Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Tot ce trebuie să știi despre iCEE.fest 2018, festivalul de digital & online care a transformat Bucureștiul, pentru două zile, în capitala europeană a Internetului

Interactive Central and Eastern Europe Festival – pe scurt, iCEE.fest – s-a desfășurat la București, pe 14 și 15 iunie. Au fost prezenți peste 3.700 de participanți, dintre care 30% au fost din afara granițelor României.

Peste 140 de companii majore și aproape 200 de experți din tehnologie, transformare digitală și comunicare online s-au adunat în cadrul celui mai amplu festival dedicat Internetului care are loc în România dar și în regiune.

Două zile, 7 scene și 9 macro-trenduri

Companii precum Facebook, Google, The New York Times, Shazam, CNN sau Netflix (și multe altele) au prezentat la București cele mai noi tendințe în digital și tehnologie.
Întregul conținut a fost organizat în 9 macro-trenduri și domenii distincte:

 Distruption by Tech: Impactul tehnologiei în business și societate
 VR/AR & Creativity: Noile tehnologii de comunicare digitală
 Advertising & Marcom: Tendințele în marketing și vânzări
 Content & Adtech: Jurnalism digital, conținut și metode de monetizare a traficului
 eCommerce & Retail: Marketing bazat pe performanță și tehnici de vânzări online
 Fintech & Blockchain: Impactul monedelor și băncilor virtuale în domeniul financiar
 Health & MedTech: Transformarea sistemului medical și farma
 Tech vs Democracy: Impactul Internetului în comunicarea politică și publică
 Startups & Investments: Investiții și sfaturi pentru companiile la început de drum

Unde poți vedea conținutul iCEE.fest 2018?

În fiecare an, prezentările din cadrul festivalului devin accesibile publicului în iCEE.academy, locul unde s-au adunat sute de ore de conținut VIDEO, dedicat tuturor celor care vor să vadă/revadă ce au avut de spus experții și companiile care dau tonul în industria de digital & tech.
De anul acesta, iCEE.academy este disponibilă în aplicația iCEE.fest – aici poți lua legătura cu alți participanți la festival dar și cu speakerii iCEE.fest.

Există 3 tipuri de conturi în iCEE.fest App:

• Premium: ai acces inclusiv la prezentările din 2018
• Regular: ai acces la prezentările din anii precedenți
• Visitor: ai acces la un număr limitat de postări

O nouă linie de conținut – Upgrade Democracy

Tehnologia și utilizarea eficientă a datelor ne pot ajuta să punem în aplicare o strategie de comunicare politică corectă și să ajungem cu mesajul potrivit la segmentul de public interesat.
Anul acesta, în cadrul Upgrade Democracy, iCEE.fest a adus sub același acoperiș experți în comunicare politică pentru a demonstra cum tehnologia digitală transformă organizațiile, instituțiile și politica.
Pe scena evenimentului au fost tratate teme precum: regândirea democrației, conceptul de propagandă, recâștigarea încrederii și termenii și politica datelor personale, plus multe altele.

• UPGRADE Democracy a luat naștere la inițiativa Majoritas Academy și s-a adresat deopotrivă specialiștilor în marketing digital, guvernanților, analiștilor politici, jurnaliștilor și tuturor cetățenilor care aspiră la o societate democratică altfel.

Democrația, sub diversele ei forme, a fost nevoită să se reinventeze în momentul în care tehnologia a schimbat pentru totdeauna viitorul comunicării politice.
Accesul la informații/open government a modificat radical poziționarea politicienilor față de votanții lor, cei care se mută treptat în online, devenind:

• Mai informați: pot urmări îndeaproape fiecare discurs al politicienilor și, ca atare, pot observa schimbările din mesajele acestora
• Mai puternici: Accesul la informații le dă votanților puterea de a schimba politica în timp real, prin ideile și cauzele pe care le susțin.

Inovatoare și eficientă pe de o parte, tehnologia a dus însă și multe provocări care au blocat sau cel puțin au perturbat dialogul real între public și instituții, între politicieni și votanții lor.
În cadrul iCEE.fest/Upgrade Democracy s-a discutat despre cei 5 factori de blocaj în comunicarea politică:
1. Conceptul ”balonul/ bulă de filtrare (Filter Buble)” (izolare intelectuală și informațională ca urmare a acțiunilor unui algoritm de filtrare și profilare online)
2. Fenomenul Fake News (contribuie la izolarea intelectuală și informațională; agravează divizarea și segregarea în societate)
3. Eroziunea încrederii publice în instituții și politicieni
4. Creșterea anxietății cetățenilor și teama de viitor
5. Supraîncărcarea cu informații a cetățenilor

Cum este posibil să se depășească toate provocările și să se treacă peste acești 5 factori de blocaj?

Iată care au fost speakerii din cadrul Upgrade Democracy @ iCEE.fest 2018 care au răspuns la această întrebare (și multe altele): Dan Kanninen (analist și consultant politic), Martinez Alberto Saracho (Președinte fondator al Fundației IDEA), Kyriakos Pierrakakis (Director de cercetare al diaNEOsis), Eric Schultz (Consultant independent și fost ambasador al Statelor Unite ale Americii în Zambia), George Birnbaum (Consultant Politic Independent), Lucian Despoiu (Fondator & CEO Majoritas și Managing Partner al Kondiment), Radu Puchiu (fost secretar de stat în Secretariatul General al Guvernului, consilier de stat pe probleme de IT&C și servicii online), Vlad Hatieganu (Co-fondator și Manager al Majoritas Insights), Dan Mercea (Lector Senior în Sociologie în cadrul Universității din Londra și Editor Asociat al revistei Information, Communication & Society), Petrit Selimi (CEO Millennium Foundation Kosovo, Former Acting Foreign Minister and Deputy Minister of Foreign Affairs of Republic of Kosovo), Cristina Moise (Data Architect), Armando Regil (Fondator, Președinte și CEO i2Co: School of Transformative Leadership) și Bálint Porcsalmi (Consultant politic, președinte executiv UDMR).

Teme importante care au fost dezbătute în cadrul UPGRADE Democracy:

• facilitarea înțelegerii noilor transformări în campaniile politice digitale
• campaniile electorale și implicațiile lor
• dezbaterea politicilor publice
• diplomația digitală și conceptul de Open Government
• acțiuni și initiațive civice care să ducă la modernizarea și actualizarea democrației.

Focus pe startup-uri

În fiecare an, iCEE.fest acordă o atenție specială startup-urilor si antreprenorilor din zona digital & tech. Zeci de investitori au fost în București, pe 14 și 15 iunie, având atât interesul cât și banii necesari pentru a investi în ideile expuse la festival.
Anul acesta startup-urile au beneficiat, în premieră, de o scenă și de o linie de conținut dedicate.

Puncte cheie din programul Upgrade Startups @ iCEE.fest:

• Antreprenori de succes și investitori au dezbătut ultimele tendințe privind dezvoltarea zonei de startup: Brian Wong (CEO, Kiip) și Marvin Liao (Partener, 500 Startups).
• Un Workshop de Growth Hacking alături de Josh Fechter, Co-fondator și CEO la BAMF Media (New Theory Magazine l-a inclus pe Josh în topul ”40 millennial influencers to follow in 2018”)
• A existat și o scenă pe care au urcat reprezentanți ai unor companii de investiții și antreprenori de succes care au venit cu sfaturile necesare pentru aflarea ”the next big thing”. Au susținut prezentări Techstars Dubai, Grants4Apps (Bayer), Meta Group și două startup-uri locale de succes: UiPath și TPS Engage.

Ziua startup-urilor s-a încheiat cu ”200 Seconds of Fame”, competiția de live-on-stage pitching care a pus startup-urile în fața investitorilor, cu un juriu din care fac parte nume și companii importante, printre care: Radu Georgescu (Gecad Ventures), Cristian Paţachia (Orange), Florin Talpeș (Bitdefender), Brian Wong (Kiip), Marvin Liao (500 Startups), Timo Dreger (Coparion), Vijay Tirathrai (Techstars), Dario Mazzella (Meta Group), Bogdan Atanasiu (Bue Dome Capital), Cosmin Ochișor (Gapminder Venture Fund).
Acestora li s-au alăturat jurații pentru secțiunea dedicată e-health: Eugene Borukovich (Bayer G4A), Shawna Butler (REshape), Rozalina Lepădatu (A.P.A.A) și Paul Keire (Anatomy Next).

• Anul trecut, startup-urile care au câștigat voturile juriului și ale publicului au fost ambele din zona inovației în sănătate Symmed3D, respectiv Eyesight.

The future of money @ iCEE.fest 2018

iCEE.fest 2018 a adus, din nou, în prim plan discuțiile despre ”viitorul banilor”.
Festivalul a acordat o atenție specială modificărilor din domeniul bancar, acolo unde tehnologia schimbă definitiv modul în care brandurile tradiționale activau până în urmă cu câțiva ani.

• Ce se întâmplă cu fluctuațiile Bitcoin-ului?
• Este ICO o variantă sigură pentru investiții?
• Ce se schimbă în Fintech și ce trebuie să faci atunci când vine vorba despre banii tăi?

Acestea sunt doar o parte dintre întrebările care și-au găsit răspuns în cadrul iCEE.fest.
O surpriză de ultim moment în cadrul Fintech @ iCEE.fest a fost prezența REVOLUT, compania care are acum peste un milion de clienți în Europa, doi ani și jumătate după lansare.

• REVOLUT este o alternativă pentru serviciile bancare digitale, care include un card de debit preplătit (MasterCard sau VISA), schimb valutar, schimb de criptomonede (Bitcoin, Ethereum, Litecoin) și plăți peer-to-peer
• Startup-ul londonez a fost fondat de Nikolay Storonsky și Vlad Yatsenko și susține în prezent cheltuielile și retragerile prin ATM în 120 de monede și trimiterea în 26 de valute direct din aplicația mobilă.

Alte exemple de speakeri și companii care s-au alăturat discuțiilor din zona financiară la iCEE.fest 2018:

 Grant Sabatier, Fondatorul Millennial Money, o comunitate antreprenorială dedicată independenței financiare
 Richard Kastelein, Co-founder @ CryptoAssets Design Group, o colecție de scriitori, marketeri, designeri, academicieni și investitori cu puternice influențe în zona financiară
 Luis Rivera, Co-founder & Business Development @ ETFmatic, un startup Fintech condus de o echipă de antreprenori cu experiență
 Bartosz Golba, Head of Content, Wealth Management and Kit Carson, Head of Banking and Fintech – both from Global Data, un furnizor de informații specializat care deservește piețele serviciilor financiare internaționale
 Iona Bain, Founder @ Young Money Blog, primul blog britanic înființat pentru a încerca să ajute tinerii să se confrunte cu problema finanțelor personale.

3 ani de iCEE.health: cum a fost în 2018?

Lansat acum trei ani ca secțiune dedicată inovației în sănătate la iCEE.fest, iCEE.health reunește întregul ecosistem eHealth – fiind singurul eveniment în inovație în sănătate din Europa care aderă la principiile Everyone Included™, concepute de Stanford Medicine X.
Prin includerea Lorenei Macnaughtan, Director iCEE.health, în comunitatea HIMSS Europe Future50 și prezența Stanford Medicine X cu o scenă dedicată în cadrul festivalului, iCEE.health este recunoscut ca unul dintre evenimentele Europene importante și de impact în inovația în sănătate.
“Pe 14 iunie, prima zi a festivalului, antreprenori și inovatori în sănătate, companii de top și personalități marcante s-au aflat pe scena iCEE.health pentru a ne arăta de ce viitorul sănătății este digital“, explică Lorena Macnaughtan.
Iată doar câteva dintre temele explorate anul acesta plus invitații care au urcat pe scena iCEE.health: spitalul și clinica viitorului, noi modalități de design pentru servicii de sănătate, transformarea digitală a industriei farma și de asigurări, inteligență artificială, realitate virtuală și augmentată, intervenții digitale sau dispozitive de monitorizare (wearables).

1. Clinica și spitalul viitorului

Ksenia Benifard a adus experiența acumulată în cadrul Ministerului Sănătății din Alberta, Canada, într-un masterclass, livrat împreună cu Simona Ralph (co-fondatoare a primului centru de inovație din cadrul serviciilor de sănătate din Alberta, Canada).
Michael Seres, 11Health, pacient antreprenor și unul dintre cele mai apreciate voci în inovație în sănătate, a prezentat soluții care sunt la fel de utile pacienților, doctorilor și asistenților medicali atât în spital, cât și acasă.

2. Pe rețetă, o soluție digitală

Diane Jooris, OnComfort, a adus la iCEE.health singura soluție de realitate virtuală certificată CE ca soft medical pentru durere și anxietate.
Eugene Borukhovici a vorbit despre ce înseamnă această schimbare de paradigmă pentru sănătate și industria farma: tratamentele, dar mai ales prevenția vor fi susținute de intervenții digitale.
Michael Fergusson a arătat că jocurile sunt sănătoase. Folosind principii din gaming, Michael a dezvoltat intervenții medicale care și-au demonstrat eficiența și, astfel, compania sa, Ayogo, a fost listată doi ani în topul celor mai inovatoare din eHealth.

3. În sănătatea digitală, fără tabuuri

La iCEE.health, sănătatea e abordată fără prejudecăți, pentru că în aceste zone se află oportunități de inovație fantastice:
Shawna Butler a vorbit despre aspecte foarte relevante pentru sănătate, dar rareori abordate de sistemul medical, precum: viața sexuală, stigma asociată cu unele afecțiuni, stresul de a îngriji o persoană bolnavă și cum acestea reprezintă oportunități extraordinare pentru eHealth.
Shawna a vorbit și despre multe startup-uri care au ca misiune susținerea sănătății femeilor. Shawna nu a fost singura care a abordat factorii sociali care determină masiv sănătatea și inovația digitală, ci și Jaco Oosthuizen, Jeffrey Sparr, Tom Wilson, Ksenia Benifard sau Tedy Necula.

4. Era Big Data și în eHealth

Despre cum medicina se va schimba pentru toți prin generarea și partajarea de date personale:
Un workshop despre implicarea pacienților, extrem de relevant în era GDPR, a fost oferit de experți de la Stanford Medicine X: Justin Lai, MPH, Designer Servicii de Sănătate (dintre proiecte, Biroul White House pentru Știință și Tehnologie și Politici, Eli Lilly și Departamentul de Stat din SUA pentru Servicii Umane și în Sănătate), și Sylvie Dobrota, Cercetător Asociat.
Desigur, s-a vorbit și despre genomică (Pepita Stringer, Horizon Digital Economy Institute), interoperabilitate (Gurhan Zincircioglu, HIMSS Europe), GDPR (Cristiana Deca, eHealth Hub și Decalex) și securitate (Alexandru Bălan, BitDefender).

5. Viitorul se întâmplă astăzi în sănătate, în România

Florina Pinte, Medlife, a prezentat prima operație intervențională la inimă cu hologramă din România.
Christian Rosedth, Janssen, a vorbit despre cel mai important health Hackathon din CEE, desfășurat în București, la sfârșitul anului trecut.

Experții prezenți la iCEE.health

Shawna Butler, un star absolut în lumea inovației în sănătate, parte din echipele Exponential Medicine @ Singularity University și Cancer XPRIZE. Shawna este în consiliul mai multor inițiative locale, naționale sau globale, printre care Food+City, End Well, Școala Olandeză de Inovație în Sănătate, Acceleratorul SXSW, MassChallenge Texas, Impact Pediatric Health sau Antreprenoriat și Inovație pentru Asistente Medicale @ Northeastern University.
Michael Seres, fondator al companiei de dispozitive medicale conectate 11Health, este și primul pacient antreprenor rezident al Stanford Medicine X 2015, iar, în prezent, face parte din Bordul Executiv.
Diane Jooris, co-fondator & CEO @ Oncomfort, companie care oferă singura soluție VR medicală certificată CE pentru durere și anxietate. Înainte de a fonda compania VR Oncomfort, Diane a fost Specialist în Intervenții Minte – Corp la Centrul de Cancer Anderson (Houston, Texas), unde a utilizat hiponoza clinică în sala de operații în timpul procedurilor chirurgicale.
Horia Maior, Cercetător Asociat @ Horizon Mixed Reality Lab, este beneficiarul unui premiu al Consiliului pentru Cercetare în Științe Fizice și Inginerie din Marea Britanie, iar cercetarea multidisciplinară pe care o desfășoară este în domeniul Interacțiune Om-Calculator, Interfețe Calculator – Creier și Factori Umani, cu impact în multe domenii, inclusiv în sănătate.
Michael Fergusson, CEO & Fondator @ Ayogo, o companie recunoscută de două ori ca fiind în top 100 cele mai innovative companii mHealth din lume. Michael a strâns multe puncte: a fost desemnat cel mai tânăr antreprenor social Ernst & Young’s și a fost inclus în PharmaVOICE 100, prin nominalizare de către profesioniști din domeniul științelor biomedicale.

O ediție excepțională pentru startup-urile eHealth

În 2018, eHealth Hub a revenit cu Academia destinată startup-urilor în sănătate, oferind și un workshop gratuit despre reglementările privind dezvoltarea de aplicații și dispozitive medicale.
În plus, pentru competiția 200 Seconds of Fame, startup-urile care inovează în sănătate s-au bucurat de un juriu dedicat. De exemplu, Eugene Borukhovich, lider în Sănătate Digitală și Inovație @ Bayer G4A și lider global în acest domeniu, a revenit la @ iCEE.health/iCEE.fest și ca membru în juriul competiției de Live pitching.

Cine sunt experții, antreprenorii și speakerii de clasă mondială care au fost la iCEE.fest 2018

Anul acesta, la festival au venit toate marile companii din digital și tehnologie, începând cu giganți precum Google, Facebook, Netflix sau Apple, continuând cu branduri majore din tehnologie ca Shazam, Instagram, Youtube, playeri globali din media – CNN, Financial Times, The New York Times, El Mundo – dar si agenții de media, creație, virtual reality, la care se adaugă futuriști, speakeri cunoscuți și experți.
Dacă numele companiilor de mai sus spun totul, iată care sunt o parte dintre speakerii, experții și liderii de nivel mondial care au vorbit anul acesta la iCEE.fest:

 Gerd Leonhard: Autor de bestseller (”The Future of Music”), producător, speaker, futurist de top și CEO la The Futures Agency.
 David Schneider: Co-fondator la That Lot, o agenție cu un succes uriaș în zona de social media. Anul trecut a fost nominalizat la premiile BAFTA, după ce a co-scris ”The Death of Stalin”
 Grant Sabatier: Este Fondatorul Millennial Money și a venit la iCEE.fest să ne spună cum a făcut primul milion de dolari!
 Brian Wong: Co-fondatorul KIIP și autorul cărții ”The Cheat Code”, Brian este cel mai tânăr antreprenor care a primit capital de risc
 Josh Fechter: Influencer millennial, fondator al unor companii inovatoare, marketing lider și scriitor de succes
 Simon Gosling: Futurist top-class și speaker la evenimente majore
 Kate Nightingale: Fondatoarea Style Psychology Ltd, o agenție de consultanță în retail și eCommerce
 Marvin Liao: Partener la celebrul fond de capital ”500 Startups”
 Kris Hoet: Co-fondator și CIO la Happiness, o companie de creație care adună premii la nivel mondial
 Carsten Maple: Profesor și Director de Cercetare în Cyber Securitate la Universitatea Warwick, Carsten are toate răspunsurile atunci când vine vorba despre pericolele cibernetice care ne pândesc la tot pasul
 Peter Fossick: Managing Director la Factotum Design, Peter este un designer extrem de experimentat, specializat în service design, UX design și thinking design
 Shawna Butler: Un star absolut în inovația în sănătate, membră a echipei Medicină Exponențială a Universității Singularity și a echipei Cancer XPRIZE.

Să-l cunoaștem pe Gerd Leonhard

Autor de bestseller, producător și speaker, futuristul Gerd Leonhard a reușit în ultimii ani să ofere o viziune concretă în ceea ce privește zonele de business, media, comunicare, transformare digitală și tehnologie.

”Viitorul nu mai este o extensie a prezentului”, Gerd Leonhard

Membru al Societății Regale de Arte (RSA, Londra), Gerd este un speaker de top la nivel mondial, prezentând la peste 1700 de evenimente în 60 de țări.
Lista sa de clienți include Google, Sony, UBS, Mastercard, WWF, Nokia, The Guardian, Siemens, RTL, ITV, BBC, France Telecom, Orange, Deutsche Telekom, The Financial Times, DDB, Ogilvy, Comisia Europeană, VISA și mulți alții.

 Gerd este și membru al Consiliului Consultativ al Institutelor de Cercetare Indiene și Canadiene

Prezentările sale sunt renumite pentru stilul provocator, dar inspirat, plin de umor și motivant. Sunt motivele pentru care Wired Magazine l-a plasat pe Gerd în top 100 cele mai influente personalități din Europa.

”Câtă libertate suntem dispuși să mai sacrificăm pentru a fi mai eficienți și mai în siguranță?”

”În era digitală, trebuie să ne rezervăm dreptul de a ne deconecta. Offline-ul ar putea fi noul lux, deși ar trebui să fie o normalitate”

”Există câteva lucruri pe care nu ar trebui să încercăm să le digitalizăm. Pentru că acestea sunt cele care ne fac umani”

Acestea sunt doar cîteva dintre ideile pe care Gerd Leonhard le expune în ultima sa carte: ”Tchnology vs Humanity”.

Zona de Content

iCEE.fest 2018 a pus față în față companii majore precum Netflix, Google și Facebook cu publisheri de top, producători de conținut pentru social media și noii pretendenți din industria de conținut.
Provocările pe care tehnologia le-a adus companiilor care își desfășoară activitatea în zona producerii de conținut sunt uriașe. Este și motivul pentru care, anul acesta, iCEE.fest și-a propus să dezbată subiectul alături de jucători importanți din toate zonele acestei industrii.
Astfel, The New York Times, CNN, Netflix, Sky TV, El Mundo, VICE, Discovery și mulți alți producători de conținut au venit la București pentru a ne spune cum schimbă tehnologia modelul lor de business.
Google s-a alăturat pentru a vorbi publisherilor despre cum poate ajuta industria de conținut, iar de la Facebook au venit răspunsuri despre modul în care rețeaua vede rezolvarea problemei ”fake news” (și nu numai).
Sesiunea de Content @ iCEE.fest i-a cuprins și pe cei care au văzut altfel rezolvarea problemelor, propunând soluții (care deja au succes) care la un moment dat păreau irealizabile:

• Social Chain este cel mai mare publisher care de fapt nu este un publisher: au sute de grupuri pe Facebook
• Tamedia (principalul competitor al Ringier în Elveția) deține o companie împreună cu rivalul ei – Admeira – vânzând publicitate online împreună.

Iată care au fost categoriile/speakerii și companiile sesiunii de digital content de la iCEE.fest 2018:

1. Viziunea giganților globali

• Yann Lafargue, Corporate Communication EMEA @ Netflix, compania care a ajuns la 125 de milioane de membri în peste 190 de țări
• Eero Korhonen, Head of News and Publishers, EMEA Partnerships @ Google – lucrează pentru o mai bună colaborare cu industria de news
• Andrew Weld Moore, Head of Digital Business for CEE @ Facebook – supervizează partea de management, lucrând strâns alături de departamentele de marketing, finanțe și strategie.

2. Conținut original pentru social media

• Alex Khan, CEO @ Attractive Media – un antreprenor, speaker și social media coach de succes

3. Branded content

• Costas Syrmos, GM SEE @ Virtue Worldwide, agenția de creație a celor de la VICE pentru Sud Estul Europei
• Cory Key, VP Interactive&VR @ Discovery Agency, agenția de creație a Discovery Communications

4. Producători de informații globali și regionali

• Aldo Agostinelli, CDO & VP @ Sky – responsabil pentru dezvoltarea și implementarea tuturor activităților de marketing
• Brandon Keenan, Digital Comercial Director @ CNN – conduce o echipă de specialiști în zona de digital
• Jean Cristophe De Marta, SVP for Global Advertising @ The New York Times – supraveghează toate activitățile internaționale ale NYT
• Sergio Rodriguez, Head of Digital Transformation and Innovation @ El Mundo – responsabil pe zona de transformare digitală și inovare

5. Tehnologii de advertising pentru publisheri

• Tim Geenen, CEO @ Faktor, o platformă pentru publisheri ce ajută la conectarea în siguranță a brandurilor cu publicul țintă
• Toms Panders, Co-fondator @ Setupad – expert în publicitatea online, având o pregătire superioară în ceea ce privește zona de business în media
• Sylvia Epaillard, COO @ Tamedia Advertising, cel mai important grup media privat din Elveția.

Auzite la iCEE.fest 2018

“Nu vă cheltuiți banii cu facultatea. Citiți mai degrabă o mulțime de cărți”, Marvin Liao, Partener, 500 Startup
“Trăim într-o lume ”netfrixtizată”. Fiecare trăiește în interiorul bulei lui informaționale”, Marc Oosterhout, Founder, N=5
“2018 este într-adevăr un an revoluționar în ceea ce privește industria digitală. Vedem schimbări care ne vor afecta pe termen lung”, Brandon Keenen, Senior Digital Commercial Director, CNN
“Discovery are o lungă tradiție în explorare de locuri, persoane și idei. De aceea cred că Discovery a fost creat pentru VR, chiar dacă această tehnologie nu exista pe atunci”, Cory Key, Vice President of Interactive & VR, Discovery Agency
“Noi credem că strategia oricărei companii trebuie să aibă ca punct de plecare pozitivismul. Mai ales acum, când ne confruntăm cu atât de multe probleme în întreaga lume”, Kris Hoet, Chief Innovation Officer, Happiness
”Dezvoltarea zonei video a creat o nouă generație de fani digitali care sunt mult mai sensibili atunci când vine vorba despre conținutul care își dorește mai mult să vândă decât să informeze distreze”, Mădălina Pangrate, Industry Manager, Romania, Youtube
”Felul în care se fac măsurătorile în marketing trebuie să se schimbe. Mobilul are oportunitatea și responsabilitatea să redefinească acest domeniu”, Ben Phillips, Global Head of Mobile, Mediacom
_____________________________________________________

Vrei să mergi la iCEE.fest 2019? Pe site-ul oficial al festivalului (iceefest.com) găsești bilete pentru ediția de anul viitor.
Un bilet ”Full Pass for iCEE.fest 2019” îți oferă și accesul în aplicația iCEE.fest, acolo unde poți vedea prezentările edițiilor precedente, inclusiv 2018.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Mihai Daraban la Indagra 2018: Vrem să pariem pe procesare. Indagra Food să depășească Indagra

Articolul următor

Pentru clienții companiei, wenglor transformă viziunea industriei inteligente 4.0 în realitate

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share