp de 8 zile, peste 50 de prezentări de modă, individuale sau în Galele Feeric de la Sibiu și Alba Iulia, vor încânta miile de spectatori, bloggeri sau influenceri din domeniul modei. „În primul rând, echipa din spatele Feeric Fashion Week s-a lărgit considerabil și a depășit chiar și barierele Europei. Vom colabora pentru următoarea ediție cu oameni de modă din Argentina, din Statele Unite, dar și din Franța, Italia sau Malta”, mai spune Mitichi. Colaborările încheiate în timpul săptămânilor modei din Londra, Paris și New York vor asigura o prezență internațională și mai consistentă decât în edițiile anterioare, în special din partea jurnaliștilor de fashion din lume, Fashion News Life din New York, Vogue Italia, Schon Magazine din Londra, Peplvm Magazine și Le Fashion Post din Paris sau Backstage Collection din Los Angeles. „Vom avea invitați de pe trei continente, din peste 25 de țări. Am depășit toate barierele la care ne așteptam și putem spune fără îndoială că suntem un eveniment de renume internațional”, mai spune Mitichi.
Top-modelul parizian Dayana Reeves este imaginea ediției aniversare Feeric Fashion Week, fotografia reprezentativă fiind realizată de Oltin Dogaru în cadrul unui shooting ce a avut loc anul acesta la Sibiu.
În ciuda expansiunii festivalului la nivel internațional, Feeric Fashion Week continuă să încurajeze și să sprijine lumea modei din România. Tinerii designeri români beneficiază de multe facilități pentru a-și expune colecțiile într-un eveniment tratat pe larg în mai toată presa de specialitate din Europa. „O apariție în Vogue, de exemplu, este un succes remarcabil chiar și pentru un designer cu vechime în această meserie. Prin urmare, este cu atât mai important pentru designerii ce își prezintă colecții de debut în cadrul acestui eveniment, cum este cazul colecției Spoff, prezentată la Feeric Fashion Week 2016 și expusă internațional în Vogue Italia”, mai spune Mitichi, președintele săptămânii modei din România.
Citește și:
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024
Oradea face pași hotărâți în era digitală
Interacțiunea digitală cu cetățenii este o realitate palpabilă, la Oradea. Concret, iată cum se manifestă deschiderea Primăriei Oradea…
19 aprilie 2024
Eveniment științific în domeniul neuropatologiei și neuroștiințelor, în premieră la UMFST G. E. Palade Târgu Mureș
La Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” din Târgu Mureș va avea loc, în…
19 aprilie 2024
Florin Drăgan, rectorul UPT, militează pentru dezvoltarea conurbației Arad-Timișoara
Dacă în anii 2000 Aradul și Timișoara au însemnat o importantă poartă de intrare a investițiilor străine în…
19 aprilie 2024