Alba Iulia: Apulum, peste 1.500 de angajaţi şi locuri de muncă disponibile

Tags: , ,

Producătorul de articole din porţelan Apulum din Alba Iulia, despre care reprezentanţii IKEA au spus că a fabricat „cel mai de succes produs“ realizat pentru ei în România, are în plan pentru acest an un program de investiţii de peste 4 mil. euro, în principal pentru creşterea productivităţii muncii şi a calităţii porţelanului.
Anul trecut, compania a finalizat un proiect de aproximativ 10 mil. euro, care a presupus punerea în funcţiune a celui de-al şaselea cuptor de ardere rapidă a porţe¬la¬nului. Odată cu finalizarea acestui proiect, producţia totală a fabricii Apulum din Alba Iulia a ajuns la peste 18.000 de tone de porţelan anual, însemnând peste 50 de mili¬oane de piese.
„Pentru acest an ne-am propus investiţii de peste 4 milioane de euro, în special pentru creşterea productivităţii muncii şi a calităţii porţelanului. Ne propunem să venim pe piaţă cu produse care au raportul calitate/preţ foarte bun“, a declarat pentru ZF Transilvania Ioan Voican, directorul executiv al com¬paniei Apulum.
Gama de produse Apulum cuprinde atât porţelan pentru menaj şi porţelan hotelier, cât şi obiecte decorative şi bibelouri. Principalul client al fabricii din Alba Iulia este IKEA, însă Apulum mai cola¬borează şi cu companiile Rody Time (Italia), Befa (Grecia), Antonio Borras (Spania), Michael Fischer (Germania), VEGA (Germania), Creatable (Germania), Cinsa (Mexic), Aerts (Belgia), TCC (Anglia), Villeroy & Boch, Fiskars, Rosendahl, extinzându-şi aria de distribuţie şi în zona fostei Iugoslavii şi în Rusia, potrivit unor informaţii furnizate anterior de oficialii companiei. Produsele fabricate la Alba sunt comercializate şi în reţelele de magazine Metro, Cora, Carrefour şi Tesco.

Exit mobile version