Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

X Curier. Brand în construcție

Branduri de succes, create în Transilvania, și cum se construiește povestea din jurul unui brand au fost temele principale care au definit cea de-a doua conferință organizată de revista Transilvania Business. Ne-au încântat cu poveștile lor manageri și proprietari de afaceri din domeniile IT, energie, agricultură, curierat sau cercetare-dezvoltare. Consultanți din domeniul brandingului ne-au oferit și instrumentele uzitate în construcția unui brand, iar specialiștii în proprietate intelectuală ne-au arătat cum să ne protejăm o marcă.
 
Doru Berar, General Manager, X Curier, ne-a spus povestea firmei de curierat pe care o conduce și care este în primii săi ani de viață. Pornită din Cluj-Napoca, ducând brandul creat în Transilvania în toată țara, compania țintește departe, așa cum ne-a arătat în prezentarea “X Curier – rapid, eficient, sigur, la timp!”.
“Să vii pe o piață care are 500 de milioane de euro, fiind într-o continuă creștere, și să dorești să stai la masa celor mari, pentru că acolo vrem să ajungem în câțiva ani, dacă nu pe primul loc, în primii trei, sperăm să facem acest lucru printr-un brand puternic, printr-o marcă puternică”, ne-a spus Doru Berar.
Anul trecut, creșterea pe e-commerce, pe business to consumer (b2c) a fost de peste 40 %, creșterea pe business to business (b2b) a fost de 5 %, ceea ce dovedește că piața de curierat va crește foarte mult, se preconizează o creștere de peste 1 milion de euro pe zi, a precizat Doru Berar, citând studiile unor specialiști. Mai mult, în România, e-commerce-ul a atins un nivel de doar 17 %, în timp ce în Germania a ajuns la 70 %, ceea ce înseamnă că piața va evolua, inclusiv cea de curierat, explicând, de altfel, interesul unor mari jucători din afară care vor să intre pe piața românească.
În aceste condiții, X Curier a venit ca un răspuns la nevoile din piață, ca răspuns chiar și la nemulțumirile din piață, ceea ce a presupus o investiție serioasă în tehnologie. “Noi vrem să fim un partener pe care se pot baza, să le livrăm la timp expedițiile lor și să putem să creștem împreună. Vrem să asigurăm stabilitatea business-ului celor care lucrează cu noi, pentru că, până la urmă, curierul nostru care se prezintă în fața clientului dvs., este o interfață”, a mai subliniat Doru Berar.
X Curier a început cu o rețea națională, de 96 de centre, cu livrare în 24 de ore, oriunde în țară, compania deține 5 hub-uri de sortare a mărfii, pe unde tranzitează 2,5 milioane de kg de marfă pe lună. În 9 luni de zile, de la 3.000 de expediții pe lună, X Curier a ajuns la 5.000-5.500 de expediții pe seară. Targetul fixat de conducerea companiei este de a atinge 20.000 de expediții pe seară în următorul an.
“Pentru a face toate acestea posibile avem nevoie de tehnologie, avem nevoie de investiții în tehnologie, flotă, oameni și sperăm să le putem duce la bun sfârșit”, a mai spus Doru Berar.
Ligia VORO

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Aeroportul Cluj a înregistrat, luni, cel mai mare număr de pasageri din istorie - 10.189

Articolul următor

AgroTransilvania Cluster. De la emergență la specializare inteligentă

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share