Cora extinde serviciul de cumpărături online la Cluj

Categorii: Investiții

Cora România a extins serviciul de cumpărături online și în zona orașului Cluj-Napoca, acesta fiind al treilea oraș după București și Constanța în care românii își pot face cumpărăturile online pe cora.ro.
„Magazinul virtual cora.ro se bucură de succes. Am lansat acest serviciu la București și îl extindem, așa cum am promis, în toată rețeaua. Astăzi este rândul clujenilor să experimenteze comerțul online. Ne așteptăm în continuare clienții în magazin, însă ne-am dorit să venim în întâmpinarea lor în acele momente în care au nevoie de mai mult timp. Astfel, noi putem să pregătim comanda și să o livrăm acolo unde au nevoie. Clienții noștri ne pot transmite o comandă de acasă, de la birou sau din drumurile lor prin oraș. Clujul este foarte important pentru noi, cu oameni întreprinzători. Orașul se dezvoltă rapid, era firesc să lansăm cora.ro și aici. Mă bucur, în plus, că pornim acest nou serviciu la 10 ani de când am deschis hypermarketul nostru Cora la Cluj-Napoca”, a spus Thierry Destailleur, Director General Cora România.
Comanda la domiciliu este livrată în schimbul sumei de 15 lei. Livrarea se face în Cluj și în localitățile Borhanci, Făget, Sânnicoară, Apahida, Luna de Sus, Florești, Tăuți, Gilău, Baciu, Dezmir, Chinteni, Feleacu.
Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hypermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, Cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România.
Potrivit celor mai recente date raportate la Ministerul de Finanțe, compania a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 1,72 miliarde de lei și pierderi de 39 milioane de lei.

Exit mobile version