Farmec – afaceri de peste 50 milioane euro în 2018. Produsele, comercializate în peste 30 de state

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 236,5 milioane lei (50,8 milioane euro), inregistrand o crestere cu 10% fata de rezultatele financiare din 2017.

Cresterea businessului a fost sustinuta de vanzarile din cadrul retelei magazinelor de brand, in crestere cu 40,35%, precum si de vanzarile din magazinul online, care au raportat un avans cu 19,14%, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent.

De asemenea, strategia de expansiune pe piata externa a producatorului clujean, precum un nou parteneriat in China, initiat in 2018, a contribuit la evolutia cifrei de afaceri, inregistrandu-se o majorare a vanzarilor la export cu 48,85% fata de 2017.

“Continuând ritmul de creştere din ultimii ani, ne propunem o creştere a cifrei de afaceri cu peste 15% pentru 2019, prin consolidarea şi dezvoltarea continuă a brandurilor existente, lansarea de noi produse şi extinderea magazinelor de brand, care în momentul de faţă au ajuns la 26. De asemenea, un pas important în planurile pentru 2019 îl reprezintă proiectul de francizare pe plan local şi internaţional, care va începe în primul semestru al acestui an”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

La nivel national, Farmec detine o retea proprie de 26 de magazine de brand, in 2018 fiind inaugurate 5 magazine in punctele cheie ale Romaniei. La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate in peste 30 de state, iar in Europa compania este prezenta cu 7 magazine.

In februarie 2019, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 18 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (5 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Oradea si Ramnicu Valcea.

Exit mobile version