Cel mai mare producător de trenuri din lume, parteneriat cu Astra Vagoane Călători

Tags:

Grupul chinez CRRC Corporation, cel mai mare producător de trenuri din lume, a încheiat un parteneriat cu Astra Vagoane Călători din România, pentru a participa la licitația pentru tramvaie organizată de Primăria Capitalei, în valoare de 181 de milioane de euro.

Gigantul chinez va participa la licitaţie prin compania CRRC Sifang, o firmă subsidiară a acestuia, care este unul dintre cei mai mari furnizori de material rulant la nivel global. Potrivit unui comunicat de presă al CRRC Sifang, preluat de romanian.cri.cn, compania chineză vrea să ofere produse sigure, fiabile, ecologice și ieftine.

CRRC Sifang este o companie axată pe proiectare, inginerie și fabricarea de vehicule avansate de călători pentru căile ferate. Cu o cifră de vânzări de peste 5 miliarde de dolari, o fabrică întinsă pe o suprafaţă de 1,77 milioane de metri pătrați, CRRC Sifang are șapte platforme de producție. Acestea acoperă trenurile de mare viteză, trenurile intercity și regionale, metroul, autocarul şi tramvaiul. Până la sfârșitul anului 2017, CRRC Sifang a produs peste 32.000 de vehicule feroviare, pe care le-a vândut în întreaga lume, mai exact în 20 de ţări. CRRC Sifang a încheiat anul 2018 cu afaceri de peste 5 miliarde de dolari. Mai mult, CRRC Sifang este compania care a realizat primul tren de mare viteză din China.

CRRC Sifang a furnizat 364 de trenuri şi a vândut 744 de metrouri în Singapore. În 2016, compania a câștigat un contract de furnizare a celor 846 de metrouri din Chicago. Reprezentanţii acesteia se declară entuziasmaţi de colaborarea cu firma românească Astra Vagoane Călători şi îşi doresc să distribuie pe piaţa din România tramvaie care vor reduce costurile de utilizare şi vor aduce plusvaloare prin fiabilitate şi ciclu de viaţă extins. La rândul ei, Astra Vagoane Călători este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa românească de material rulant.

Primăria Generală a Municipiului București vrea să achiziţioneze tramvaie de 36 metri lungime, cu minimum cinci uşi duble şi podea 100% joasă. Noile tramvaie sunt destinate liniilor 1, 10, 21, 25, 32,40, 41 şi 55. Primăria Bucureşti vrea să-şi reînnoiască parcul de tramvaie, unele dintre cele care circulă acum în trafic având şi peste 30 de ani.

Exit mobile version