Banca Transilvania: mai puțin contact fizic, mai mult servicii online

Societatea bancară a decis să reducă din contactul fizic cu clienții pentru a contribui la siguranța oamenilor. În schimb, recomandă apelarea la chatboții băncii pentru servicii pe internet și la aplicațiile online.

“Având în vedere contextul actual, preocuparea noastră principală este siguranța fiecăruia dintre noi – a românilor, a clienților și a angajaților din BT. Ne gândim și noi cum putem contribui la siguranța oamenilor și facem tot ce ține de noi”, au transmis reprezentanții BT.

“Am montat sisteme cu dezinfectanți la intrarea în toate unitățile, tocmai pentru siguranța clienților și a angajaților. ATM-urile funcționează normal, sunt alimentate periodic și beneficiază de mentenanță non-stop.

Am luat măsuri pentru a evita aglomerația în interiorul agențiilor și pentru a avea o distanță de siguranță între clienți și între clienți și angajați. Dacă nu vă simțiți în siguranță să veniți acum la bancă, nu este nicio problemă – avem următoarele alternative pentru banking de acasă.

Clienții care vin din zone de risc sau au posibile simptome sunt rugați să respecte legile și să rămână în izolare. În bancă toți clienții trebuie să păstreze o distanță de minimum 1,5 m față de clienți și față de personal. Din motive de siguranță, în unitățile BT permitem accesul a maximum cinci clienți în același timp”, au menționat aceștia.

Exit mobile version