FiNEXPERT Consulting organizează la Cluj–Napoca evenimentul Business Breakfast: stabilitate în business în context legislativ instabil

Categorii: Agenda B2B
Tags:

Ce mai rămâne din profitul unei companii? Care sunt noutățile și tendințele TVA? Ce provocări ne așteaptă în zona impozitării persoanelor fizice? Care sunt beneficiile, rigorile și impedimentele privind telemunca?
Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care echipa FiNEXPERT va răspunde celor prezenți la seminarul Business Breakfast din 17 mai la The Office din Cluj Napoca.
Aflat la cea de-a treia ediție în Cluj – Napoca, seminarul Business Breakfast este adresat tuturor celor care doresc să fie la curent cu reglementările și interpretarea corectă a textelor de lege care guvernează domeniul financiar – contabil și fiscal.
În acest an, echipa FiNEXPERT este reprezentată la eveniment de ElenaGOGONEAȚĂ – Tax Manager, Cristiana OPREA – Tax Manager și Mitel SPĂTARU – Tax Partner. În cadrul acestei ediții se alătură și Raluca COLCIERI – Avocat Asociat
SCA Chiriță și Asociații, invitat FiNEXPERT, care va explica schimbările recente din Codul Muncii, respectiv reglementarea activității de telemuncă.
Având în vedere contextul legislativ instabil, modificările recente din Codul Fiscal și Codul Muncii, echipa FiNEXPERT va aborda o serie de subiecte actuale și interesante, adaptate fiecărui nivel de management financiar – contabil și fiscal și prezintă secțiuni precum:
 Ce mai rămâne din profitul unei companii?
 Care sunt noutățile și tendințele TVA?
 Ce provocări ne așteaptă în zona impozitării persoanelor fizice?
 Ce presupun modificările legislative aduse Codului Muncii?
Conferinţa reunește specialiști din managementul economic, iar cei prezenți vor putea avea discuții directe cu reprezentanții companiei FiNEXPERT.
Detalii despre agenda completă sunt disponibile pe : https://bit.ly/2KIWxlZ.
Participarea nu presupune taxa de participare, este necesară doar înscrierea prealabilă pe https://bit.ly/2rpuMXL, până în data de 15 mai.
Despre FiNEXPERT
FiNEXPERT, cu o experiență de peste 15 ani, oferă o gamă complexă de servicii pentru mai mult de 500 de clienţi, care beneficiază de un management financiar performant, prin îmbinarea know-how-ului internaţional cu flexibilitatea şi savoir-faire-ul local.
Echipa de peste 100 de consultanți este formată din specialiști fluenţi în RAS, IFRS, IAS şi US GAAP, acreditați și certificați de cele mai prestigioase instituții din domeniu, precum: Association of Chartered Certified Accountants – ACCA sau The Chartered Institute of Taxation.
Serviciile oferite de echipa FiNEXPERT respectă cerințele și standardelor international de calitate, în toate ariile de expertiză ale companiei: Contabilitate, Salarizare, Audit, Taxe, Business Consulting, indiferent de industria clientului.

Exit mobile version