Fiecare a cincea comandă de pe eMAG făcută din București este livrată prin easybox

Clienții celui mai mare magazin online din România, eMAG, optează din ce în ce mai mult pentru livrarea prin easybox. Retailerul anunță că 20% din livrările din Bucureşti au loc prin această metodă.

Astfel, clienţii eMAG au efectuat comenzi din peste 1.000 de categorii cu livrare la easybox în primul an de la lansare. ”eMAG a dezvoltat această modalitate de livrare pornind de la ce îşi doresc clienţii: livrare rapidă, predictibilitate şi flexibilitate în privinţa momentului în care îşi pot primi comanda, precum şi un proces rapid de ridicare. Clienţii care aleg livrarea la easybox sunt în general oameni ocupaţi, care preţuiesc timpul şi sunt deschişi către inovaţie. Pe măsură ce infrastructura easybox se va extinde, ne aşteptăm să fie adoptată rapid de către toate categoriile de clienţi”, a declarat Radu Ilinof, director customer experience eMAG.

Într-o analiză a eMAG se arată că jumătate dintre comenzile cu livrare la easybox sunt ridicate în intervalul 12.00-18.00, iar 85% sunt ridicate în 24 de ore.

Recordul pentru cel mai scurt timp petrecut de o comandă în sertarul easybox a fost de 55 de secunde. De asemenea, clientul de top a avut nu mai puţin de 200 de comenzi în ultimele 12 luni, în medie patru comenzi pe săptămână, cu livrare la easybox”, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Cea mai valoroasă comandă cu livrare la easybox din acest an a fost de 13.000 lei, iar clientul care a cumpărat cel mai mult a plătit în total 50.000 lei.

Exit mobile version