Iulian Dascălu a mai cumpărat o bucată din Carbochim

Oferta publică de preluare obligatorie derulată de Carbo Europe pentru 1,5 milioane de acţiuni Carbochim, echivalentul a 31% din producătorul de materiale abrazive din Cluj, s-a încheiat cu o subscriere de 0,14 milioane de titluri, echivalentul a 9,39% din întregul pachet vizat, sau 2,97% din capitalul social al companiei, arată raportul de la Bursa de Valori Bucureşti (BVB).

Oferta intermediată de casa de brokeraj Estinvest s-a derulat între 3 februarie şi 6 martie, la preţul de 15,1 lei/titlu, în apropierea cotaţiei din piaţă din momentul demarării operaţiunii. După încheierea ofertei, Carbo Europe, companie deţinută indirect de omul de afaceri Iulian Dascălu, a ajuns la o deţinere de 71,3% din Carbochim.

În noiembrie a anului trecut, Carbo Europe a ajuns la 68% din producătorul de materiale abrazive din Cluj. Dezvoltatorul imobiliar deţinut de omul de afaceri Iulian Dascălu va aloca 5 milioane de euro pentru a achiziționa toate acțiunile pe care le mai dețin alți investitori la fabrica de produse abrazive industriale.

Operarea uzinei va fi asigurată de aceeași echipă specializată, care s-a implicat în dezvoltarea acesteia până acum, iar activitatea de producție, comercializare și distribuție nu va fi afectată și nu vor fi disponibilizări, conform conducerii Iulius Mall Group (IMG).

IMG, prin societatea Carbo Europe, controlată de Dascălu, a definitivat procesul de achiziție a pachetului majoritar de acțiuni al Carbochim și a lansat o ofertă publică obligatorie. “Aceasta reprezintă materializarea unui obiectiv al dezvoltatorului ieșean în real-estate de a-și diversifica portofoliul, cu orientare spre segmentul producției industriale, de nișă”, conform IMG.

Carbochim este cel mai mare producător de abrazive profesionale din România. Acesta produce corpuri abrazive cu liant ceramic, bachelitic, magnezitic și elastic, discuri abrazive de debitare și debavurare, abrazivi pe suport de hârtie, pânză, și nețesut, utilizate în industria prelucrătoare, construcții, pentru uz general sau retail.

IMG are un portofoliu de 300.000 mp de spaţii comerciale şi de 146.200 mp de spaţii de birouri. Compania a creat o reţeaua naţională cu patru shopping mall-uri regionale şi ansamblurile mixte Palas Iaşi și Iulius Town Timișoara.

Exit mobile version