AFI Ploieşti a dat startul sezonului cadourilor, lansând campania de iarnă „Bucuria de a surprinde”. Clienții mall-ului pot găsi cele mai inspirate cadouri pentru cei dragi, bucurându-se atât de momentul dăruirii, cât și de întregul ritual al alegerii cadoului perfect.
„Bucuria de a surprinde” este cea mai nouă campanie creată în jurul platformei de comunicare Oameni ca noi, lansată în primăvara acestui an. În spiritul ideii că sărbătorile cele mai frumoase sunt alături de familie, campania va aduce în prim plan Familia AFI Ploiești, aleasă în urma concursului din această toamnă. Elena, Andrei și micuța Daria, de doar 8 luni, vor să transmită bucuria Crăciunului alături de AFI Ploiești.
Cei care doresc să aleagă cele mai potrivite cadouri de la AFI Ploiești, pot primi unul dintre cele 5000 de premii garantate în perioada 15 noiembrie – 31 decembrie 2017. În plus ei pot intra și în tragerea la sorţi pentru șansa de a câștiga unul dintre cele 100 de AFI Gift Cards cu valoarea de 300 de lei fiecare, oferite în luna ianuarie.
Mai mult, pe 6 decembrie, de Moș Nicolae, AFI Ploiești oferă clienților săi un cadou muzical: Andra Gogan, artista care este vocea Doctoriței Plușica și a Sofiei, două personaje de desene animate extrem de îndrăgite de cei mici, va susține un concert live, chiar în mall, începând cu ora 18:00. Astfel, ploieștenii vor avea ocazia de a petrece o zi plină cu surprize și muzică și chiar să interacționeze cu artista care va rămâne la o sesiune specială de autografe după concert.
„Cu toții așteptăm cu nerăbdare sărbătorile de iarnă, când ne bucurăm nestingherit, ne surprindem unii pe alții și creăm amintiri de neuitat. Prin noua campanie de Sărbători ne dorim să îi surprindem plăcut, la rândul nostru, pe cei care aduc spiritul sărbătorilor la ei în familie și să îi recompensăm cu cât mai multe cadouri și bună dispoziție. Campania aceasta este cu atât mai specială, fiind încărcată de emoție pentru familia Ioan, care se află la prima apariție în noul rol, acela de a fi imaginea AFI Ploiești”, a declarat Iulia Borșan, Corporate Marketing Director AFI Europe.
De Sărbători, AFI Ploiești dăruiește clienților săi bucurie prin surprizele oferite, dar le aduce și o provocare: aceea de a duce Bucuria de a surprinde mai departe, în casele celor dragi! Informații despre campania AFI Ploiești, dar și cele mai noi detalii despre activitățile din cadrul mall-ului puteți găsi pe www.afi-ploiesti.ro sau pe pagina oficială de Facebook.
Citește și:
STIHL, ce va deschide o fabrică la Oradea, și-a prezentat bilanțul pe 2023 și strategia de viitor
Grupul STIHL, unul dintre cei mai mari producători de ferăstraie cu lanț și echipamente electrice pentru exterior, și-a…
23 aprilie 2024
Conferința Business Evolution ajunge, pentru prima dată, la Suceava
Road show-ul de conferințe Business Evolution cu tema ”Finanțare. Digitalizare. Management eficient”, ajunge pentru prima dată la Suceava…
23 aprilie 2024
Michelin își mută la Zalău o parte din producția din Polonia
Costurile tot mai mari din această țară duc la transferarea fabricației anvelopelor pentru vehicule comerciale de la Olsztyn…
22 aprilie 2024
Locuințele din Bistrița s-au scumpit cu 25% într-o lună
Orașele Bistrița, Timișoara, Cluj și Brașov au cunoscut cele mai mari creșteri în această zonă a țării. În…
22 aprilie 2024
Turismul face pași înapoi la Cluj
Sosirile turiștilor în județ, în luna februarie, s-au diminuat față de aceeași perioadă a anului trecut. În februarie…
22 aprilie 2024
Măcelarii de elită ai României se vor antrena la Cluj
Țara noastră este singura țară din Sud-Estul Europei care va concura în competiția World Butchers’ Challenge (WBC). 10…
22 aprilie 2024
Drumul spre Padiș, asfaltat doar până la limita cu Bihorul
Consiliul Județean (CJ) Cluj a demarat lucrările de întreținere pe Drumul Județean 763 Doda Pilii – Ic Ponor…
22 aprilie 2024
Pasajul suprateran din Oșorhei (la ieșirea spre Cluj) se face din fonduri europene
Luni, 22 aprilie, s-a semnat, de către Consiliul Județean Bihor și Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest, contractul de…
22 aprilie 2024