Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

tIMOn Târgul Imobiliar Național – ediția de primăvară se mută în Piața George Enescu și depășește 200.000 euro la bugetul de promovare

Cea de-a 33-a ediție a tIMOn Târgul Imobiliar Național va avea loc, pentru prima oară, în piața George Enescu din capitală, în perioada 19-22 aprilie, într-un format nou și cu un buget de promovare triplat. Locația premium, dar și calitatea și cantitatea expunerii media, ATL & BTL, au dus pretul de rate card câtre suma de 250 €/mp. Atât vor plăti expozanții care doresc să participe la ediția din aprilie a celui mai mare târg imobiliar.
„Dupa ce locația tradițională a tIMOn a trebuit schimbată, am căutat soluții care să vină atât în sprijinul dezvoltatorilor și partenerilor tradiționali tIMOn, cât și al vizitatorilor, utilizatorul final fiind, chiar în această epocă puternic controlată de mediul online, veriga principală a acestui eveniment. Dupa îndelungi dezbateri, am optat pentru piața George Enescu, locație premium ușor accesibilă din toate zonele capitalei și, nu în ultimul rând, cunoscută și ușor accesibilă investitorilor străini.” (Vlad Vlasceanu, director tIMOn)
Cu un spațiu expozițional de peste 1500 mp și rate card de 250 de euro/metru pătrat, Târgul Imobiliar Național – tIMOn va fi cel mai scump și cel mai mare târg imobiliar din România. Pe de altă parte, peste 60% din veniturile încasate reprezintă cheltuielile de promovare tIMOn, astfel încât doar bugetul de promovare depășește 200.000 de euro pentru ediția de primăvară ce va avea loc în Piața George Enescu din Capitală.
Între 8 si 10% este rata de închidere a unui contract imobiliar după o campanie în mediul online. Între 40 si 50 % este rata de închidere a contractelor la târgul tIMON
„Dacă folosim tehnologia și mediul online pentru a obține leaduri, trebuie să numim acest tip de leaduri cantitative, pentru că în general, cu mici excepții care confirmă regula, nici o persoană care nu s-a uitat în ochii agentului sau ai devoltatorului nu va cumpăra o locuință. Ne bazam pe online tot timpul anului, dar așteptăm evenimentul tIMOn atât ca pe o încununare a muncii noastre din timpul anului, ca momentul în care bem multă cafea cu partenerii, cât și ca pe momentul in care ne privim clientii in ochi. Am selectat cu grija prezenta la targuri si am ales sa fim prezenti la tIMOn, ca partener oficial. ” (Rafaela Nebreda, Imoteca)
« Din experiența noastră, dacă la un târg imobiliar te adresezi, atât cu promovarea cât și cu campaniile și promoțiile, publicului relevant, rata de închidere a contractelor este uriașă. La ediția tIMON de anul trecut a ajuns chiar la 50 la sută din leaduri. În mediul online însă, o campanie despre care spunem ca a fost de succes are o rată de închidere între 8 și 10 la sută. Aceasta înseamnă că agenții de vânzări muncesc să contacteze și să vizioneze cu 100 de persoane, ca să închidă 8 până la 10 contacte. Mai există și reversul medaliei: dacă la un târg imobiliar faci o promovare orientată către mase, de genul ‚vino sa castigi un apartament gratis’, atunci numărul total de vizitatori va crește, dar procentul de leaduri relevante va scădea considerabil, apropiindu-se de cel din mediul online. La sfârșitul zilei, acestea rezidă în muncă multă si rezultate puține, agenți obosiți și dezamăgiți și cheltuieli mult mai mari pentru agenție sau dezvoltator.” (Stefan Cremene, Real –Sol)
„Ne-a luat ceva timp să înțelegem acest aspect, ba chiar acum 1 an am insistat la tIMOn să introducă sisteme de monitorizare electronică a vizitatorilor. Inițial, e mai comod și mai simplu pentru oamenii de vânzări să primească datele de contact la birou. Dar munca de târg a unui agent imobiliar este altceva. Este vie, este relevantă și, mai ales, se măsoară în rezultate.” (Nicu Dinu, agent imobiliar)
„În ultimii ani, partenerii tradiționali tIMOn și clientii Ad Media și Be Igloo PR au pus în discuție, în repetate rânduri, potențiala ‚luptă’ între mediul online și mediul offline în ceea ce privește vânzările pe real-estate. Dacă pentru fiecare dintre parteneri recomandăm, bugetăm și planificăm campanii puternice de promovare online, am insistat ca acest eveniment – Targul Imobiliar National – este o încununare a eforturilor depuse timp de un an întreg, este momentul în care ne întâlnim față în față , timp de patru zile, cu partenerii și concurentii, momentul in care luăm pulsul pieței, în care convingem clienți demult uitați, este o sărbătoare imobiliară, asa cum ne plăcea să spunem acum 10 ani. Din studiile noastre, urmatoarele 30 de zile de dupa târg se semnează chiar și 10 contracte/zi, așadar insistăm să fie bazat pe relația human to human.” (Vlad Vlasceanu, director tIMOn)
A 33-a editie tIMOn Targul Imobiliar National va avea loc, intre 19 si 22 aprilie, in Piata George Enescu din capitala, si va fi cel mai scump targ imobiliar organizat până acum la București.
Partener oficial al evenimentului este Imoteca The Residential Experts.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Valentin Mărginean sau noua revoluție verde a agriculturii mureșene

Articolul următor

Relansarea Rasei Pinzgau de Transilvania începe la Sângeorgiu de Mureș

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Startup Europe Week Brașov 2024

Startup Europe Week este o inițiativă a Comisiei Europene de animare a afacerilor prin organizarea simultană a unor…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share