Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Revista Transilvania Business va continua să fie o platformă activă de promovare a afacerilor

Dragi parteneri și cititori,

 

Timp de 10 ani am acționat potrivit sloganului nostru “Venim și scriem împreună despre afacerea ta”. Continuăm să facem la fel, deși acum, pentru o perioadă, “Venim (mai mult) virtual și scriem împreună despre afacerea ta”.

Continuitate, adaptabilitate și flexibilitate. Sunt cuvintele care ne definesc acțiunile în această perioadă.

Continuăm să edităm revista în formatul print. Noua ediție a revistei Transilvania Business, cea cu numărul 93, va fi în piață, începând de vineri, 10 aprilie, cu sprijinul difuzorilor noștri, și poate fi achiziționată din benzinăriile OMV, PETROM, MOL, ART-PETROL, ETU, în magazinele OCTAGON-METRO, XPRESS, hypermarketurile AUCHAN și în rețeaua Poșta Română. De asemenea, revista poate fi achiziționată online, cu un click AICI

Continuăm și pregătim ediția Transilvania Business nr. 94 care va fi în piață la începutul lunii mai, cu un conținut ușor modificat față de planul editorial pe care îl concepusem pentru 2020, adaptat perioadei pe care o traversăm.

Continuăm să răspundem nevoii de informare și de informație de business prin articolele pe care le postăm pe site-ul nostru. Fiind o perioadă în care afacerile se recalibrează, iar antreprenorii și top managementul companiilor caută soluții, adunăm în noua rubrică online POZITIV TB, propuneri și soluții pentru economia românească post-criză din interviurile pe care antreprenorii și top managementul companiilor ni le acordă și sunt găzduite pe www.transilvaniabusiness.ro. Cele mai interesante propuneri se vor regăsi, în sinteză, și în ediția 94 a revistei Transilvania Business.

Pentru că aminteam de adaptabilitate și flexibilitate, sperăm ca în viitorul foarte apropiat să ne diversificăm serviciile media și de promovare prin oferirea de conținut multimedia relevant pentru afacerile dvs.

Cea mai nefericită decizie în caz de criză este să blochezi comunicarea. În consecință, revista Transilvania Business dorește să susțină companiile care operează în România și să contribuie la menținerea ideii de comunitate de afaceri, în această perioadă în care business-ul este perturbat de criza sanitară, fenomen care poate fi agravat de dificultățile de comunicare.

Fiind un canal consacrat de promovare a afacerilor, atât pe print cât și pe online, le propunem partenerilor și potențialilor noștri parteneri să continuăm fluxul de comunicare în mediul de business, prin transmiterea de informații relevante despre companie, produsele și serviciile oferite în piață sau alte date de interes.

În primă fază, materialele primite vor fi preluate pe portalul web al revistei, www.transilvaniabsuiness.ro, urmând să stabilim împreună și condițiile de publicare pe edițiile print ale revistei noastre.

Revista Transilvania Business este singura publicație premium de business din Transilvania și Banat, cu focus editorial pe promovarea afacerilor și companiilor din zonă, dar care integrează și informații despre proiecte majore din celelalte regiuni ale țării.

Fiecare ediție este tipărită în 6000 de exemplare, de 10 ori pe an, și distribuită la nivel național.

Publicația este auditată BRAT. 

 

Nicolae Pop,                                           Ligia Voro,

director general                                       redactor șef

Total
21
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Răzvan Ionele: „România are șansa să devină lider în EU la producția de echipamente medicale de protecție, dacă industria va obține sprijinul necesar. Este o oportunitate once in a lifetime”

Articolul următor

KORVETTO - NOUA soluție tehnologică pentru controlul buruienilor din cultura de rapiță”

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
21
Share