Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, împlinește anul acesta 25 de ani de existență, aniversare ce este marcată și de adoptarea unei noi identități vizuale temporare, care va fi folosită până la sfârșitul anului.
Noul logo Dedeman “25 de ani construiți împreună” este prezent pe majoritatea materialelor de comunicare, internă și externă dar și pe tricourile angajaților din magazine.
De-a lungul celor 25 de ani Dedeman a dezvoltat și a pus la dispoziția clienților săi un mix pentru succesul tuturor planurilor de construcție, amenajare sau renovare: o gamă variată de produse, servicii auxiliare, consiliere gratuită, soluții de finanțare, un ambient plăcut pentru cumpărături și, mai recent, posibilitatea achizițiilor online, de pe desktop sau dispozitive mobile, arată compania, într-un comunicat de presă.
“25 de ani înseamnă și mult dar și puțin. Dacă ar fi să ne comparăm cu mari concerne germane sau americane suntem încă adolescenți. Dar în contextul istoriei noastre avem o vârstă respectabilă; sunt puține lucruri care dăinuie un sfert de secol în viața unui om”, spune Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman.
“Pentru atingerea acestei pietre de hotar, acești 25 de ani, le mulțumim în primul rând clienților noștri exigenți, care ne-au ales pentru planurile lor, colegilor onești, muncitori și dedicați, furnizorilor și colaboratorilor dar și concurenților noștri, care ne-au determinat și ne-au mobilizat să găsim soluții astfel încât să fim cel puțin egalii lor. Grație tuturor aniversăm acum 25 de ani construiți împreună”, a declarat Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman.
25 de ani în cifre
Reprezentanții Dedeman marchează, cu ocazia aniversării, câteva dintre momentele importante ale evoluției Dedeman:
– de la 12.000 de produse prezente pe rafturile magazinelor în 2001 gama de produse s-a extins până la peste 45.000 de repere în prezent
– în 2003 se deschide primul magazin Dedeman de mari dimensiuni, la Suceava, de 3300 mp.; în prezent acesta a fost relocat și are o suprafață de peste 13.700 mp.
– în 2009 rebranding-ul realizat de Brandient, care a creat “cățelul cu cască”, a câștigat premiul Best of Awards, cea mai înaltă distincție a concursului ReBrand100 din Statele Unite
– în 2010 Dedeman a devenit lider de piață după cifra de afaceri
– 2011 a fost anul în care numărul de angajați a depășit 5000; în prezent numărul acestora depășește 9400
– Campania de comunicare din anul 2010 – “Fă o schimbare în viața ta!” realizată de agenția McCann Erickson a câștigat trofeul de aur la categoria Bricolaj și trofeul Grand Effie la Effie Awards Romania 2011
– în 2012 Dedeman a devenit lider în bricolaj și ca număr de magazine, deschizând la Râmnicu Vâlcea unitatea cu numărul 28; în prezent rețeaua națională este compusă din 45 de magazine
– în 2013 a fost lansat magazinul online urmat în 2014 de aplicația pentru mobil; în prezent aceasta din urmă oferă la rândul ei posibilitatea achizițiilor online
– la începutul lui 2016 Dedeman a devenit patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est conform unui studiu realizat de PMR, din Polonia.
– în 2016 cifra de afaceri a companiei a depășit 1 miliard de euro.
De-a lungul timpului Dedeman s-a implicat și în numeroase cauze sociale și de protecția mediului prin sponsorizări și parteneriate și a susținut în mod consecvent dezvoltarea sportului românesc prin amenajarea de terenuri de sport, sprijinirea organizării de competiții și sponsorizări și parteneriate, precum cele cu Simona Halep și Comitetul Olimpic și Sportiv Român.
Citește și:
Valoarea cumulată a mărcilor TRANSAVIA depășește 103 milioane de euro, în creștere cu 28% față de anul trecut
Brand Finance® Romania 50, ediţia 2023 plasează TRANSAVIA pe locul 4 în clasamentul celor mai valoroase portofolii de…
25 septembrie 2023
Judeţul Alba este în top 3 exportatori din România
Star Assembly, membră a grupului Mercedes-Benz, care desfăşoară activitatea la Sebeş, judeţul Alba, a ocupat locul al treilea…
22 septembrie 2023
Trends HRB a anunţat primele finaliste ale Galei Horeca Women Awards 2023
Leadership-ul feminin va fi sărbătorit şi premiat într-o nouă ediție Horeca Women Gala Awards, organizată de Trends HRB…
21 septembrie 2023
Hamilton a inaugurat la Timișoara hubul global de dezvoltare software
Hamilton Central Europe, membră a grupului Hamilton, a inaugurat ieri, 20 septembrie 2023, la Timișoara, noul hub global…
21 septembrie 2023
Sales Partner primește o finanțare de la Fortech Investments și vizează extinderea internațională
Sales Partner anunță ridicarea unei runde de investiții de tip seed prin achiziția unui pachet minoritar de către…
21 septembrie 2023
Sediu nou pentru Foerch România şi aproape 4 milioane de euro investite
Foerch România, parte a grupului german Theo Förch GmbH îşi extinde aprenta asupra peisajului industrial şi investeşte aproape…
20 septembrie 2023
Crosspoint Real Estate, broker exclusiv în tranzacționarea unui teren rezidențial între Biofarm și Iancu de Hunedoara Residence cu o valoare de aproximativ 5 milioane EUR
Crosspoint Real Estate, partener internațional al Savills în România, a asistat producătorul de medicamente Biofarm într-o tranzacție semnificativă.…
20 septembrie 2023
Olympus vrea centru logistic lângă Braşov şi investeşte peste 40 de milioane de euro
Mai mult de 40 de milioane de euro sunt dispuţi să investească cei de la Olympus pentru construirea…
20 septembrie 2023
Zi de Zi știri economice:
