Lideri si afaceri

Asahi poate cumpăra Ursus, Timișoreana, Ciucaș

Comisia Europeană (CE) a autorizat tranzacția de peste 7 miliarde de euro prin care berarul japonez Asahi preia activele SABMiller din Europa Centrală și de Est (ECE), inclusiv Ursus Breweries, producătorul unor mărci precum Ursus, Timișoreana și Ciucaș, potrivit Profit.ro.
În decembrie anul trecut, japonezii de la Asahi au anunțat că vor plăti 7,3 miliarde de euro pentru cumpărarea portofoliului SABMiller din România, Cehia, Ungaria, Polonia și Slovacia. Tranzacția ar urma să fie finalizată în a doua jumătate a anului.
„Comisia a concluzionat că achiziția nu va ridica probleme din perspectiva concurenței”, se arată într-un comunicat al CE.
SABMiller a înregistrat venituri consolidate la nivelul operațiunilor din ECE de 388 milioane dolari (368,6 milioane euro) în 2016 și un profit net de 48 milioane dolari (45,6 milioane euro), potrivit raportului financiar al AB InBev.
În România, SABMiller este prezentă prin intermediul Ursus Breweries, care deține trei fabrici de bere – în Brașov, Buzău și Timișoara și o linie de producție de capacitate mică în Cluj. Ursus Breweries ocupă primul loc pe piața românească a berii, urmată de Heineken România și Bergenbier, companie aflată în portofoliul Molson Coors.
Pe lângă activele din ECE, japonezii de la Asahi au mai cumpărat de la SABMiller mărcile Peroni, Grolsch și Meantime, pentru care au plătit 2,55 miliarde euro.

Related posts

Caparol – calitate, inovație, gamă complexă de produse și design

Stefana Muresan

Tehnologia GPL, integrată de inginerii români și instalată la Mioveni, contribuie la scăderea emisiilor de dioxid de carbon ale vehiculelor A

Nicolae Pop

Kaufland, OMV Petrom şi Automobile Dacia – companiile cu cel mai mare număr de angajaţi

Stefana Muresan

Cele mai bune vinuri din Transilvania și Banat, pe alese: Faza regională a concursului BASF România – „Povești cu vinuri românești”

Transilvania Business

Emerging Europe Recognises its Champions at London Awards Ceremony

Ionut Oprea

RCB ELECTRO 97, investiție într-un nou spațiu de producție

Stefana Muresan

Timișoara: Euro Sticks Group preia Knauf din Germania

Stefana Muresan

În vremuri de criză, Star Assembly oferă oportunități de angajare

Nicolae Pop

Revista Transilvania Business va continua să fie o platformă activă de promovare a afacerilor

Ligia Voro

AgroTransilvania Cluster. De la emergență la specializare inteligentă

Ligia Voro

Continental a inaugurat centrul de cercetare si dezvoltare din Brasov

Transilvania Business

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 8: Oprea Avicom și Puiul de Crăiești. Succesul construit pas cu pas

Transilvania Business

Rotaract, o organizație foarte deschisă la idei de proiecte și parteneriate

Ligia Voro

CCIFER a celebrat 20 de ani in România cu tema “Pas-de-deux”

Transilvania Business

Tendințe și politici fiscale românești și internaționale, la „Tax & Finance Forum”, Timișoara

Papuc Irina

Oxygen – prima agenție națională de comunicare ce își deschide birou la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Farmec – afaceri de peste 50 milioane euro în 2018. Produsele, comercializate în peste 30 de state

Stefana Muresan

BearingPoint a castigat Central Banking Award 2016 la categoria „Furnizorul de Tehnologie al Anului”

Transilvania Business

Concluziile ,,CEO Conference – Shaping the future’’

Ionut Oprea

Dr. Daniel Metz, CEO-ul NTT DATA Romania: Ne dorim să continuăm a fi un exemplu pentru întreaga industrie IT&C

Nicolae Pop

Podgorenii din Dealurile Silagiului. Crama Aramic

Al treilea an consecutiv, compania Elmas Brașov câștigă locul I în cadrul concursului mondial „Project of the Year” organizat de Elevator World

Nicolae Pop

Premii naţionale majore pentru compania clujeană Arhivatorul

A. I.

ALISIA ENCO, colecție unicat de accesorii pentru cămăși

Ionut Oprea

Leave a Comment