Cea de-a 33-a ediție a tIMOn Târgul Imobiliar Național va avea loc, pentru prima oară, în piața George Enescu din capitală, în perioada 19-22 aprilie, într-un format nou și cu un buget de promovare triplat. Locația premium, dar și calitatea și cantitatea expunerii media, ATL & BTL, au dus pretul de rate card câtre suma de 250 €/mp. Atât vor plăti expozanții care doresc să participe la ediția din aprilie a celui mai mare târg imobiliar.
„Dupa ce locația tradițională a tIMOn a trebuit schimbată, am căutat soluții care să vină atât în sprijinul dezvoltatorilor și partenerilor tradiționali tIMOn, cât și al vizitatorilor, utilizatorul final fiind, chiar în această epocă puternic controlată de mediul online, veriga principală a acestui eveniment. Dupa îndelungi dezbateri, am optat pentru piața George Enescu, locație premium ușor accesibilă din toate zonele capitalei și, nu în ultimul rând, cunoscută și ușor accesibilă investitorilor străini.” (Vlad Vlasceanu, director tIMOn)
Cu un spațiu expozițional de peste 1500 mp și rate card de 250 de euro/metru pătrat, Târgul Imobiliar Național – tIMOn va fi cel mai scump și cel mai mare târg imobiliar din România. Pe de altă parte, peste 60% din veniturile încasate reprezintă cheltuielile de promovare tIMOn, astfel încât doar bugetul de promovare depășește 200.000 de euro pentru ediția de primăvară ce va avea loc în Piața George Enescu din Capitală.
Între 8 si 10% este rata de închidere a unui contract imobiliar după o campanie în mediul online. Între 40 si 50 % este rata de închidere a contractelor la târgul tIMON
„Dacă folosim tehnologia și mediul online pentru a obține leaduri, trebuie să numim acest tip de leaduri cantitative, pentru că în general, cu mici excepții care confirmă regula, nici o persoană care nu s-a uitat în ochii agentului sau ai devoltatorului nu va cumpăra o locuință. Ne bazam pe online tot timpul anului, dar așteptăm evenimentul tIMOn atât ca pe o încununare a muncii noastre din timpul anului, ca momentul în care bem multă cafea cu partenerii, cât și ca pe momentul in care ne privim clientii in ochi. Am selectat cu grija prezenta la targuri si am ales sa fim prezenti la tIMOn, ca partener oficial. ” (Rafaela Nebreda, Imoteca)
« Din experiența noastră, dacă la un târg imobiliar te adresezi, atât cu promovarea cât și cu campaniile și promoțiile, publicului relevant, rata de închidere a contractelor este uriașă. La ediția tIMON de anul trecut a ajuns chiar la 50 la sută din leaduri. În mediul online însă, o campanie despre care spunem ca a fost de succes are o rată de închidere între 8 și 10 la sută. Aceasta înseamnă că agenții de vânzări muncesc să contacteze și să vizioneze cu 100 de persoane, ca să închidă 8 până la 10 contacte. Mai există și reversul medaliei: dacă la un târg imobiliar faci o promovare orientată către mase, de genul ‚vino sa castigi un apartament gratis’, atunci numărul total de vizitatori va crește, dar procentul de leaduri relevante va scădea considerabil, apropiindu-se de cel din mediul online. La sfârșitul zilei, acestea rezidă în muncă multă si rezultate puține, agenți obosiți și dezamăgiți și cheltuieli mult mai mari pentru agenție sau dezvoltator.” (Stefan Cremene, Real –Sol)
„Ne-a luat ceva timp să înțelegem acest aspect, ba chiar acum 1 an am insistat la tIMOn să introducă sisteme de monitorizare electronică a vizitatorilor. Inițial, e mai comod și mai simplu pentru oamenii de vânzări să primească datele de contact la birou. Dar munca de târg a unui agent imobiliar este altceva. Este vie, este relevantă și, mai ales, se măsoară în rezultate.” (Nicu Dinu, agent imobiliar)
„În ultimii ani, partenerii tradiționali tIMOn și clientii Ad Media și Be Igloo PR au pus în discuție, în repetate rânduri, potențiala ‚luptă’ între mediul online și mediul offline în ceea ce privește vânzările pe real-estate. Dacă pentru fiecare dintre parteneri recomandăm, bugetăm și planificăm campanii puternice de promovare online, am insistat ca acest eveniment – Targul Imobiliar National – este o încununare a eforturilor depuse timp de un an întreg, este momentul în care ne întâlnim față în față , timp de patru zile, cu partenerii și concurentii, momentul in care luăm pulsul pieței, în care convingem clienți demult uitați, este o sărbătoare imobiliară, asa cum ne plăcea să spunem acum 10 ani. Din studiile noastre, urmatoarele 30 de zile de dupa târg se semnează chiar și 10 contracte/zi, așadar insistăm să fie bazat pe relația human to human.” (Vlad Vlasceanu, director tIMOn)
A 33-a editie tIMOn Targul Imobiliar National va avea loc, intre 19 si 22 aprilie, in Piata George Enescu din capitala, si va fi cel mai scump targ imobiliar organizat până acum la București.
Partener oficial al evenimentului este Imoteca The Residential Experts.
Citește și:
Transilvania Business a ajuns și în Clisura Dunării
Revista Transilvania Business a ajuns și în Clisura Dunării, fie că vorbim de cluburi exclusiviste de iahting, de…
1 iulie 2025
Ovidiu Oltean învață antreprenorii cum să scape de frica vorbitului în public
Un eveniment marca Connect Timișoara, parte a Bizz.Club, care are obiectiv atât realizarea unui serios networking între antreprenorii…
29 iunie 2025
Marketing și networking pentru antreprenorii bănățeni la Connect Timișoara
Călin Biriș a fost invitat de BizzClub și Connect Timișoara să vorbească antreprenorilor bănățeni despre marketing în cele…
28 iunie 2025
Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale
„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
26 iunie 2025
Start oficial pentru +ONE, incubatorul de afaceri din cadrul CATTIA, dedicat IMM-urilor din Regiunea Centru
IMM-urile din Regiunea Centru aflate într-o fază incipientă de dezvoltare, active în domenii strategice precum IT&C, energii regenerabile,…
25 iunie 2025
Marius Maier: „Angajații care au polițe la noi devin și comunicatori cu colegii lor despre beneficiile asigurărilor”
Sunt foarte multe companii care au grijă de angajații lor așa că jurnalista Nadina Câmpean l-a provocat pe…
21 iunie 2025
Cerasela Naie-Tatu: „66% dintre români sunt în Burnout!”
Sănătatea angajaților și a proprietarilor de afaceri este un subiect actual în business și a făcut subiectul celui…
21 iunie 2025
La Oradea s-a lansat primul grup BNI Platinum din România – BNI Varadinum
Cel mai mare grup BNI din România a fost lansat marți, 17 iunie 2025 la Oradea. Grupul are…
19 iunie 2025
Investiții
Aquaparkul Nymphaea investește 4,08 milioane lei pentru atragerea vizitatorilor
Un bazin de înot, un tun cu spumă cu efect de jet, destinat activităților recreative, o mașină de…
1 iulie 2025
Afaceri de peste 9 miliarde de lei, derulate de primele 10 companii din Satu Mare
La 9.181,25 milioane de lei se ridică cifra de afaceri cumulată a primelor zece firme din județul Satu…
30 iunie 2025
Edilul Kölnului: “Clujul devine un hub economic vibrant în IT și tech”
Dr. Ralf Heinen, “primarul cu papion”, ne-a explicat, într-un interviu în exclusivitate mijlocit de Clubul Oamenilor de Afaceri…
30 iunie 2025
Business sustenabil: Cum reduce Lava Knitting costurile cu 50% fără să scadă producția
Într-o industrie în care eficiența este adesea privită ca o simplă reducere de costuri, Lucian Fetea, directorul general…
30 iunie 2025
Goldbach Group demarează un proiect de retail în cartierul Maurer Residence din Târgu Mureș
Goldbach Group, holding ce reunește opt companii care se implică activ în dezvoltarea și implementarea unor proiecte complexe…
30 iunie 2025
Biblioteca „Gheorge Șincai” se reinventează: digitalizare și cafenea literară
Lucrările de modernizare a Bibliotecii Județene „Gheorghe Șincai” din Oradea se apropie de final, cu un stadiu de…
28 iunie 2025
Fostul ministru MIPE, Marcel Boloș, s-a întors director general la ADR Nord – Vest
Marcel Boloș, fostul ministru al Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) s-a întors, cu gânduri mari, pe poziția de…
27 iunie 2025
Business de 8 miliarde lei în Arad: Ce companii au dominat economia județului în 2024
La peste 8,04 miliarde de lei se ridică cifra de afaceri pe anul 2024 a primelor 10 firme…
27 iunie 2025
Infrastructură
Dealurile Transilvaniei, sperietoarea “drumarilor”
Alunecările de teren sunt cel mai des invocate de administrație pentru întârzierile de 10-15 ani în concretizarea autostrăzilor,…
1 iulie 2025
Hidronic, povestea unei companii din Cluj-Napoca care mișcă apa și transformă comunitățile.
Hidronic a început cu ambiția de a construi local ceea ce alții aduceau din afară. Astăzi, compania este…
27 iunie 2025
Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale
„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
26 iunie 2025
Se deschide complet Inelul Rutier Metropolitan Oradea – a doua centură a Oradiei
Cei care călătoresc dinspre Arad spre Cluj Napoca nu vor mai trebui să treacă pe Centura Oradiei. La…
25 iunie 2025
O asociere condusă de Global Industrial va executa pasajul subteran Oneștilor din Oradea
Asocierea formată din Global Industrial (lider), CML.RO și DP Proiect va avea la dispoziție 15 luni pentru finalizarea…
24 iunie 2025
Antreprenorul DPB consolidează în timp record DN 68A
Compania Drumuri și Poduri Banat a finalizat, înainte de termen, lucrările la DN 68A Coșava – Margina, unul…
24 iunie 2025
Noua parcare, pe 5 niveluri, de la Spitalul Clinic Județean de Urgență Bihor, gata în august
Drum Asfalt (lider de asociere) și Grup Construcții Est (asociat) au ajuns cu lucrările la parcarea supraetajată de…
23 iunie 2025
Gala Aniversară Transilvania Business 15 ani
Gala Aniversară Transilvania Business a marcat 15 ani de la apariția primei ediții a publicației economice. Evenimentul găzduit…
20 iunie 2025
Turism
„Festivalul Părădăicilor” de la Macea: gust autentic și tradiție locală
Evenimentul ajuns la a XV-a ediție devine un model de dezvoltare rurală prin promovarea produselor locale, implicarea comunității…
1 iulie 2025
Aquaparkul Nymphaea investește 4,08 milioane lei pentru atragerea vizitatorilor
Un bazin de înot, un tun cu spumă cu efect de jet, destinat activităților recreative, o mașină de…
1 iulie 2025
Comisia Europeană a făcut team building pe Via Transilvanica
Vicepreședintele instituției, Roxana Mînzatu, a participat, în județul Bistrița-Năsăud, la o dezbatere despre mediul rural și a inaugurat…
30 iunie 2025
Fostul ministru MIPE, Marcel Boloș, s-a întors director general la ADR Nord – Vest
Marcel Boloș, fostul ministru al Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) s-a întors, cu gânduri mari, pe poziția de…
27 iunie 2025
Se deschide complet Inelul Rutier Metropolitan Oradea – a doua centură a Oradiei
Cei care călătoresc dinspre Arad spre Cluj Napoca nu vor mai trebui să treacă pe Centura Oradiei. La…
25 iunie 2025
Peste 300 de vinuri de top, de la 24 de crame, la Salonul Vinurilor Millésime
Salonul Vinurilor Millésime și-a consumat cea de-a VII-a ediție, în weekendul 13 – 15 iunie 2025 în Cetatea…
23 iunie 2025
Gala Aniversară Transilvania Business 15 ani
Gala Aniversară Transilvania Business a marcat 15 ani de la apariția primei ediții a publicației economice. Evenimentul găzduit…
20 iunie 2025
Festivalul Medieval revine în perioada 4-6 iulie 2025, în Oradea
Noutățile Festivalului Medieval de la Oradea sunt bătăliile cu vikingi de pe Crișul Repede și demonstrațiile trupelor de…
20 iunie 2025
Educație
Cărturești propune pentru RIVUS Cluj-Napoca cea mai mare librărie și cel mai nou concept edutainment din România
O mare varietate de cărți și produse de papetărie, cafenea și spații de joacă, ateliere creative și educaționale,…
1 iulie 2025
Începe admiterea la Universitatea din Oradea. În premieră, Învățământ dual
Universitatea din Oradea are alocate 2.020 de locuri bugetate pentru sesiunea de admitere 2025. Odată cu luna iulie…
1 iulie 2025
Alba va avea un campus de învățământ profesional de 20 milioane €
Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca va oferi programe de inginerie mecanică și economică industrială, dar și de tehnologia construcțiilor…
30 iunie 2025
Ovidiu Oltean învață antreprenorii cum să scape de frica vorbitului în public
Un eveniment marca Connect Timișoara, parte a Bizz.Club, care are obiectiv atât realizarea unui serios networking între antreprenorii…
29 iunie 2025
Fără cozi, fără hârtii: AJOFM Bihor mută serviciile în online
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Bihor anunță implementarea la nivel local a Platformei PULS, un…
29 iunie 2025
Vicepreședintele Comisiei Europene a ajuns la Cluj
Roxana Mînzatu a analizat, la sediul celei mai mari universități din România, noul proiect european „Union of Skills”.…
28 iunie 2025
Marketing și networking pentru antreprenorii bănățeni la Connect Timișoara
Călin Biriș a fost invitat de BizzClub și Connect Timișoara să vorbească antreprenorilor bănățeni despre marketing în cele…
28 iunie 2025
Digitalizare cu fonduri europene pentru bibliotecile din județul Arad
11 biblioteci din Municipiul Arad și din județul Arad fi vor dotate cu echipamente informatice, banii provenind din…
26 iunie 2025
Zi de Zi știri economice:
