București Real Estate Ultimele stiri

Trăiește bucuria de a surprinde la AFI Ploiești

AFI Ploieşti a dat startul sezonului cadourilor, lansând campania de iarnă „Bucuria de a surprinde”. Clienții mall-ului pot găsi cele mai inspirate cadouri pentru cei dragi, bucurându-se atât de momentul dăruirii, cât și de întregul ritual al alegerii cadoului perfect.
„Bucuria de a surprinde” este cea mai nouă campanie creată în jurul platformei de comunicare Oameni ca noi, lansată în primăvara acestui an. În spiritul ideii că sărbătorile cele mai frumoase sunt alături de familie, campania va aduce în prim plan Familia AFI Ploiești, aleasă în urma concursului din această toamnă. Elena, Andrei și micuța Daria, de doar 8 luni, vor să transmită bucuria Crăciunului alături de AFI Ploiești.
Cei care doresc să aleagă cele mai potrivite cadouri de la AFI Ploiești, pot primi unul dintre cele 5000 de premii garantate în perioada 15 noiembrie – 31 decembrie 2017. În plus ei pot intra și în tragerea la sorţi pentru șansa de a câștiga unul dintre cele 100 de AFI Gift Cards cu valoarea de 300 de lei fiecare, oferite în luna ianuarie.
Mai mult, pe 6 decembrie, de Moș Nicolae, AFI Ploiești oferă clienților săi un cadou muzical: Andra Gogan, artista care este vocea Doctoriței Plușica și a Sofiei, două personaje de desene animate extrem de îndrăgite de cei mici, va susține un concert live, chiar în mall, începând cu ora 18:00. Astfel, ploieștenii vor avea ocazia de a petrece o zi plină cu surprize și muzică și chiar să interacționeze cu artista care va rămâne la o sesiune specială de autografe după concert.
„Cu toții așteptăm cu nerăbdare sărbătorile de iarnă, când ne bucurăm nestingherit, ne surprindem unii pe alții și creăm amintiri de neuitat. Prin noua campanie de Sărbători ne dorim să îi surprindem plăcut, la rândul nostru, pe cei care aduc spiritul sărbătorilor la ei în familie și să îi recompensăm cu cât mai multe cadouri și bună dispoziție. Campania aceasta este cu atât mai specială, fiind încărcată de emoție pentru familia Ioan, care se află la prima apariție în noul rol, acela de a fi imaginea AFI Ploiești”, a declarat Iulia Borșan, Corporate Marketing Director AFI Europe.
De Sărbători, AFI Ploiești dăruiește clienților săi bucurie prin surprizele oferite, dar le aduce și o provocare: aceea de a duce Bucuria de a surprinde mai departe, în casele celor dragi! Informații despre campania AFI Ploiești, dar și cele mai noi detalii despre activitățile din cadrul mall-ului puteți găsi pe www.afi-ploiesti.ro sau pe pagina oficială de Facebook.

Related posts

ContiTech Nădab are un nou director general

Stefana Muresan

Corina Creţu: “Ardealul, campion la atragerea banilor europeni”

redactia

Învățarea relevantă: Cum învăță diferit 43.700 elevi din România?

redactia

Cramele Recaș vizează creșterea producției la 30 de mi­lioa­ne de litri

Stefana Muresan

Romanian Gastronomy in the XXI Century – O carte manifest pentru gastronomia românească a secolului XXI

redactia

Ardealul Carei, cel mai mare pro­ducător de ulei vegetal cu ac­ţio­nariat românesc, vânzări de 30 mil euro la export

Stefana Muresan

Vineri la Sibiu se dă startul celui mai frumos cros de noapte. Condiții speciale de desfășurare

Papuc Irina

Castrul de la Porolissum va fi mai atractiv pentru turiști

Nora Dumitrescu

Condmag Braşov, afaceri de 3,3 mil. lei în 2018

redactia

Umbrărescu, ”kamikaze”. Lucrează în pierdere pe Autostrada Lugoj – Deva și înregistrează cel mai mare progres pe Centura Bacău

Stefana Muresan

Rețeaua Deloitte Legal va fi reprezentată de un birou regional Reff la Cluj

Nora Dumitrescu

Fortech atinge pragul de 700 de ingineri software

redactia

Ungaria, nouă autostradă spre România

Stefana Muresan

START primelor tratamente la viță de vie cu  Dithane™ M-45 si Karathane™ Gold 350 EC

Ligia Voro

Autobuze noi cu inscripția ”Produs în România” pe străzile din Republica Moldova

redactia

România a urcat 17 poziţii în clasamentul PwC Paying Taxes 2020

Papuc Irina

Brașov: Reinert, afaceri de peste 89 de milioane de lei

Stefana Muresan

“ALWAYS YES”, filosofia care definește SIXT Group România

Stefana Muresan

Asahi vizează extinderea brandurilor premium locale pe pieţele internaţionale

Stefana Muresan

Vodafone – UPC, tranzacție de 18,4 miliarde de dolari

Ligia Voro

Compania farmaceutică Ropharma, deținută de Mihai Miron, buget de investiții de 9 mil. euro

Stefana Muresan

Primăria Sibiu inițiază a 3 etapă de modernizare a Stadionului Municipal. „O investiție de 39 de milioane de euro”

Papuc Irina

Companiile de avocatură NNDKP și Păun & Asociații vor fuziona

Nora Dumitrescu

Castelul Bánffy și-a regăsit prințesa: Florence. Superstaruri si surprize

Ligia Voro

Leave a Comment