Best of FMCG

Categorii: Agenda B2B

BusinessMark si Cannes Lions Office in Romania anunta organizarea conferintei “The Best of FMCG”. Aceasta va avea loc la Hotel Radisson Blu din Bucuresti in data de 4 martie 2016 si este destinat brand managerilor, marketing managerilor, managerilor de PR si comunicare, directorilor generali si antreprenorilor.

In cadrul evenimentului ne-am propus sa aducem la aceeasi masa cei mai importanti jucatori din FMCG, unde vom aborda temele de discutie dintr-o alta perspectiva: creativitatea in FMCG ca baza strategica in crearea relatiei cu consumatorul si dezvoltarea de business.

Vom afla care sunt principalele trenduri din industrie si cum reusesc brandurile cu traditie sa se pastreze tinere si dinamice. Cum adaptam realitatea unui brand cu istorie la comportamentul consumatorului autohton? Care este secretul din spatele deciziei de cumparare in offline, cat si in mediul digital? Care ne sunt reperele in materie de igiena, alimentatie, hidratare?

Dezbaterea va avea si o abordare culturala: vom discuta despre branduri internationale care s-au adaptat excelent la piata din Romania si acum “vorbesc fluent limba romana”, dar si despre branduri romanesti care poarta cu sine specificul acestei piete.

In cadrul evenimentului se vor realiza si proiectii cu studii de caz din categoria Best Practice, premiate in contexte internationale.

Speakerii care au confirmat participarea la eveniment sunt:

Natalia Stroe, Marketing & Business Development Manager, Coca Cola Hellenic Bottling Company
Stela Toderascu, Commercial Marketing Manager, AVON Romania & Moldova
Lana Dumitru, designer, in dialogue with Teo Migdalovici about intelligent brands, magnetic design and delightful shopping- http://www.lanaa.ro/
Teodora Migdalovici, Cannes Lions Ambassador
Joseph Hadad, Chef, Joseph Restaurant
Mihaela Muresan, Marketing Communication Manager, IKEA
Lucia Costea, Managing Partner, Secom
Bibiana Stanciulov, Owner, Sonimpex Topoloveni
Ovidiu Spinu, Owner, La Colline

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business  matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Exit mobile version