Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de electro-retail, a încheiat primul trimestru cu o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei, în creştere cu 25% faţă de perioada similară a anului trecut, pe fondul dezvoltării portofoliului de produse.
“Dacă vorbim punctual despre rezultatele din primul trimestru, lucrurile sunt destul de clare: dezvoltarea susţinută a portofoliului de produse şi menţinerea unei echipe omogene ne-a ajutat să vindem mai mult şi mai bine. Dacă ne uităm la ritmul de creştere din ultimii ani, principalul vector este încrederea pe care o primim din partea partenerilor şi clienţilor noştri. Construim acest capital de încredere de peste 27 ani de zile şi consider că avem toate premisele necesare să atingem rezultate şi mai bune în viitor”, declară Aviva Vita, Marketing & PR Director, Vitacom Electronics.
Compania a vândut în primele trei luni ale anului 3,4 milioane de produse, o valoare asemănătoare cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În 2018, însă, Vitacom a vândut produse şi accesorii electronice cu o valoare unitară mai mare.
În ceea ce priveşte profitul companiei din primul trimestru, Vitacom estimează o valoare de 840.000 de lei, dublă faţă de perioada similară a anului trecut.
În ceea ce priveşte obiectivele companiei pentru anul în curs, Vitacom mizează pe menţinerea trendului de creştere şi aşteaptă la finalul anului o cifră de afaceri cu aproximativ 16% mai mare decât în 2017. De asemenea, compania are în plan extinderea portofoliului de produse, precum şi un proces de rebranding al celor 8 magazine en-detail deţinute.
Vitacom Electronics a fost fondată în anul 1991 de Vasile Andrei Vita (foto) şi a dezvoltat două branduri proprii: WELL şi CHROME, pe lângă parteneriate cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Cyberpower, Maxell, Goobay, Fixpoint, ProsKit, NGS şi Legrand.
Citește și:
Puterea leului, expusă în capitala culturală a Transilvaniei
În inima orașului Sibiu, într-un cadru istoric remarcabil, Banca Națională a României și Muzeul Național Brukenthal aduc împreună…
24 aprilie 2024
Concurs Internațional de Atelaje pe pășunea Berkeș din comuna Oșorhei
Peste 160 de cai și 41 de atelaje din șapte țări vor concura în acest weekend la Pășunea…
24 aprilie 2024
Promelek va miza pe soluțiile de energie regenerabilă în 2024
În contextul unui interes global crescut pentru soluții de sustenabilitate, compania Promelek XXI Cluj, unul dintre principalii jucători…
24 aprilie 2024
Edilul Becleanului, inclus între managerii de succes ai României
Nicolae Moldovan a fost premiat în cadrul Galei Capital Excelență în Management, ediția 2024. “Anul 2023 a fost…
24 aprilie 2024
Înainte de executarea silită băncile trebuie să-și ajute clienții să depășească situațiile dificile
Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează întârzieri…
24 aprilie 2024
Get to know the 50 most influential people in Romanian real estate
Property Forum is excited to announce the fourth edition of its annual listing of the 50 most influential people in…
24 aprilie 2024
Dr. Adriana Cioca, managing director Artemis România, a fost aleasă președinte al Camerei de Comerț Elveția-România
Antreprenorii și investitorii români și elvețieni, membri ai Camerei de Comerț Elveția-România (CCE-R), au ales un nou Consiliu…
24 aprilie 2024
Companiile PPC din România își dezvăluie noua identitate de brand
Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la…
24 aprilie 2024