Antreprenori Cluj Ultimele stiri

DECATHLON a extins magazinul din Cluj-Napoca 

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, a inaugurat magazinul extins din Cluj-Napoca, în incinta centrului comercial VIVO! (Comuna Florești, Str. Avram Iancu nr. 492 – 500). Noul spaţiu are o suprafață de 4.857 m2, cu peste 1.400 m2 în plus față de cea iniţială, și respectă cele mai înalte standarde internaționale de proiectare şi siguranţă în domeniul retail-ului sportiv.  

În magazinul extins din Cluj-Napoca sunt disponibile 20.000 de modele și un stoc de 200.000 de cantități, destinate utilizării în peste 100 de activităţi sportive precum: drumeție montană, natație, sporturi de echipă, fitness, alergare, tenis, ciclism, role, patinaj și multe altele. Odată cu extinderea magazinului, au fost adăugate o serie de sporturi noi în ofertă, iar utilizatorii vor găsi și produse pentru canyoning, golf sau dans urban.

Clujenii vor avea la dispoziţie și un nou teren de sport, disponibil pentru testarea produselor, care contribuie la o experiență de cumpărare autentică.

 „Extinderea magazinului din Cluj-Napoca este o decizie strategică, pe care am luat-o ca urmare a rezultatelor pozitive înregistrate de-a lungul timpului de acest punct de lucru și ca răspuns la dezvoltarea tot mai accentuată a pieței sportive din Cluj. De la un an la altul, înregistrăm un număr tot mai mare de utilizatori, cu care avem un dialog deschis și cărora vrem să le fim aproape, prin oferta de produse din magazin. Extinderea Decathlon Cluj-Napoca presupune o creștere a suprafeței cu peste 1400m2, diversificarea gamei de produse, un nou teren de sport pentru ca vizitatorii să poată testa produsele noastre, precum și o echipă mai mare de angajați, uniți de pasiunea comună pentru sport. Ne bucurăm că putem face acest cadou iubitorilor de sport din Cluj și nu numai, la aniversarea celor nouă ani de la deschiderea acestui magazin. Vom rămâne în continuare la fel de atenți la nevoile și solicitările tuturor celor care ne trec pragul, astfel încât ducem mai departe cu succes misiunea noastră de a face sportul accesibil pentru cât mai multe persoane”, a declarat Andrei Proca, Directorul magazinului Decathlon Cluj-Napoca.

Toate produsele din oferta Decathlon au un raport excelent calitate – preț și se diferenţiază pe piaţa articolelor sportive prin fiabilitate tehnică, diversitate, creativitate, inovație și o garanție de minim doi ani. Acestea se adresează tuturor persoanelor, indiferent de categoria de vârstă şi preferinţele sportive. Pe lângă oferta generoasă de branduri internaționale de renume, în magazin pot fi găsite și articole sportive ale Mărcilor Pasiune, proprii Decathlon, inclusiv produse cu eticheta Fabricat în România.

Magazinul Decathlon din Cluj-Napoca respectă direcția omnichannel a retailerului, asigurând numeroase experiențe de testare și cumpărare a produselor. În acest sens, este reprezentativ serviciul Borna Plus, prin intermediul căruia, vizitatorii pot accesa online toată gama de produse, din mai multe puncte din incintă, și pot face comenzi la domiciliu, beneficiind de livrare gratuită.

În prezent, echipa Decathlon Cluj-Napoca are un număr de 90 de angajați, odată cu extinderea magazinului obiectivul fiind acela de a mări echipa la 110 angajați, conform graficului de vânzări. Toți angajații Decathlon sunt uniți de pasiunea comună pentru sport și sunt pregătiți pentru a oferi consumatorilor sfaturi de specialitate pentru alegerea celor mai portivite echipamente, în funcție de sporturile practicate.

Procesul de modernizare şi extindere a durat cinci luni, timp în care magazinul Decathlon Cluj-Napoca a rămas deschis pentru utilizatori. Aceasta este cea de-a doua inaugurare din acest an a companiei, după deschiderea primului magazin din Bistrița, în luna martie. Reţeaua de spaţii comerciale Decathlon este formată din 24 de magazine, amplasate strategic pe întreg teritoriul ţării.

 

 

 

 

Related posts

A fost semnat Contractul Colectiv de muncă la nivel de sector de activitate

Papuc Irina

Cluj Arena va deveni teatru în aer liber

Nora Dumitrescu

UNTOLD 2018: Prima zi de magie

Stefana Muresan

Platformă comercială online destinată producătorilor locali de alimente naturale

Traian Dan

Călin Biriş: de la buget la vânzări online

Ionel Albu

Școala „Oltea Doamna” din Oradea, 100 de ani de existență

Traian Dan

Corteva Agriscience lansează Inatreq™ Active pentru cereale, in Europa

Ligia Voro

Portalul „Construim Împreună”, bursă a locurilor de muncă pentru constructori

Traian Dan

Îmbuteliatorul de apă minerală Apemin Zizin construieşte o nouă fabrică la Braşov

redactia

Serele din Hida și-au oprit livrările la Zalău

Nora Dumitrescu

Agenția Națională de Presă AGERPRES a lansat proiectul editorial #București560

Ligia Voro

Ziua Europeană a Parcurilor, marcată de Romsilva la Centrul de Vizitare al Parcului Național Călimani

Stefana Muresan

Cum a fost anul 2019 pentru afacerile românești: cel mai mic număr de insolvențe din istorie – Analiză KeysFin

Papuc Irina

Presiuni la Ministerul Transporturilor pentru finalizarea Centurii Zalăului

Nora Dumitrescu

Palatul Ullmann și Casa Venețiană din Oradea, reabilitate cu peste 3,5 mil. lei

Stefana Muresan

Facultatea fără șomeri. Pepiniera de Cluj pentru Google, Facebook și Microsoft

redactia

Cel mai mare castel baroc din Transilvania, vândut la superofertă

Nora Dumitrescu

Agenţia Eximtur, creștere cu 50% pe destinaţiile balneare

Stefana Muresan

Universitarii clujeni au scos prima producție de cireșe

Nora Dumitrescu

Travel Smart Forum Cluj 2017. Marketing și travel la un loc

Tirdea Ionut

CBRE lansează raportul de research Romania Office Destinations

Papuc Irina

Noi proiecte Smart City Alba Iulia: Fotografii pentru turişti, monitorizarea radonului, servicii de sănătate, robotică

Stefana Muresan

Clujul va avea un centru naţional de excelenţă în neurochirurgie, investiţie de 45 de milioane de euro

Stefana Muresan

Noul vicepreşedinte al Aeroportului „Transilvania”, validat de Consiliul Judeţean Mureş

Stefana Muresan

Leave a Comment