Banca Transilvania, Digi, Timișoreana și Azomureș, în Top 50 cele mai puternice branduri românești

Dacia, e-MAG, Dedeman, Petrom și Digi sunt cele mai puternice branduri românești, relevă un studiu realizat de Brand Finance, cea mai mare firmă independentă globală de consultanță strategică și evaluare de business.
Brandul auto Dacia este considerat a fi cel mai important brand românesc în 2017, de altfel singurul care depășește 1 miliard de euro.
Banca Transilvania este cel mai puternic brand bancar românesc, evaluat la 130 milioane de euro, depășind, rând pe rând, competitori cu multă vechime. Potrivit studiului, succesul brandului Banca Transilvania poate fi atribuit unei poziționări convingătoare, care atrage cele mai dinamice segmente de clienți.
Evaluat la 115 milioane de euro, Ursus Breweries are cel mai valoros portofoliu multi-brand local, relevă topul brandurilor românești.
În clasamentul primelor 50 branduri românești, și-au făcut loc, pe poziții onorabile DIGI/RCS-RDS (poziția 5), Timișoreana (pe 16), Ciucaș (pe 21), Azomureș se situează pe poziția 34, Terapia (47), în timp ce Borsec ocupă poziția 48.
Întregul studiu poate fi consultat aici.

Exit mobile version