Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Raiffeisen Bank, partener principal Bucharest Technology Week 2017

Bucharest Technology Week anunță că partenerul principal al ediției 2017 este Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank este o bancă universală de top care deservește aproximativ 2 milioane de clienți persoane fizice, IMM-uri și companii. De-a lungul timpului, Raiffeisen Bank a fost promotorul schimbării și adoptării noilor tehnologii, punând la dispoziția clienților săi aplicații prietenoase și noi funcționalități menite să faciliteze interacțiunea clienților cu banca.
„Suntem preocupați de experiența clienților în interacțiunea cu banca și tocmai de aceea am decis să facem un pas înainte și să colaboram în cadrul unui parteneriat tehnologic cu Backbase, compania care a creat una dintre cele mai puternice platforme de banking online. E o dovada clară că ne asumam rolul de a inova și de a investi în tehnologiile cele mai avansate din domeniu”, a declarat Bogdan Popa, vicepresedintele Diviziei Operatiuni & IT de la Raiffeisen Bank.
Între 22 -28 mai, profesioniștii din mai multe domenii de business, dar și amatori ai tehnologiei au parte de o săptămână de conferințe, întâlniri și expoziții dedicate soluțiilor inovatoare menite să adauge valoare vieții profesionale și celei cotidiene.
Bucharest Technology Week este un eveniment complex, structurat pe două mari zone de interes: conferințe pentru oameni de business și o expoziție în aer liber pentru toți cei care iși doresc sa testeze noutățile tehnologice.
Primele 4 zile ale evenimentului se desfășoară la Hotelul Athénée Palace Hilton, unde au loc 5 summituri pe temele Inovation, HR, Sales, PHP și Java și la care vor susține sesiuni aproximativ 40 de speakeri, dintre care mai mult de jumătate sunt lideri internaționali, recunoscuți pentru expertiza lor. Din cele peste 1.200 de locuri de la conferințe, doar o treime mai este disponibilă. Tot aici, are loc și o expoziție indoor, unde participanții la summituri pot analiza și testa soluții de business.
Ultimele 3 zile ale săptămânii, 26, 27 și 28 mai, se desfășoară în Piața George Enescu de lângă Ateneu, unde sunt așteptați peste 15.000 de vizitatori dornici să testeze gadgeturi de ultimă generație, mașini electrice și hibride, roboți, drone și alte tehnologii atractive.
„Tehnologia a devenit necesară pe orice palier al vieții noastre. Prin organizarea evenimentului dorim să transmitem că a ține pasul cu noile tendințe și a adopta tehnologia atât pe plan profesional, cât si personal nu mai reprezintă o opțiune, ci a devenit o necesitate. Am regăsit în Raiffeisen Bank, partenerul principal al evenimentului, aceeași motivație de a aduce în permanență tehnologia mai aproape de clienții săi”, a povestit Cătălina Manea, project manager Bucharest Technology Week.
Accesul vizitatorilor la cele 5 summituri de la Athenee Palace Hilton și la expoziția din Piața George Enescu se face pe bază de înregistrare online pe www.techweek.ro.
Despre Bucharest Technology Week
Bucharest Technology Week, organizat de Universum Events, reunește lideri și pasionați de tehnologie pentru o săptămâna de evenimente în tot orașul, cu focus pe cele două locații: Hotelul Athénée Palace Hilton și Piața George Enescu. De la conferințele de business care stau la baza conceptului, până la expoziții mari și întâlniri restrânse, evenimentul creează o platformă de networking și învățare pentru cei 15.000+ participanți.
Mișcarea se alatură evenimentelor similare din Londra, Berlin, Bruxelles, New York, São Paulo și Beijing printre altele, punând Capitala pe harta internaționala a tehnologiei. Misiunea BTW este să încurajeze inovația și adopția noilor tehnologii. Bucharest Technology Week sărbătorește și sprijină mediul tehnologic românesc, de la studenți, tineri profesioniști, antreprenori până la directori executivi și alți factori de decizie din companii.
Despre Universum Events
Cu o experiență de peste 10 ani în organizarea de evenimente corporate premium, Universum Events și-a construit reputația de adevărat arhitect în industrie.
Compania are propriile mărci, precum Bucharest Technology Week, Internet & Mobile World și MyConnector și o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axată pe evenimente de amploare pentru clienți, precum Microsoft Summit și Cisco Connect, dar și petreceri și zile ale companiei.
Compania deține cea mai mare licență de team building din lume, oferind partenerilor săi concepte unice, devenite celebre în Europa și peste Ocean.
Începând din 2017, Universum Events a adăugat portofoliului de concepte de succes, Hercules Trophy, cunoscut ca fiind cea mai cool competiție semi-atletică de pe planetă dedicată companiilor.
Un nou concept propriu marca Universum Events este Imobiliarium, expoziția tehnologizată de locuințe, în care vizitatorii pot vizualiza cu ajutorul Realității Virtuale o parte din casele și apartamentele din oferte.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Enel va instala peste 150.000 de contoare inteligente, marca AEM

Articolul următor

Câmpia Turzii: Școala ”Avram Iancu”, beneficiara unui proiect al Club Rotary Câmpia Turzii

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Startup Europe Week Brașov 2024

Startup Europe Week este o inițiativă a Comisiei Europene de animare a afacerilor prin organizarea simultană a unor…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share