Agerpres, în creștere continuă

Categorii: Lideri și afaceri

 
Agenția Națională de de Presă Agerpres se află într-o continuă creștere, luând în considerare trei indicatori importanți: veniturile proprii, vizualizările știrilor și utilizatori unici.
Potrivit inagerpres-graficformațiilor oferite de Agerpres, agenția a înregistrat, în perioada 2014-2016, o creștere de 4,4% a veniturilor anuale proprii, cu 21,3% mai multe vizualizări ale știrilor și cu 24,5% mai mulți utilizatori unici.
„După creșterea vizibilității și a calității, era aproape normal să vină și o creștere a încasărilor. Mulțumesc tuturor colegilor, actuali și foști angajați, actuali și foști șefi, pentru munca depusă! Mulțumesc și clienților și partenerilor AGERPRES, care înțeleg că putem evolua împreună! Împreună am adus Agenția acolo unde este acum”, a declarat Alexandru Giboi, director general al Agerpres.

Exit mobile version