Umbrărescu, cel mai bine plătit drumar român în 2017. Peste 70% din plățile realizate de CNAIR, în conturile constructorilor străini pentru lucrări în Transilvania

Din cele mai mari 50 de plăţi realizate de către Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi, 33% au mers către constructorii din România, restul fiind împărţiţi între italieni, austrieci, spanioli, francezi şi greci, scrie zf.ro. Dorinel Umbrărescu a rămas şi anul trecut cel mai bine plătit drumar român.
Pe de altă parte, notează sursa citată, firmele controlate de Umbrărescu, UMB Spedition şi Tehnostrade, lucrează la lotul 4 al autostrăzii Lugoj-Deva sau A3 Câmpia Turzii-Tg.-Mureş. În plus, Spedition UMB reabilitează DN12 Chichiş-Topliţa şi DN15 Topliţa-Reghin.
Singura plată realizată de companie care nu a vizat un drum din Transilvania a fost una de 17,3 mil. lei către grecii de la Aktor pentru autostrada Bucureşti-Braşov. Asocierea Aktor-Euroconstruct lucrează la ultimii 3 km ai autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, tronsonul dintre Str. Popasului şi Şos. Petricani, investiţie estimată la 30 mil. euro, din care anul trecut au primit astfel aproape 4 mil. euro. Teoretic în vara acestui an drumul ar trebui inaugurat, la 6 ani de când a fost deschisă circulaţia între centura Capitalei şi Ploieşti.
Potrivit sursei citate, cele mai mari două plăţi realizate anul trecut au mers către autostrada Lugoj-Deva. Cea mai mare sumă, de 56 mil. lei, a fost plătită către italienii de la Salini Impregilio. Aceştia au construit lotul 2 din autostradă, iar contractul a fost semnat în 2013. A doua cea mai mare sumă, de 55,6 mil. lei, a mers către Tehnostrade, tot pentru autostrada Lugoj-Deva, compania lui Dorinel Umbrărescu construind lotul 4 al drumului de mare viteză.

Exit mobile version