Antreprenori Editorial Judete Lideri si afaceri POZITIV TB Slider Ultimele stiri

Revista Transilvania Business va continua să fie o platformă activă de promovare a afacerilor

Dragi parteneri și cititori,

 

Timp de 10 ani am acționat potrivit sloganului nostru “Venim și scriem împreună despre afacerea ta”. Continuăm să facem la fel, deși acum, pentru o perioadă, “Venim (mai mult) virtual și scriem împreună despre afacerea ta”.

Continuitate, adaptabilitate și flexibilitate. Sunt cuvintele care ne definesc acțiunile în această perioadă.

Continuăm să edităm revista în formatul print. Noua ediție a revistei Transilvania Business, cea cu numărul 93, va fi în piață, începând de vineri, 10 aprilie, cu sprijinul difuzorilor noștri, și poate fi achiziționată din benzinăriile OMV, PETROM, MOL, ART-PETROL, ETU, în magazinele OCTAGON-METRO, XPRESS, hypermarketurile AUCHAN și în rețeaua Poșta Română. De asemenea, revista poate fi achiziționată online, cu un click AICI

Continuăm și pregătim ediția Transilvania Business nr. 94 care va fi în piață la începutul lunii mai, cu un conținut ușor modificat față de planul editorial pe care îl concepusem pentru 2020, adaptat perioadei pe care o traversăm.

Continuăm să răspundem nevoii de informare și de informație de business prin articolele pe care le postăm pe site-ul nostru. Fiind o perioadă în care afacerile se recalibrează, iar antreprenorii și top managementul companiilor caută soluții, adunăm în noua rubrică online POZITIV TB, propuneri și soluții pentru economia românească post-criză din interviurile pe care antreprenorii și top managementul companiilor ni le acordă și sunt găzduite pe www.transilvaniabusiness.ro. Cele mai interesante propuneri se vor regăsi, în sinteză, și în ediția 94 a revistei Transilvania Business.

Pentru că aminteam de adaptabilitate și flexibilitate, sperăm ca în viitorul foarte apropiat să ne diversificăm serviciile media și de promovare prin oferirea de conținut multimedia relevant pentru afacerile dvs.

Cea mai nefericită decizie în caz de criză este să blochezi comunicarea. În consecință, revista Transilvania Business dorește să susțină companiile care operează în România și să contribuie la menținerea ideii de comunitate de afaceri, în această perioadă în care business-ul este perturbat de criza sanitară, fenomen care poate fi agravat de dificultățile de comunicare.

Fiind un canal consacrat de promovare a afacerilor, atât pe print cât și pe online, le propunem partenerilor și potențialilor noștri parteneri să continuăm fluxul de comunicare în mediul de business, prin transmiterea de informații relevante despre companie, produsele și serviciile oferite în piață sau alte date de interes.

În primă fază, materialele primite vor fi preluate pe portalul web al revistei, www.transilvaniabsuiness.ro, urmând să stabilim împreună și condițiile de publicare pe edițiile print ale revistei noastre.

Revista Transilvania Business este singura publicație premium de business din Transilvania și Banat, cu focus editorial pe promovarea afacerilor și companiilor din zonă, dar care integrează și informații despre proiecte majore din celelalte regiuni ale țării.

Fiecare ediție este tipărită în 6000 de exemplare, de 10 ori pe an, și distribuită la nivel național.

Publicația este auditată BRAT. 

 

Nicolae Pop,                                           Ligia Voro,

director general                                       redactor șef

Related posts

Marile tranzacții office ale RE/MAX s-au mutat în zona Bucureștiului

Nora Dumitrescu

Afaceri românești în pandemie: s-a lansat primul sabot medical antibacterian

Traian Dan

A fost depusă doar o ofertă pentru construcția centurii Mediaș

Ligia Voro

Consiliul Județean Cluj plătește 2,4 milioane de euro pentru clădirea viitorului spital monobloc

redactia

Comerțul cu amănuntul: volumul cifrei de afaceri, mai mare decât anul trecut

Ion Surdu

Renovarea aripii sudice a Palatului Baroc de la Oradea va fi gata până luna viitoare

Stefana Muresan

Turismul și patrimoniul cultural în regiunea transfrontalieră Banat, în dezbatere la UVT

Stefana Muresan

Skyliner on the home stretch

Transilvania Business

CBRE: Stocul industrial a depășit pragul de 4 milioane mp

Ligia Voro

Companiile de tehnologie și-au majorat de patru ori afacerile și echipele din România între 2009-2019

Papuc Irina

Fostul suveran al României, Regele Mihai I, a murit

Stefana Muresan

IRUM Reghin lansează trei noi modele de tractoare, destinate fermelor de familie

Ligia Voro

Clever Taxi, cea mai folosită aplicație de comandă de taxi din România, cumpărată de Daimler

Stefana Muresan

Analiza DTZ: piata de retail in tara

Ionut Oprea

CNAIR, licitaţie de 4,1 milioane euro pentru reabilitarea unui sector din DN66

Stefana Muresan

Industria MarCom-ului își dă întâlnire la Best Marketing Cluj

Ligia Voro

Cea de-a V-a ediție a expo-conferinței Smart Cities of Romania

Ligia Voro

Startup-ul ce produce la Cluj purificatoare de apă, câștigătoare în finala Central European Startup Awards din Sofia

Stefana Muresan

Taparo își caută personal pentru automatizare

Nora Dumitrescu

Bucharest – skyline transformation 2025: Swissôtel Bucharest – a view from the top of Romania’s hospitality industry

Ionut Oprea

Kadra (ex. Aluterm) Cluj, 35 mil. lei cifră de afaceri în 2018.

A. I.

FOTO: Investiția ROMGAZ la Iernut – “Dintr-un televizor cu lămpi, într-o plasmă super meseriașă”

redactia

Start-Up Nation 2018: Peste 14.000 de planuri de afaceri, înscrise

redactia

Parcarea de 460 de locuri din centrul Oradiei, aproape de darea în folosință

Traian Dan

Leave a Comment