Aplicație care scapă clienții de spălatul rufelor, lansată în București: investiția inițială – 300.000 euro

Tags:

Foto Pixabay

Aplicația Drop&go a pornit cu o investiție inițială de 300.000 de euro și este un produs care face legătura între clienții interesați, livratori și spălătorii.

Compania integrează pe platformă profesioniști din domeniu, spălătorii și curățătorii cu servicii de calitate, pentru a asigura pentru utilizatorii finali cele mai bune condiții de operare. Selecția partenerilor se face cu atenție și numai dacă corespund unor standarde ridicate de calitate, scrie portalul startupcafe.ro.

Potrivit sursei citate, aplicația a fost lansată la finalul anului 2019. „În procesul de dezvoltare a produsului ne-am uitat cu atenție la ce se întâmplă și în zona de livrare a mâncării”, explică cofondatorul startup-ului.

Serviciul este disponibil deocamdată în toate sectoarele din București și urmează să fie deschis și la nivel național.  Serviciile startup-ului se adresează în special persoanelor care preferă să dedice timp altor activități decât cele de rutină, cum este spălatul rufelor.

„Ne-am dorit să dezvoltăm o aplicație care să le ofere oamenilor cea mai bună experiență de buying atunci când vine vorba de servicii de curățătorie – spălătorie a hainelor. De aceea, am gândit un serviciu ușor de folosit, accesibil, care presupune un minim de efort și puțin timp alocat. Acum, prin câteva click-uri, oricine poate trimite la curățătorie rufele într-un minut. Mai mult, am adăugat și elemente importante care cresc calitatea serviciului cum ar fi punga autosigilantă de unică folosință pentru plus de igienă sau umerașe de calitate”, a mai spus unul dintre cofondatori pentru startupcafe.ro.

Exit mobile version