Conferința anuală DAFCOCHIM Agro: Limagrain se bazează pe calitate

Peste 250 de fermieri, reprezentanți ai furnizorilor de inputuri pentru agricultură, managementul și o parte din echipa DAFCOCHIM Agro și-au dat întâlnire la Conferința Anuală a DAFCOCHIM Agro, o conferință upgradată și organizată într-un format mai prietenos, mai uman și mai puțin tehnic, la Saliris Resort din localitatea Egerszalók, Ungaria.

Pe oaspeți i-a întâmpinat dr. ing. Gheorghe Boțoman, consultant tehnic al DAFCOCHIM Agro și un moderator – fin cunoscător al domeniului agricol și al participanților la Conferința Anuală DAFCOCHIM Agro. Ne-a anunțat apoi că cei doi acționari ai DAFCOCHIM, Liviu Cojoc și Radu Fodor vor deschide și închide conferința, într-o simetrie perfectă.

Liviu Cojoc, directorul general și acționarul majoritar al DAFCOCHIM Group, le-a dezvăluit colaboratorilor săi un pas important al grupului de firme, și anume separarea activității de agricultură de cea de distribuție produse chimice.

Reprezentanții companiilor ADAMA, AZOMUREȘ, BASF, Bayer, Belchim Crop Protection, Borealis L. A. T, CORTEVA Agroscience, FMC, KWS, Limagrain, Nufarm, Summi Agro, Syngenta și TIMAC Agro ne-au adus noutățile din domeniu și ne-au oferit o perspectivă actualizată a viitorului agribusiness-ului pe plan global.

Fermierii au subliniat buna colaborare pe care o au cu DAFCOCHIM Agro, compania care le este partener, creditor și furnizor de informații, produse, soluții și tehnologii de ultimă oră.

 

Călin Cocrean, director regional Nord și Vest al Limagrain, a punctat în câteva cuvinte specificul companiei.

“Limagrain este o companie înființată în 1947 de fermierii francezi pentru nevoile fermierilor. Suntem o companie care are în portofoliu patru culturi – porumb, floarea soarelui, rapiță și grâu”, a sintetizat Călin Cocrean.

Adresându-se fermierilor din zona de centru, unde zootehnia este foarte dezvoltată, reprezentantul Limagrain a punctat faptul că firma a investit foarte mult în porumbul de siloz, unul foarte calitativ, potrivit acestuia.

“Sloganul companiei este în felul următor: ne bazăm pe calitate. Suntem numărul unu la vânzări de porumb siloz în Olanda, ceea ce spune foarte mult, știți cu toții că Olanda este o țară în care zootehnia este foarte dezvoltată”, a conchis directorul regional.

 

Exit mobile version