Compania CBA Nord Vest, 63 de magazine sub brandul Privat

Compania CBA Nord Vest, care administrează în România brandul Privat, a dezvoltat o reţea de 63 de magazine, cu produse alimentare şi nonalimentare, din­tre care 60 func­ţio­nează în sis­tem de fran­ciză, în Arad, Cluj-Napoca, Ora­dea, Satu Mare şi în mai multe loca­li­tăţi din jude­ţe­le Arad, Bihor, Mara­mu­reş, Sălaj, scrie zf.ro.
Fran­cizatul care vrea să des­chidă un ma­gazin sub brandul Privat nu trebuie să plătească nicio taxă şi nici rede­venţă lu­nară sau contribuţie la bugetul de mar­keting. Investiţia iniţială într-un magazin Privat este cuprinsă între 10.000 şi 50.000 de euro, iar durata contractului de franciză este de trei ani, cu posibilitatea de prelungire pentru încă trei ani. Capitalul de lucru circulant în primul an de func­ţionare este cuprins între 15.000 şi 80.000 de euro. Francizatul trebuie să aibă experienţă în retail.
”Reţeaua de magazine afiliate reprezintă o combinaţie între asocierea pentru cumpărare şi un sistem de franciză”, spun reprezentanţii CBA Nord-Vest, potrivit sursei citate. Asocierea mai multor jucători din comerţul tra­di­ţional le permite acestora să aibă o forţă mai mare de negociere în discuţiile cu furnizorii. Mai mult, vo­lu­mele mari comandate le asigură preţuri mai bune.
Compania CBA Nord Vest, care administrează brandul în România, a fost înfiinţată în 1997 în Ungaria şi a intrat pe piaţa locală acum circa 15 ani.
În viitor, CBA Nord Vest vrea să deschidă noi unităţi sub brandul Privat în judeţele Alba, Bistriţa, Hunedoara, Timiş, potrivit reprezentanţilor companiei. Lanţul de magazine Privat estimează că va ajunge la afa­ceri de 19 mil. euro în acest an, în creş­te­re cu cir­ca 10% faţă de anul trecut.

Exit mobile version