ING Bank devine în acest an 100% disponibilă pe smartphone

FOTO Shutterstock

ING Bank România le oferă viitorilor săi clienţi posibilitatea de a deschide un cont complet online şi de a primi cardul prin curier fără costuri adiţionale. Astfel, cei care doresc pot deveni clienţi ING fără a vizita vreo sucursală, ci recurgând la aplicaţia ING Home’Bank disponibilă pe telefoanele lor mobile, transmite instituția printr-un comunicat de presă, conform bursa.ro.

Printre condiţiile pentru deschiderea unui cont ING 100% online se numără faptul că noul client are peste 18 ani, rezidenţă fiscală în România şi un card de debit ataşat unui cont la o altă bancă, aflată tot în ţară.

„Serviciul pe care îl lansăm şi timpul scurt necesar pentru a deveni client ING prin procesul 100% online reconfirmă promisiunea băncii de a răspunde aşteptărilor clienţilor în ceea ce priveşte rapiditatea cu care lansează pe piaţă noi funcţionalităţi. Mai mult, această inovaţie a fost prioritară pentru noi în contextul în care clienţii ING se bazează pe telefonul mobil, care e principalul lor canal de banking”, a spus Javier Montes Pita, Head of Retail Banking, ING Bank România.

Conform datelor băncii, aproximativ 90% dintre interacţiunile dintre clienţi şi bancă au loc în aplicaţie, unul din patru credite pentru persoane fizice este contractat în Home’Bank şi peste 150.000 de clienţi ING plătesc la magazin cu telefonul, fie cu ING Pay (Android), fie cu Apple Pay.

FOTO Shutterstock

Exit mobile version