Fabrica de textile Târnava din Sighişoara, înfiinţată în urmă cu aproape 70 de ani, exportă în prezent 80% din producţie, principalele pieţe externe fiind Italia, Germania, Anglia şi Suedia. Printre clienţii companiei se află branduri precum Max Mara, Luisa Cerano sau Paper London, scrie zf.ro.
Compania produce (atât în sistem lohn, cât şi produs complet) cămăşi, bluze, fuste, sacouri nedublate, salopete, pijamale şi rochii. Produsele Târnava sunt comercializate în magazinele proprii din Sighişoara şi Braşov, iar din 2006 articolele sunt prezente şi în cadrul unei reprezentanţe deschise de companie în Germania.
Târnava achiziţionează materia primă de la companii din ţară, din UE şi din Turcia. Principalii parteneri de afaceri la export sunt din Germania (Wappen, Luisa Cerano), Italia (Max Mara, Marella,), Franţa (Maison Kitsune, Maison Margiela) sau Anglia (Paper London). Printre beneficiarii produselor Târnava se numără şi poliţia germană, jandarmeria italiană şi română, vama belgiană şi armata austriacă, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei.
Citește și:
Asocierea Precon Transilvania – Citadina 98 va construit Parcul Industrial Ștei
Vineri, 19 aprilie, a fost desemnat constructorul pentru execuția lucrărilor la Parcul de Specializare Inteligentă din Ștei. După…
20 aprilie 2024
Mediciniștii clujeni scot proiecte europene la foc automat
Modernizarea și reabilitarea clădirii Anatomia pe fonduri nerambursabile presupune o investiție de 11 milioane de euro. “Clădirea Anatomia…
19 aprilie 2024
Startup-urile se pot înscrie în Incubatorul de afaceri „Cresc Oradea Mare”
Circa două săptămâni mai la dispoziție startup-urile pentru a depunere cerere de înscriere în Incubatorul de afaceri ,,Cresc…
19 aprilie 2024
PORR Construct toarnă asfalt pe Centura Oșorhei. Stadiul lucrărilor: 65-68%
Vineri, 19 aprilie, a început turnarea primului strat de asfalt pe Centura Oșorhei, la capătul dinspre Oradea. Stadiul…
19 aprilie 2024
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate…
19 aprilie 2024
Universitatea Babeș-Bolyai va sprijini tehnologiile promițătoare
Proiectul CapTTict vizează creșterea capacităților tehnologice în domeniul IT&C în țările europene. Universitatea Babeș-Bolyai (UBB) Cluj-Napoca a început…
19 aprilie 2024
EBM PAPST a dotat un laborator de la IETI cu echipamente de ultimă generație
Pe baza unui protocol de colaborare între Facultatea de Inginerie Electrică și Tehnologia Informației (IETI) și Compania EBM-PAPST…
19 aprilie 2024
Tinerii orădeni sunt invitați să se lanseze în afaceri – eveniment VSFA
Universitatea din Oradea deschide Aula Magna pentru toți tinerii orădeni care vor să se lanseze în afaceri. „Vreau…
19 aprilie 2024