Banca Transilvania a intrat in top 500 cele mai valoroase branduri bancare din lume

Banca Transilvania a înregistrat o crestere de 39% a valorii de brand, de pana la 242 milioane dolari.

Banca Transilvania a urcat aproape 50 de pozitii in clasamentul Brand Finance Banking 500 2019, publicat de The Banker, cu o crestere a valorii de brand de 39%, pana la 242 milioane de dolari, si o crestere a ratingului de la A+ la AA.

Banca Transilvania este singurul brand romanesc prezent in topul Banking 500, ocupand pozitia 486, si unul dintre putinele branduri din Europa Centrala si de Est, fiind acompaniata de sase banci din Polonia si cate o banca din Cehia, Ungaria si Slovacia, conform unui comunicat de presa emis de catre banca.

„Cresterea Bancii Tansilvania a venit prin dezvoltare organica si prin achizitii strategice (recent anuntand consolidarea Bancpost), precum si prin orientarea catre segmentul IMM, care este cel mai dinamic segment al economiei romanesti. In viitorul imediat, ramane de vazut cum va contracara banca recentele masuri fiscale agresive, lansate de guvern in decembrie 2018 – care vor afecta negativ cu precadere brandurile romanesti – si in ce masura acest mediu neprielnic va afecta progresele facute in ultimii ani.” a declarat Mihai Bogdan, Managing Director Brand Finance Romania.

Exit mobile version