Alianța magazinelor online din România, inițiată de 17 companii

Categorii: Comerț, Ultimele știri

Două companii clujene, Blugento și Banca Transilvania, fac parte dintre cele care au pus bazele programului Vreau Online, care ajută magazinele fizice afectate de pandemia de coronavirus să se relanseze prin vânzări online.

Inițiativa oferă training gratuit și servicii specializate de transformare digitală. În cadrul programului, comercianții primesc sprijin și reduceri la pachet pentru servicii precum crearea unui magazin digital, promovare prin marketing digital, procesare automatizată de comenzi, împachetare și livrare de colete, plata cu cardul, facturare și toate serviciile adiacente de eCommerce.

Printre inițiatori se mai află Frisbo, FAN Courier, Zea, Vivre sau SmartBill, dar și Eliade Rotaru. “Scopul alianței noastre e de a pregăti comercianții pentru noua ordine a comerțului, care ne împinge vrând-nevrând spre vânzări online”, explică Sandu Băbășan, fondator al Blugento.

“Automatizarea comenzilor este ceea ce facem de ani de zile, însă acum mai mult ca oricând trebuie integrat comerțul cu toate uneltele digitale disponibile”, adăugă Bogdan Colceriu, fondator al Frisbo.

Primele două workshop-uri gratuite sunt programate în aprilie și vor fi transmise live prin website-ul alianței. Vreau Online este o inițiativă a industriei de eCommerce din România care sprijină mutarea comercianților cu activități offline în online.

Exit mobile version